Assassin’s Creed: Origins z ogromnym światem. Twórcy zdradzają konkretne szczegóły

Gry
2204V
Assassin’s Creed: Origins z ogromnym światem. Twórcy zdradzają konkretne szczegóły
Wojciech Gruszczyk | 03.07.2017, 18:40

Ubisoft przygotowuje się do kolejnej prezentacji Assassin’s Creed: Origins. Produkcja zadebiutuje już w listopadzie, więc możemy mieć pewność, że jeszcze kilkukrotnie spojrzymy na grę. Zanim jednak otrzymamy takie mięsko, możemy zapoznać się z ciekawostkami, które na pewno zainteresują fanów uniwersum.

Redakcja Game Informera postanowiła zebrać najciekawsze pytania społeczności dotyczące Assassin’s Creed: Origins i zadać je reżyserowi produkcji. Ashraf Ismail bez najmniejszego problemu opowiadał o tytule, który ma prezentować wyjątkową jakość.   

Dalsza część tekstu pod wideo

Assassin's Creed: Rebellion zapowiedziane. Zajawka prezentuje nową grę w uniwersum

Dzięki rozmowie dowiedzieliśmy się, że w grze pojawią się ogromne miasta. Główną lokacją jest Memfis, które zdaniem autora jest dwukrotnie większa od Hawany z Black Flag – twórca nie zamierza wchodzić w liczby i konkretne szczegóły, ponieważ jego zdaniem nie jest to najważniejsze. Istotna w tym wypadku jest zawartość i to co możemy robić w danej lokacji, a deweloperzy Origins starali się sprawić, by każda miejscówka była unikalna.

W produkcji niemal od początku otrzymamy dostęp do całej mapy i tylko od nas zależy, co będziemy robić. Pewną ciekawostką jest również fakt, że nasz orzeł również nie otrzyma „kagańca” i bez najmniejszego problemu sprawdzimy oddalone o wiele kilometrów miejsca.

Studio zajęło się przygotowaniem „tony” grobowców, które pozwolą nam eksplorować podziemia Egiptu, uczestniczyć w ciekawych łamigłówkach oraz oczywiście zbierać cenne nagrody. Podczas podróży będziemy musieli zwracać uwagę na pułapki.

Protagonista bez najmniejszego problemu ulepszy posiadany sprzęt lub po prostu stworzy nowy. System rzemiosła został przez autorów dopracowany i rozszerzony – gdy wpadnie nam w łapy przyjemna w użytku siekiera to możemy zwiększyć jej poziom lub po prostu poprawić jedną ze statystyk.

Ubisoft zajął się również przebudową ruchów – teraz protagonista ma płynniej biegać, poruszać się i reagować na nasze komendy. Dzięki zmianom otrzymamy większą mobilność i możliwość wchodzenia w każde miejsce. W grze nie zabraknie walk na morzu, ale nie będziemy sterować wielkimi statkami – wkrótce otrzymamy w tym temacie więcej szczegółów.

W Assassin’s Creed: Origins pojawią się pewne sekwencje we współczesności, ale Ubisoftu aktualnie nie zamierza prezentować szczegółów.

Źródło: http://www.gamesradar.com/new-assassins-creed-origins-info-on-redesigned-fighting-and-traversal-naval-combat-levelling-and-modern-elements/

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper