Call of Duty: WWII bez lagów i z kosmetycznymi przedmiotami!
Jeśli liczyliście na porządną multiplayerową zabawę w Call of Duty: WWII, w które decydującą rolę odegra skill gracza, a nie setki godzin spędzonych na żmudnym "grindzie", to mamy dla was dobre wieści.
Sledgehammer Games ujawnia kolejne detale dotyczące trybu multiplayer w Call of Duty: WW2. Jednym z elementów, które znienawidziło wielu fanów marki Call of Duty w ostatnich latach było uwzględnienie "skrzynek z łupami" (loot boxów). A to z tego względu, że taki mechanizm zaburzał równe szanse w rywalizacji online. Na szczęście w rozgrywce sieciowej w Call of Duty: WWII Sledgehammer poszło po rozum do głowy i rezygnuje ze wspomnianego rozwiązania.
CALL OF DUTY WW2. NEW PRE-ORDER BONUS IS LAUGHABLE
Michael Condrey, współzałożyciel Sledgehammer Games, powiedział w ostatnio udzielonej serii odpowiedzi, że studio rezygnuje z rozwiązania występującego w Advanced Warfare.
"Tak. Wszystkie warianty wyposażenia i broni w Call of Duty: WW2 są wyłącznie kosmetyczne, więc nie musicie przejmować się różnicami w statystykach ekwipunku".
Condrey zapowiedział również, że gra pozwoli na zebranie elementów ekwipunku bez polegania tylko na RNG.
"Oferujemy graczom również Collections i Collection Bounties, które zapewniają bezpośrednią ścieżkę dla naszej społeczności do zdobycia przedmiotów przez wszystkie tryby multiplayera i rozgrywkę w Kwaterach Głównych" - powiedział Michael Condrey.
Sledgehammer zapewnia również, że zlikwiduje problemy z lagiem powodowanym przez serwery. Wydawca zwiększy "tickrate", czyli częstotliwość łączenia serwera z klientem. Wg Condrey tickrate ma wynieść w Call of Duty: WWII aż 60Hz (w przypadku poprzednich gier wartość ta spadała nawet do 20Hz).