Horizon: Zero Dawn właśnie zrobił się znacznie prostszy
Jeśli jest wśród Was ktoś, komu zalazły za skórę wielkie maszyny z Horizon Zero Dawn, to powinien wiedzieć, że deweloperzy właśnie wrzucili do gry nowy, łatwiejszy tryb w ramach aktualizacji 1.32.
Horizon: Zero Dawn nie należy do najtrudniejszych gier, jednak łatwa też nie jest. Epickie starcia z wielkimi maszynami mogą być momentami naprawdę ciężkie. Dla leniwców nie chcących lub nie potrafiących przebić się przez wszystkie walki, a interesujących się ciekawą fabułą, Guerrilla przygotowała specjalny tryb.
Poradnik do Horizon: Zero Dawn
Nazywa się po prostu "Story" i zakłada, że gameplay w ogóle nie będzie stawał na przeszkodzie do poznawania fabuły. Obrażenia zadawane przez Aloy zostały znacząco wzmocnione, natomiast obrażenia zadawane przez przeciwników wprost proporcjonalnie obniżone. Nowy poziom trudności pojawiła się wraz z łatką 1.32, która oprócz tego dodaje w zasadzie pakiet standardowych poprawek bugów oraz zabiegów optymalizacyjnych.
Poniżej możecie zerknąć na krótkie wideo dotyczące patcha 1.32.
A oto lista wszystkich zmian i poprawek (oprócz wspomnianego, nowego poziomu trudności):
Ogólne poprawki:
- Naprawiono błąd dający ludzkim przeciwnikom przewagę podczas atakowania wręcz.
- Naprawiono błąd powodujący, że niektórzy z graczy nie mogli korzystać z szybkiej podróży do Zmierzchu jeśli mieli ubraną zbroję o nazwie Ubiór Cienia.
- Naprawiono błąd powodujący niemożność podjęcia się danych zadań.
- Naprawiono błąd z animacjami powodowany tym, że gracz posiadał dużą ilość surowców.
- W misji “Zemsta Nora” członkowie Nora czasem nie pomagali w walce. Błąd został naprawiony.
Problemy z postępem:
- W trybie NG+ podczas misji “Na czubku włóczni” niemożliwe było przejście dalej jeśli wyrzuciło się Tripcaster zanim porozmawiało się z Rostem.
- W misji “Słońce spadnie” bramy były czasem zamknięte, co uniemożliwiało niektórym ukończenie misji.
Problemy z zawieszaniem się:
- Naprawiono błąd powodujący, że gra zawieszała się jeśli zmieniło się poziom trudności po śmierci Aloy i wtedy kiedy zadanie było aktywne.
- Naprawiono błąd występujący podczas gdy gracz wykonywał zadania i nieustannie zmieniał poziom trudności.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Horizon Zero Dawn.