Beyond Good & Evil 2. Gameplay z prototypowej wersji zaprezentowany przez Ubisoft

Gry
4627V
Beyond Good & Evil 2. Gameplay z prototypowej wersji zaprezentowany przez Ubisoft
Wojciech Gruszczyk | 22.06.2017, 20:40

Francuska korporacja na E3 wskrzesiła Beyond Good & Evil 2. Twórcy pokazali efektowny zwiastun, który rozbudził oczekiwania fanów, ale na produkcję będziemy musieli zaczekać. Mimo to Michel Ancel zdecydował się zaprezentować rozgrywkę z prototypowej wersji.

Beyond Good & Evil 2 nadciąga i na dobry początek otrzymaliśmy świetny zwiastun. Twórcy potrzebują jednak teraz sporo czasu, by móc zrealizować swoją bardzo ambitną wizję. W ubiegłym tygodniu studio wspomniało, że gra znajduje się w „punkcie zerowym”.

Dalsza część tekstu pod wideo

Beyond Good & Evil 2. Prace nad grą w "punkcie zerowym" - znamy sporo konkretów

Na E3 2017 odbył się pokaz za zamkniętymi drzwiami, dzięki któremu niektórzy szczęśliwcy mogli spojrzeć na rozgrywkę w wersji prototypowej – kilka sekund gameplayu pojawiło się w dzienniku deweloperów, który zobaczyliście na naszej stronie.

Michel Ancel postanowił jednak nie trzymać dłużej graczy w niepewności. Twórca wczoraj przygotował „pierwszy prototyp”, który postanowił pokazać szerokiej publiczności:

„Pierwszy prototyp wideo jest gotowy i zostanie udostępniony jutro! Cóż, wygląda i brzmi strasznie, ale naprawdę chcemy podzielić się tym z Wami.”

W sumie jest to miła wiadomość… Choć pewnie na kolejny, konkretny materiał będziemy musieli zaczekać do większej imprezy. Film to oczywiście „pierwsza prezentacja silnika”, ale już teraz pozycja wygląda naprawdę nieźle…. Francuzi będą rozwijać projekt przez wiele kolejnych miesięcy i pewnie z każdym kolejnym gra będzie wyglądać coraz to lepiej.  

Michel Ancel podczas prezentacji opowiada o elementach, które poznaliśmy już wcześniej: 

  • Statek piracki, który został zaprezentowany na końcu zwiastuna jest ogromny i jest tak naprawdę domem gracza. To właśnie w tym miejscu będą żyli bohaterowie, będziemy mogli nim sterować, a nawet autorzy zadbają o garaż na mniejsze statki, w które również wskoczymy.
  • Miasto zaprezentowane na zwiastunie jest tylko „niewielką częścią ogromnego świata”. To mała satelita zdecydowani większej planety.
  • W produkcji pojawi się cykl dnia i nocy.
  • Bohaterem może być kobieta lub mężczyzna – to my go stworzymy.
  • Twórcy zdecydowali się połączyć technikę generowanych losowo elementów z ręcznym przygotowaniem zawartości.
  • Miasta mogą rosnąć, zostać zniszczone lub połączyć się z innymi – nie pojawiają się tutaj skrypty, a wszystko dzieje się w czasie rzeczywistym.
  • Każdy gracz pozna tę samą historię, ale różnić może się nasze doświadczenie.
  • Gra jest prequelem i będzie zawierać wiele informacji dotyczących bohaterów z pierwszej odsłony. Akcja została umiejscowiona „pokolenie przed historią Jade”.

Jedno jest pewne… Gra będzie ogromna!

Źródło: własne

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper