PlayStation VR. Nowa reklama nie skupia się na grach, bo nie ma co reklamować
Od premiery PlayStation VR minęło już trochę czasu, większość użytkowników mogła zapoznać się z najciekawszymi produkcjami, a teraz… Jest problem. Najdotkliwiej sytuację prezentuje najnowsza reklama, która w ogóle nie skupia się na grach.
PlayStation VR zadebiutowało w ubiegłym roku. Urządzenie na start otrzymało naprawdę pokaźny zestaw ciekawych tytułów, a dodatkowo Sony zapowiedziało, że w następnych miesiącach na rynku będą pojawiać się kolejne pozycje.
PlayStation VR. Recenzja sprzętu
Tak oczywiście było. W zasadzie systematycznie na PlayStation Store debiutują produkcję z dopiskiem „PlayStation VR”, jednak dużym problemem w tej sytuacji jest ich jakość. W sumie na palcach dwóch dłoni można policzyć mocne gry, które zadebiutowały na PSVR od premiery.
Większość produkcji to raczej popierdółki, z którymi miło spędzamy czas przez dwie pierwsze godziny. Co w tej sytuacji robią Japończycy? Przedstawiają urządzenie jako świetny sprzęt do doświadczania nowości.
Przechadzka po górach, oglądanie misji kosmicznej, zanurzanie się w głębinach, czy też przyglądanie się egzotycznym zwierzętom… Brzmi świetnie, ale wątpię, by ktokolwiek akurat dla takich przyjemności kupował sprzęt za prawie 2000 zł.
Materiał: PlayStation VR | Brand New Experiences