Project Scorpio i gry na E3. Phil Spencer: Z myślą o Was stworzyliśmy najpotężniejszą konsolę

Gry
3212V
Project Scorpio i gry na E3. Phil Spencer: Z myślą o Was stworzyliśmy najpotężniejszą konsolę
Wojciech Gruszczyk | 13.04.2017, 16:04

Oficjalnie i ostatecznie. Przed E3 2017 nie zobaczymy Projectu Scorpio oraz produkcji zmierzających na konsolę. Phil Spencer opublikował specjalny list, w którym dziękuje graczom za wsparcie oraz opowiada o nowym urządzeniu.

Microsoft w ostatnich dniach bardzo chętnie przedstawia kolejne szczegóły dotyczące nowej konsoli, ale możemy mieć pewność, że urządzenie zostanie ujawnione szerokiej publiczności dopiero na E3 2017.

Dalsza część tekstu pod wideo

Microsoft już planuje konsolę po Project Scorpio. Phil Spencer opowiada o wizji

W ostatnich dniach nie brakowało plotek, według których jeszcze przed konferencją w Los Angeles zostanie zorganizowane specjalne wydarzenie i to właśnie na nim Amerykanie pokażą Project Scorpio. Phil Spencer postanowił zabrać głos w sprawie i jednoznacznie podkreślił – konsola i gry na sprzęt zostaną pokazane na E3 2017.

Szef marki Xbox opublikował przyjemny list, w którym podkreślił, że zadaniem jego zespołu było stworzenie najlepszej platformy dla tworzenia i grania w gry. Microsoft doskonale zdaje sobie sprawę, że jedno nie może istnieć bez drugiego, dlatego zainwestowano sporo gotówki na stworzenie idealnych narzędzi programistycznych, które pozwolą deweloperom kreować piękne opowieści.

W marcu Microsoft przedstawił program Xbox Live Creators, dzięki któremu każdy gracz może tworzyć gry i publikować je na Xbox One i komputerach z Windows 10. Dzięki aktualizacji Xbox One może zamienić się w dev kit i tym samym umożliwić zainteresowanym na prezentowanie swoich produkcji całej społeczności.  

Celem w przypadku Projectu Scorpio było stworzenie „pierwszej prawdziwej konsoli 4K dla graczy z naciskiem na kompatybilność”. Firma chce mieć pewność, że nikt nie zostanie pominięty, więc „najpotężniejsza na świecie konsola do tworzenia” umożliwi również rozgrywkę w tytuły z Xboksa One i Xboksa 360. Istotnym zagadnieniem dla inżynierów z Redmond było stworzenie narzędzi, dzięki którym autorzy w prosty sposób będą testować, sprawdzać i kreować nowe treści.

Spencer w naprawdę konkretnych słowach przedstawił wizję Projectu Scorpio:

„Z myślą o graczach stworzyliśmy najpotężniejszą konsolę do gier. Z myślą o twórcach stworzyliśmy najpotężniejszą platformę deweloperską. Łączymy społeczność fanów PC i konsoli w sieci Xbox Live, najszybszej i najbardziej niezawodnej platformie do gry wieloosobowej, oraz w aplikacji Beam – usłudze streamingowej nowej generacji. Pamiętamy również na czym najbardziej zależy graczom; na najlepszych tytułach, zarówno ekskluzywnych, jak i wieloplatformowych, niezależnych czy AAA. Jesteśmy dumni z różnorodności katalogu gier, które pojawią się w tym roku wyłącznie na Xbox One i będą działać jeszcze lepiej na Project Scorpio. Zaprojektowaliśmy Project Scorpio jako najlepszą konsolę do gier wieloplatformowych od naszych partnerów wydawniczych, znanych już graczom tytułów przeniesionych w świat rozgrywki w 4K oraz ulubionych gier we wstecznej kompatybilności ze wcześniejszymi konsolami Xbox.”

Konferencja Microsoftu na E3 odbędzie się 11 czerwca 217, o godz. 23:00 czasu polskiego.

Źródło: http://news.xbox.com/2017/04/13/project-scorpio-most-powerful-place-to-create-and-play/

Komentarze (187)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper