Assassin’s Creed: Origins otrzyma sieciowe elementy. Gameplay z areny wygląda przyzwoicie

Gry
986V
Assassin’s Creed: Origins otrzyma sieciowe elementy. Gameplay z areny wygląda przyzwoicie
Wojciech Gruszczyk | 15.06.2017, 18:04

Ubisoft zdradza kolejne szczegóły dotyczące swojej wielkiej produkcji. Poznaliśmy wstępne informacje dotyczące sieciowych elementów w Assassin’s Creed: Origins, a dodatkowo możemy spojrzeć na ciekawą rozgrywkę z areny.

Długo czekaliśmy na oficjalne ujawnienie Assassin’s Creed: Origins. Najnowsza opowieść zaprowadzi graczy do Egiptu, a pierwsi śmiałkowie pobiegają po piramidach już pod koniec października.

Dalsza część tekstu pod wideo

Assassin’s Creed: Origins nie zawodzi na pierwszych testach. Wersja na Xbox One X prezentuje się świetnie

W trakcie YouTube E3 Coliseum odbyła się kolejna prezentacja Assassin’s Creed: Origins. Reżyser produkcji Ashraf Ismail potwierdził, że tytuł nie otrzyma typowego trybu sieciowego, który w ramach eksperymentu pojawiał  się w poprzednich odsłonach, ale autorzy stworzyli „pewne elementy sieciowe” zwiększające przyjemność z gry single-player. Co to będzie? Niestety, ale na dokładne ujawnienie mechaniki musimy jeszcze zaczekać.

Deweloper potwierdził również, że podczas rozgrywki wcielimy się w innych bohaterów. W tej sytuacji możemy oczekiwać kolejnych sekwencji we współczesności, jednak Ismail nie chciał skomentować tej informacji.

Na deser zerknijcie na świeżutki fragment rozgrywki z areny. Jest to zupełnie nowy sposób na rozwijanie bohatera, jednak według pierwszych opinii zainteresowani muszą przygotować się na naprawdę ostrą jazdę. Twórcy w tym miejscu podkręcają poziom trudności, wrzucają coraz to silniejszych przeciwników, a bossowie podobno potrafią zmiażdżyć protagonistę jednym ciosem.

Materiał: Assassin's Creed Origins Gladiator Arena E3 Gameplay

Źródło: własne

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper