Sony chwali się rozgrywką w 4K - „Tylko na PlayStation”
Japońska korporacja przygotowała nowy spot promujący rozgrywkę w rozdzielczości 4K. Na reklamie nie mogło zabraknąć produkcji, które wspierają tę jakość i są przygotowywane przez wewnętrzne studia Sony.
Z samego rana informowaliśmy naszych czytelników o „rozśpiewanej” reklamie PlayStation 4 przygotowanej na japoński rynek. Sony w przypadku graczy z Europy oraz Ameryki skupia się na innych elementach i właśnie z tego powodu w Sieci pojawił się drugi spot.
Rozśpiewana reklama PlayStation 4. Takie rzeczy tylko w Japonii
Zachód jest kuszony przez korporację z Japonii za pomocą rozgrywki w rozdzielczości 4K, a najnowszy spot skupia się na pokazaniu produkcji, które mogą pochwalić się piękną oprawą na PlayStation 4 Pro.
Warto tutaj na pewno zauważyć, że Sony pokazuje wyłącznie swoje gry. Nie jest to przypadek, bo wewnętrzne zespoły zawsze potrafią najlepiej okiełznać urządzenia i tworzą najpiękniejsze pozycje. Identyczną sytuację widzimy w przypadku Microsoftu.
Pod koniec roku będziemy świadkami bardzo ciekawej sytuacji, bo Japończycy będą musieli zmierzyć się z „prawdziwym 4K” Microsoftu. Amerykanie od pierwszej prezentacji Projectu Scorpio zapowiadają, że to właśnie ta konsola pokaże graczom nową jakość rozgrywki.