EVE: Valkyrie ze świetnymi efektami dzięki NVIDIA VRWorks

Inf. prasowa
662V
EVE: Valkyrie ze świetnymi efektami dzięki NVIDIA VRWorks
Wojciech Gruszczyk | 14.07.2017, 20:04

Inżynierowie firmy NVIDIA odpowiedzialni za wirtualną rzeczywistość zakończyli pracowity tydzień. Deweloperzy zajęli się znaczącym usprawnieniem EVE: Valkyrie oraz obsługą bibliotek VRWorks w Unreal Engine 4.16 oraz Unity 2017.1.

EVE: Valkyrie to wciąż jedna z najlepszych gier oferujących pełne wsparcie dla wirtualnej rzeczywistości. Twórcy wciąż pracują nad pozycją i w tym tygodniu w ustawieniach pojawił się tryb Ultra, który znacząco wzbogaca wierność szczegółów graficznych i tym samym zwiększa immersje graczy. Nowość została przygotowana dzięki wsparciu technik NVIDIA VRWorks oraz NVIDIA GameWorks.

Dalsza część tekstu pod wideo

Amazon Prime Video na NVIDIA SHIELD. Mocne seriale również w Polsce

Tytuł posiada pełne wsparcie NVIDIA Lens Matched Shading, czyli techniki optymalizującej wydajność oraz jakość obrazu, więc gracze posiadający karty GeForce mogą bez najmniejszych przeszkód włączyć tryb Ultra i cieszyć się piękną i płynną rozgrywką. Gra korzysta również z techniki  NVIDIA Volumetric Lighting (wysoka jakość efektów świetlnych) oraz Multi-Sample G-Buffer Anti-Aliasing (technika wprowadzona przez firmę NVIDIA, która w zaawansowany sposób wygładza geometryczne krawędzie).

Nowe ustawienie grafiki pozwala graczom cieszyć się również z poprawionego oświetlenia kokpitu, poprawionej wierności błyszczących spektralnych powierzchni, ulepszonej jakości oświetlenia i cieniowania w każdym  obszarze i poziomie, a nawet z usprawnienia wierności odbić i cieniowania oraz dodanego, dynamicznego światła do pocisków.

NVIDIA zadbał również o wsparcie techniki VRWorks dla silników Unreal Engine 4.16 oraz Unity 2017.1. Deweloperzy mogą teraz z łatwością korzystać z takich funkcji jak Lens Matched Shading (LMS), Single Pass Stereo (SPS), VR SLI czy Multi-res Shading (MRS).

Dla ciekawskich, tak prezentują się szczegóły funkcji:  

  • Funkcja Lens Matched Shading wykorzystuje sprzętowe funkcje kart graficznych z architekturą NVIDIA Pascal w celu poprawy cieniowania, optymalizacji renderowanego obrazu oraz zapewnienia optymalnej wydajności buforu wyświetlanych ramek.
  • Single Pass Stereo, kolejna funkcja dostępna w architekturze Pascal, redukuje szerokość pasma geometrycznego o blisko 50%, uwalniając cenne zasoby, aby sprostać bardziej złożonym scenom.
  • VR SLI umożliwia programistom wykorzystanie systemów złożonych z wielu kart graficznych do osiągnięcia najwyższej wydajności.
Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (5)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper