Konsola stacjonarna w 48% amerykańskich domów - średni wiek gracza i inne dane z USA

Gry
3826V
Konsola stacjonarna w 48% amerykańskich domów - średni wiek gracza i inne dane z USA
Bartosz Dawidowski | 20.04.2017, 09:46

Entertainment Software Association wczoraj opublikowało ciekawy raport, w którym można było przeczytać, że amerykańscy gracze pokochali zakupy w dystrybucji cyfrowej. To jednak nie wszystkie ciekawe informacje płynące z dokumentu ESA.

Od wczoraj wiemy, że sprzedaż cyfrowa w USA stanowi już 74% całego software'owego rynku. Pora na kolejne informacje z raportu Entertainment Software Association.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gracze przerzucili się na cyfrową dystrybucję w USA

ESA w swoim raporcie dotyczącym 2016 roku twierdzi, że przeciętny wiek gracza w Stanach Zjednoczonych to... 35 lat (średni wiek grających mężczyzn to 33 lata a kobiet 37 lat) To oczywiście zadaje kłam popularnym w mainstreamowych mediach twierdzeniom, że interaktywna rozrywka to głównie zabawa dla nastolatków i dzieci. Wśród graczy w USA jest 31% kobiet.

Aż 67% amerykańskich gospodarstw domowych posiada "sprzęt dedykowany graniu" a w 65% domów mieszka przynajmniej jedna osoba, która gra 3 godziny lub więcej w gry wideo tygodniowo. W 48% amerykańskich gospodarstw domowych znajdziemy konsolę stacjonarną. 22% posiada konsolę przenośną a 11% gogle VR.

Amerykańscy gracze wydali w 2016 roku 30,4 miliardów dolarów na zakupy związane z graniem. 1/3 osób twierdzi, że "prawdopodobnie kupi gogle VR w przyszłym roku". Pieniądze przeznaczano przede wszystkim na software i DLC (24,5 mld dolarów) i na hardware (3,7 mld dolarów). Na akcesoria (włączając w to VR) wydano 2,2 mld dolarów.

W całych Stanach Zjednoczonych znajdują się aż 2322 firmy zajmujące się tworzeniem gier. Dodatkowo w USA funkcjonuje 526 wydawców, co razem zapewnia pracę dla prawie 66 tysięcy osób.

Źródło: http://essentialfacts.theesa.com/mobile/

Komentarze (86)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper