Call of Duty: WWII. Stref Headquarters trzeba bronić w dynamicznych wydarzeniach

Gry
987V
Call of Duty: WWII. Stref Headquarters trzeba bronić w dynamicznych wydarzeniach
Bartosz Dawidowski | 10.08.2017, 12:54

Mamy dla was kolejne informacje o Call of Duty: WWII. Redakcja Game Informer po raz kolejny jako pierwsza dotarła do świeżych wieści, prosto ze studia Sledgehammer Games.

Game Informer pisze na swoich łamach, że w Call of Duty: WWII nie zabraknie dynamicznych zdarzeń, gdy będziemy przesiadywać w Headquarters ("Kwaterach Głównych" na świeżym powietrzu). Chodzi o przestrzeń dla 48 graczy, w której można odpoczywać i wchodzić ze sobą w interakcje między rozgrywkami multiplayer. Okazuje się, że takie strefy mogą zostać zaatakowane przez wrogów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Czyżby Sony szykowało obniżkę ceny PlayStation 4?

W takich sytuacjach gracze muszą bronić swojej Kwatery Głównej, m.in. strzelając z działek przeciwlotniczych do samolotów. Patent ma działać w podobny sposób do The Tomorrow Children, w którym każda strefa hub może zostać zaatakowana przez wielkie potwory. Gracz musi w takich sytuacjach bronić się przez ostrzał z dział.

Wiadomo też, że w Headquarters będzie można zmierzyć się w prostych konkurencjach, takich jak strzelnica, w której celuje się m.in. do arbuzów. Gracze, którzy wykażą się najlepszym refleksem i okiem mogą liczyć na dodatkowe łupy w skrzynkach.

Poniżej trochę świeżej rozgrywki z trybu multiplayer w Call of Duty: WWII. Niestety autorzy nie ujawnili jeszcze gameplayu ze stref Headquarters.

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper