PlayStation VR. Nowa reklama nie skupia się na grach, bo nie ma co reklamować

Gry
2802V
PlayStation VR. Nowa reklama nie skupia się na grach, bo nie ma co reklamować
Wojciech Gruszczyk | 03.04.2017, 13:27

Od premiery PlayStation VR minęło już trochę czasu, większość użytkowników mogła zapoznać się z najciekawszymi produkcjami, a teraz… Jest problem. Najdotkliwiej sytuację prezentuje najnowsza reklama, która w ogóle nie skupia się na grach.

PlayStation VR zadebiutowało w ubiegłym roku. Urządzenie na start otrzymało naprawdę pokaźny zestaw ciekawych tytułów, a dodatkowo Sony zapowiedziało, że w następnych miesiącach na rynku będą pojawiać się kolejne pozycje.

Dalsza część tekstu pod wideo

PlayStation VR. Recenzja sprzętu

Tak oczywiście było. W zasadzie systematycznie na PlayStation Store debiutują produkcję z dopiskiem „PlayStation VR”, jednak dużym problemem w tej sytuacji jest ich jakość. W sumie na palcach dwóch dłoni można policzyć mocne gry, które zadebiutowały na PSVR od premiery.

Większość produkcji to raczej popierdółki, z którymi miło spędzamy czas przez dwie pierwsze godziny. Co w tej sytuacji robią Japończycy? Przedstawiają urządzenie jako świetny sprzęt do doświadczania nowości.

Przechadzka po górach, oglądanie misji kosmicznej, zanurzanie się w głębinach, czy też przyglądanie się egzotycznym zwierzętom… Brzmi świetnie, ale wątpię, by ktokolwiek akurat dla takich przyjemności kupował sprzęt za prawie 2000 zł.

Materiał: PlayStation VR | Brand New Experiences

Źródło: własne

Komentarze (96)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper