Ubisoft modernizuje logo, po raz pierwszy od 14 lat

Gry
1362V
Ubisoft modernizuje logo, po raz pierwszy od 14 lat
Maciej Klimaszewski | 01.06.2017, 11:14

Francuski wydawca szarpnął się na odświeżenie swojego logo, które na kozaka wjeżdża na ekran przed rozpoczęciem zabawy z wieloma wartymi ogrania tytułami. Wprawdzie nie ma mowy o zwrocie wizerunku o 180 stopni, ale lifting jest jak najbardziej widoczny.

Nie będę się rozpisywał na temat wyglądu nowego logosa Ubi, bo jaki wygląda, każdy widzi. Ot, Francuzi dokonali kilku zmian, tu i ówdzie polecieli wałkiem do malowania i tak powstał nowy emblemat firmy. Mnie się podoba i z utęsknieniem czekam aż pojawi się na ekranie tuż po odpaleniu Far Cry 5.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ghost Recon: Wildlands Fallen Ghosts zaprezentowane na zwiastunie. Duchy mają nowego wroga

Sam wydawca opisuje nowe logo jako "minimalistyczne, współczesne i monochromatyczne". Warto zaznaczyć, że to pierwszy lifting znaku firmy od 14 lat. Czy posłuży jej przez kolejne kilkanaście? Tego nie wie nawet cyganka, która kartami tarota rozstrzyga lokalne problemy miłosne.

Niżej zobaczyć możecie grafikę prezentującą ewolucję logotypu Ubisoftu na przestrzeni istnienia firmy. 

Źródło: własne

Komentarze (68)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper