Darksiders 3. Pierwsze wrażenia IGN z rozgrywki i screeny!
Darksiders 3 zostało już ujawnione oficjalnie i otrzymaliśmy pierwszy zwiastun gry. Pora na pierwszą konkretną zapowiedź.
Redakcja IGN została zaproszona do studia Gunfire Games, gdzie deweloperzy zaprezentowali owoce swojej dotychczasowej pracy.
Darksiders 3 w Encyklopedii PPE.pl
Przede wszystkim autorzy Darksiders 3 podkreślali w rozmowach z IGN, że łamigłówki i przeszkody napotykane w grze nie będą występować arbitralnie, ale mają być integralną częścią środowiska gry. Przykładowo pułapka na postać gracza nie zostanie zastawiona w nielogicznym miejscu. Podobnie ma być z przeciwnikami, którzy pojawiać się będą tylko w lokacjach, w których ich obecność można racjonalnie wytłumaczyć. W grze nadal występować będą "znajdźki" do kolekcjonowania, ale świat ma mieć teraz znacznie bardziej naturalny charakter.
Co ważne - rozgrywki nie będą przerywać ekrany loadingów, a dungeony mają być ze sobą w pewnym stopniu połączone. "Cały świat gry przypomina jeden gigantyczny dungeon" - twierdzi redakcja IGN, która miała okazję przetestować wczesną wersję Darksiders 3. Oczywiście gra będzie się rozwijać linearnie, ale tym razem będziemy mieć znacznie większą swobodę w eksplorowaniu środowiska.
Gra działa na silniku Unreal, w przeciwieństwie do poprzednich odsłon serii, które używały autorskich technologii. IGN donosi, że grafika prezentuje się dobrze. Póki co deweloperzy zaprezentowali m.in. lokacje z miasteczkiem lewitującym w przestworzach, bagniste tereny i wulkaniczne jaskinie.
Poniżej znajdziecie pierwsze screenshoty i prezentowany kilka dni temu trailer.