Śródziemie: Cień Wojny. Gameplay przedstawia nowy System Nemezis

Gry
1687V
Śródziemie: Cień Wojny. Gameplay przedstawia nowy System Nemezis
Wojciech Gruszczyk | 27.04.2017, 18:24

System Nemezis był najważniejszym elementem Śródziemie: Cień Mordoru, ale możemy mieć pewność, że w Śródziemie: Cień Wojny twórcy dopracowali swoją propozycję. Dzisiaj możemy spojrzeć na rozbudowaną funkcję.

Śródziemie: Cień Wojny nie będzie specjalnie odkrywczy, ale autorzy zamierzają rozbudować każdy element poprzedniej odsłony. Oczywiście już te słowa zapowiadają konkretną zabawę, bo już wcześniej Monolith Productions pokazało, że potrafi tworzyć wyśmienite gry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Śródziemie: Cień Wojny w Encyklopedii PPE.pl

Najnowszy materiał z Śródziemie: Cień Wojny skupia się na Systemie Nemezis. Jednym z podstawowych elementów produkcji będzie walka o zamki i właśnie na tej mechanice opiera się również Nemezis.

Naszym zadaniem będzie oczywiście pokonanie głównego szefa miejscówki, ale będzie to możliwe dopiero po wymordowaniu jego podopiecznych. Gdy jednak obalimy „władcę” to bez najmniejszych przeszkód wrzucimy na stołek swojego pomagiera.

Autorzy na pewno zadbali o najróżniejsze scenariusze, które ubarwią zabawę, ponieważ już wcześniej otrzymaliśmy zapewnienie kreowania historii właśnie przez System Nemezis. Oczami wyobraźni widzę moment, gdy po zakończeniu kilku wielkich starć, wracamy do domu, a tam… Bunt. W sumie nie brzmi to jakoś specjalnie odkrywczo, jednak z wielką chęcią stanąłbym naprzeciwko zdrajców.   

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Śródziemie: Cień Wojny.

Źródło: Twitter.com

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper