Seven: The Days Long Gone od byłych twórców Wiedźmina z efektownym zwiastunem prezentującym walkę i miejscówki

Gry
1041V
Seven: The Days Long Gone od byłych twórców Wiedźmina z efektownym zwiastunem prezentującym walkę i miejscówki
Wojciech Gruszczyk | 21.04.2017, 21:30

Rodzime Fool's Theory postanowiło pochwalić się kolejnym materiałem promującym Seven: The Days Long Gone. Tytuł ponownie potrafi zaintrygować.

Od pierwszej zapowiedzi Seven: The Days Long Gone przyglądamy się zniszczonemu światu, który przemierza bohater. Heros w trakcie podróży ukrywa się przed przeciwnikami i eliminuje niektórych z ukrycia. Najnowszy materiał kontynuuje tę tradycję, ale ponownie potrafi zaciekawić.

Dalsza część tekstu pod wideo

Seven: The Days Long Gone w Encyklopedii PPE.pl

Tematem przewodnim najnowszego zwiastuna jest walka. Autorzy postanowili skupić się na tym niezwykle ważnym aspekcie, ponieważ w trakcie przemierzania lokacji wielokrotnie będziemy musieli zmierzyć się z najróżniejszymi oponentami – można tutaj wyróżnić między innymi ghoule, skrzydlate insektoidy, śmiercionośne pająki, czy też dzikie bestie.  

Materiał został upiększony utworem wykonanym przez Gavina Dunn’ea – ten sam motyw zostanie wykorzystany podczas napisów końcowych i w wiosce Artee. Tak autor utworu skomentował swoją współpracę z rodzimym studiem:

„Gdy ekipa IMGN.PRO opowiedziała mi o uniwersum i fabule gry, od razu poczułem ogromne zainteresowanie, które wzrosło jeszcze bardziej po obejrzeniu fragmentów rozgrywki. Stworzyli świetną atmosferę – mroczną, surową i lekko futurystyczną. Lubię pisać i śpiewać w takim burkliwym, ponurym i bluesowym stylu. Poza tym już wtedy byłem wielkim fanem Marcina i jego muzyki, którą wykonał do Wiedźmina. Utwór, który stworzyłem dla SEVEN, jest bardzo bluesowy, przesiąknięty klasycznym brzmieniem Americany, a dzięki instrumentom Marcina i zespołu jest podszyty melancholijnymi nutami zagubionej historii i cywilizacji.”

Kilka słów na temat gry powiedział również Marcin Przybyłowicz, twórca ścieżki dźwiękowej Seven: The Days Long Gone:

„SEVEN to dla mnie fantastyczny projekt - mnóstwo miejsca na kreatywne szaleństwa i bardzo sugestywny świat, ukazujący cywilizację, która zdążyła się już podnieść po apokalipsie. W takich warunkach ludzie tworzyliby muzykę w zupełnie inny sposób – najprawdopodobniej graliby na zbudowanych własnoręcznie instrumentach lub na zabytkowych, antycznych wręcz egzemplarzach. Dlatego z pomocą kolekcjonera instrumentów, Pawła Romańczuka, wybrałem spośród setki dziwacznych, starych eksponatów w jego kolekcji kilka najbardziej nietuzinkowych, przekładających się na niezwykłe brzmienie; egzemplarz skrzypiec Stroha, mający ponad 100 lat, bucket bass, czyli wykręconą wariację kontrabasu, bucket cello oraz carboard cello. Dużą rolę odgrywają też partie gitarowe, nagrywane przez świetnego polskiego gitarzystę, Krzysztofa Łochowicza. Przekłada się to na muzykę SEVEN, która jest charakterna i ostra – dużo w niej brudu, rdzy i saturacji.”

Dla przypomnienia, tak prezentują się główne cechy Seven: The Days Long Gone:

  • Izometryczne RPG w 3D, rozgrywające się w świecie, który setki lat wcześniej został dotknięty nuklearną apokalipsą.
  • Sandboksowy, tętniący życiem świat Imperium Vetrall, który gracze będą mogli poznawać bez żadnych ograniczeń.
  • Zachwycające, zróżnicowane lokacje. Od tajemniczych bagien, przez Mortbane – małe miasteczko na wyspie Peh, po Hallard - zaawansowaną technologicznie stolicę Imprerium Vetrall, siedzibę Imperatora Druguna.
  • Różnorodność sposobów osiągnięcia celu w ramach questów.
  • Poruszanie się systemem parkourowym pozwalające na swobodne omijanie przeszkód, niezależnie od ich wielkości i rozmieszczenia, oraz zmieniające sposób postrzegania gatunku.
  • Niezwykły świat, w którym przeplatają się ze sobą mroczne przesądy i zaawansowana technologia.

Materiał: Seven: The Days Long Gone Gameplay Trailer April 2017

Źródło: własne

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper