SKLEP

Zawartość numeru

PSX EXTREME 237 Maj 2017 cena: 9,99 zł


Kolejny numer ukaże się
31 maja 2017 roku


Wstępniak

Roger: "To jest ten Murzyn, który grał Murzyna w House of Cards” – powiedział na jednej z końcówek nasz grafik Roman. Roman to kopalnia sucharów i złotych myśli, ale nie sposób go nie lubić, bo zna się na swoim fachu. Nawet sobie nie wyobrażacie, ile wojen toczymy z nim o wygląd stron, okładek, układ screenów. Czasami idzie na noże, czasami cały artykuł zmieniany jest o 180 st., ale zawsze kończy się strzeleniem browara tudzież zjedzeniem ciastek Pereza, jak nie widzi. W tym miesiącu deadline przez Święta Wielkanocne był wyjątkowy, bo zaczął się dwa dni wcześniej. Prawo końcówek mówi jednak: „Nieważne, jak wcześnie zaczniesz, i tak zawalisz terminy w drukarni”. Reszta jest historią.

Na deadline nie miało wpływu nawet to, że mamy przecież pierwszy w tym roku sezon ogórkowy. 100 stron i tak trzeba złożyć. I choć w recenzjach panuje klimat indyczo-remasterowy, to postaraliśmy się o to, aby numer wypełniony był po brzegi ciekawą zawartością. Rozbo, nasz etatowy człowiek od wyjazdów wszelakich, ograł w Londynie nową produkcję twórców Saints Row – Agents of Mayhem. HIV tymczasem złapał się za bary z betą Gran Turismo Sport, spamując mnie przez trzy tygodnie pytaniami: „Kiedy klucz na betę?”. Sęk w tym, że twórca GT – Kazunori Yamauchi – przekładał ją chyba z pięć razy, a HIV już był gotów wysyłać mu wąglika. Przetestowaliśmy też solidnie trzecią część Sniper Ghost Warrior, ale nie na tyle, by zdążyć z recenzją. Nadrobimy za miesiąc.

W temacie numeru skupiliśmy się na najlepszych i najciekawszych naszych zdaniem akcesoriach dla graczy. Tych konsolowych, rzecz jasna. Polecamy dyski twarde, soundbary, stacje dokujące, fotele gamingowe, klawiatury, myszki, pro kontrolery i wiele więcej. Każdy znajdzie coś dla siebie, bo wspominamy też, ile taka przyjemność kosztuje. Numer pęka też w szwach, jeśli chodzi o publicystykę. Jak ewoluowały platformówki? Czemu w Personie potwory wyglądają jak męskie przyrodzenie? Jakie tajemnice skrywają tereny mroźnej Syberii? W jakich kontrowersyjnych okolicznościach powstały klocki LEGO? I czym charakteryzuje się wirtualny trening prawdziwych kierowców? A to wciąż nie wszystko, bo zajmujemy się też genezą kultowych bohaterów z pierwszego PlayStation (również tych, o których świat zapomniał), bierzemy na warsztat tryb detektywistyczny w grach (choćby ten z trzeciego Wiedźmina), wspominamy czasy piractwa w odniesieniu do ogrywania crapów na licencjach i przybliżamy Wam uniwersum Cyberpunka. 

Nic, tylko rozpalać grilla, otwierać piwerko i zabierać się za lekturę! Dzięki, że w tych ciężkich dla prasy czasach jesteście z nami.

Spis treści

PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

TEMAT NUMERU

Najfajniejsze akcesoria dla gracza

CO NOWEGO

Flipping Death
Sniper Ghost Warrior 3 – 10 rzeczy, które musisz wiedzieć
System Shock
The Elder Scrolls Online: Morrowind
Project Scorpio – analizujemy moc nowego Xboksa
Testy ładowarek do padów

PLAYTESTY

Agents of Mayhem
Gran Turismo Sport

RECENZJE

Aaero
Anoxemia
Blackwood Crossing
Bulletstorm: Full Clip Edition
Bye-Bye Boxboy!
Dark Souls III: The Ringed City  
Dragon Ball Fusions
Drawn to Death
Fairune 
Fated: The Silent Oath
Final Fantasy XV – Episode Gladiolus
Guardians of the Galaxy The Telltale Series: Ep. 1
Has-Been Heroes
Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 ReMIX
LEGO City Tajny Agent
Mafia III: Gaz do dechy!
MLB The Show 17
Mr Shifty
Nightmares from the Deep 2: The Siren’s Call
PaRappa the Rapper Remastered
Persona 5
Punch Club
Rain World
Shiness: The Lightning Kingdom
Snake Pass
StarBlood Arena
Syberia 3
The Silver Case
The Walking Dead – A New Frontier Ep. 3 
Thimbleweed Park
This is the Police
Troll and I
Urban Trial Freestyle 2
Vikings: Wolves of Midgard
Yooka-Laylee

HARDKOR

20 lat z Gran Turismo
Hitler, bluźnierstwa i demoniczne penisy
Od mebli do klocków – jak powstało imperium LEGO
Platformówki – gdy przestaliśmy skakać i zaczęliśmy zbierać  
Kącik bijatyk
Poza ekranem – Na Dzikim Wschodzie
Poczet Królów, czyli legendy pierwszego PlayStation
Cisza przed burzą
Cyberpunk 2077 – bezduszny świat jutra
Wyostrz moje zmysły
Wirtualny trening mistrzów
Kartoteka – Yoko Taro
„Ghost in the Shell” – recenzja filmu

RETRO

Trzeba znać
Pegasus zone – Mappy
Kult plastiku – Death Crimson
Historia gier wideo w Polsce (cz. XXIX)
Tru story – Świeżo upieczony maszynista 
Comix Zone – Millennium w wersji obrazkowej

FELIETONY

Z dziennika gracza [Dżujo]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
Dwóch zgryźliwych tetryków [Zooltar / Marcellus]
New Game Plus [Mielu]
Fabularna tawerna [Zax]
Okiem maniaka [Roger]

STAŁE RUBRYKI

Co nowego 
Ohayo Nippon
Dobre, bo polskie
Hyde Park
Graczpospolita
Region Filmowy
Listy
Głos Ludu

PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

Informacje dodatkowe

Prenumeratę numeru majowego wysłaliśmy w niedzielę, 23 kwietnia. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.

Kup numer w formie papierowej lub w formacie PDF

E-wydania dostępne jest także na platformach e-Kiosk i eGazety.pl.



Kolejny numer ukaże się
31 maja 2017 roku



Miesięcznik PSX Extreme