SKLEP

Zawartość numeru

PSX EXTREME 226 Czerwiec 2016 cena: 9,99 zł


Kolejny numer ukaże się
29 czerwca 2016 roku


Wstępniak

Nadszedł czas pożegnania z przygodami Geralta w Wiedźminie 3. Dla mnie był to swoisty fenomen – prawie trzy dekady bez miłości do RPG-ów, szczęśliwego życia gracza bez statystyk, miliona tabelek i cyferek, w okamgnieniu legły w gruzach pod naporem zniewalającej mocy tej opowieści. I to bez napiny, zaciskania zębów, działania wbrew sobie – po prostu wsiąkłem po uszy i z przyjemnością utraciłem status RPG-owego prawiczka. I to też moim zdaniem świadczy o klasie tego produktu. Zresztą każdy, kto grał, dobrze wie, jaka to była epicka jazda. Dziki Gon, Serca z Kamienia, teraz Krew i Wino. Swoją drogą, znam firmy, które zrobiłyby z tego 3 osobne gry. Ale nie bądźmy złośliwi. Poza tym wszyscy dobrze wiemy, co zawdzięczamy ekipie CD Projekt RED. Jeżeli ktoś może uczyć innych w tej branży, jak wygląda profesjonalny fanserwis na najwyższym poziomie, to na pewno oni. A co zawdzięczamy im tym razem? Jedną z pierwszych na świecie recenzji ostatniego rozszerzenia. A jeśli kupiliście ten numer odpowiednio wcześnie w dzień jego premiery – to dokładnie pierwszą. Uprzedzić Internet to dzisiaj rarytas. I extra bonus dla naszych czytelników.

Jako jedyni Polacy bawiliśmy też w Rzymie na torze Vallelunga, a jednocześnie w domu Kunos Simulazioni – twórców wyścigów Assetto Corsa, które w sierpniu chcą sięgnąć po koronę króla symulatorów na konsolach. Jakie są na to szanse, dowiecie się z naszego playtestu, jednego z dwóch w numerze. Kilka stron dalej natomiast dowiecie się, na jakie gry i zapowiedzi najbardziej czekamy na tegorocznym E3. Pisałem Wam kiedyś, że osobistą, coroczną wizytę w L.A. zostawiłem sobie jako przywilej naczelnego i jedyną w roku okazję, aby wyrwać się „na gierki” zagranicę. Stwierdziłem jednak niedawno, że już mi wystarczy i pora podzielić się z innymi zgRedami. W Los Angeles oczywiście ponownie stawimy się osobiście – za miesiąc przeczytacie naszą relację z pierwszej ręki. 

Również z pierwszej ręki pochodzi nasz poradnik do Dark Souls III – dokładnie spod ręki i pada Rogera. „Nigdy więcej!” – napisał do mnie, wysyłając tekst, bo przystając na mój pomysł, wkopał się po uszy. Zobaczycie, zrozumiecie – świetna, koronkowa robota. A dla chwili oddechu przeczytajcie sobie nasz komiks... tfu! – Temat Numeru. Może po kolejnej wizycie w kinie? [Grzegorz "Butcher" Drabik]



Spis treści

PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!
 
TEMAT NUMERU
 
Odliczanie do E3 2016
Superbohaterowie
 
CO NOWEGO
 
 
PLAYTESTY
 
Assetto Corsa
Mirror’s Edge Catalyst
 
RECENZJE
 
 
 
HARDKOR
 
id Tech
Polska 2016
Przedwczesna zmiana warty
Cameo
Performerzy
Kartoteka – John Romero      
Styliści branży – Housemarque
 
RETRO
 
Trzeba znać
Moje retro – Kuba Sobek  
Pegasus zone – The Punisher  
Kult plastiku – Painstation
Historia gier wideo w Polsce (cz. XVIII)
Made in Poland – Wacuś the Detective
Comix Zone – rozmowa z Johnem Laymanem
 
FELIETONY
 
Z dziennika gracza [Dżujo]
Fabularna tawerna [Zax]
Od gracza dla graczy [Mazzi]
Savepoint [Michał Walkiewicz]
Dwóch zgryźliwych tetryków [Zooltar / Marcellus]
New Game Plus [Mielu]7
Okiem maniaka [Butcher]
 
STAŁE RUBRYKI
 
Co nowego 
Ohayo Nippon
Hyde Park
Graczpospolita
Region Filmowy
Głos Ludu
Listy
 
PROSIMY NIE PODAWAĆ OCEN GIER ZRECENZOWANYCH W TYM NUMERZE!

Informacje dodatkowe

Prenumeratę numeru czerwcowego wysłaliśmy w niedzielę, 22 maja. W przypadku jakichkolwiek kłopotów z dostawą, opóźnień lub innych problemów - prosimy o maile na prenumerata@psxextreme.pl lub posty w tym temacie. Informacje o prenumeracie dostępne są również tutaj.
 
 
E-wydania dostępne jest także na platformach e-Kiosk i eGazety.pl.


Kolejny numer ukaże się
29 czerwca 2016 roku



Miesięcznik PSX Extreme