Horizon: Zero Dawn. Patch poprawia framerate w niektórych miejscach

Gry
969V
Horizon: Zero Dawn. Patch poprawia framerate w niektórych miejscach
Bartosz Dawidowski | 03.04.2017, 09:41

Horizon: Zero Dawn doczekało się ostatnio konsolowej edycji limitowanej (niestety nie do dostania poza wybranymi krajami). To oczywiście nie jedyne atrakcje, na jakie mogą liczyć fani produkcji Guerrilla Games. Tytuł dorobił się właśnie świeżej aktualizacji.

Aktualizacja 1.12 do Horizon: Zero Dawn zostanie opublikowana dzisiaj we wszystkich regionach PlayStation Network. Na co mogą liczyć posiadacze tej mocnej sandboksowej produkcji? Przede wszystkim na poprawki kilku błędów, ale również na ulepszenie framerate'u w paru miejscach. Najważniejszą świeżą atrakcją jest wprowadzenie obsługi 3D Audio dla headsetów 3D.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recezja Horizon: Zero Dawn

Plik zajmuje ok. 250 MB i jest już dostępny w europejskim PlayStation Store.

Patch 1.12 do Horizon: Zero Dawn

Nowe funkcje
- dodano wsparcie 3D Audio dla headsetów 3D

Ulepszenia

- ulepszono pathfinding dla znaczników Questów i spersonalizowanych markerów, kiedy gracze jadą wierzchowcem.
- ulepszono framerate w kilku miejscach gry.
- wprowadzono kilka ulepszeń do map świetlnych gry.

Ogólne poprawki

- naprawiono problem z aktualizacją 1.10, który nie odblokowywał punktów na mapie, gdy po wejściu na Żyrafa schodziliśmy z niego poprzez opcję Szybkiej Podróży; wystarczy jeszcze raz wejść na Żyrafa,
    naprawiono problem z przyleganiem ciężkiej broni do ręki Aloy, gdy korzystała z windy w Medirian,
- naprawiono problem znikających ikon podejrzenia i agresji,
- naprawiono problem kończenia szybkiej podróży do Sunfall w środku gór,
- naprawiono problem złych kwestii dialogowych Varla po misji "Revenge of the Nora",
- naprawiono problem, gdzie gracz mógł przywołać mechanicznego wierzchowca podczas walki w Helis w "The Face of Extinction",
- naprawiono problem możliwości interakcji z Olarą, gdy nie ma jej w lokacji,
- naprawiono problemy z niepokazywaniem celu w misjach "Underequipped", "Kill the Stormbird" i "Death from the Skies",
- naprawiono problem z niewidocznym kotłem Rho, jeśli gracz stał w pewnej odległości od niego,
- naprawiono problem zbierania zasobów na terenach łowieckich,
- naprawiono problem braku dźwięków niszczonych drzew,
- naprawiono problem z zaznaczaniem własnego punktu na mapie, gdy stoimy na moście obozu Two Teeth Bandit Camp,
- naprawiono problem z blokowaniem się na obiektach,
- naprawiono problem dostępu do obszarów poza światem gry,
- naprawiono problem łapania za włócznię zamiast zastawiania pułapki
- naprawiono problem ustawiania pułapki w złym miejscu,
- naprawiono problemy z LOD,
- naprawiono problem ścieżki dźwiękowej, która zapętlała się podczas napisów końcowych.

Błędy związane z misjami

- wyeliminowano sytuację, w której gracz otrzymywał dodatkowy łuk Carja i włócznię, jeśli umarł przed rozmową z Rostem w misji "The Point of the Spear",
- wyeliminowano sytuację, w której znikał Sawtooth w misji "Kill the Sawtooth",
- wyeliminowano sytuację, w której gracze mogli sobie skrócić drogę do celu (Metal Ring) w misji "Revenge of the Nora" przeskakując nad korzeniami,
- wyeliminowano sytuację, w której po ukończeniu samouczka broni podczas walki z Glinthawkiem w misji "The Sun Shall Fall" uniemożliwia przejście przez bramę i kontynuowanie misji,
- wyeliminowano sytuację, w której ukończenie samouczka podczas walki z Deathbringerem w misji "The Grave-Hoard" sprawia, że potwór się nie odradza po wczytaniu gry,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz może skrócić sobie drogę do jaskini wspinając się po lianach w misji "The Curse of Darkness",
- wyeliminowano sytuację, w której gracze nie mogli wejść do bunkra po szybkiej podróży rozpoczętej w czasie wykonywania animacji otwierania wywietrznika w misji "Deep Secret of the Earth",
- wyeliminowano sytuację, w której gracz mógł opuścić teren gry w misji "The Mountain That Fell",
- wyeliminowano sytuację, w której gracze nie mogli zakończyć misji "Robbing the Rich" w rozmowie z Ravan,
- wyeliminowano sytuację, w której Daradi znika z terenu misji "Fatal Inheritance" po szybkiej podróży z tego miejsca,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz miał zaliczony cel "powróć do Vilgund" w misji "A Moment's Peace", chociaż jeszcze nie spotkali tej postaci,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz nie mógł wykonać zadania "porozmawiaj z postaciami Olin i Enasha" w misji "Collateral", bo postać Enasha nie była obecna na lokacji Farm,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz nie mógł porozmawiać z Nilem po zaliczeniu obozów bandytów w określonej kolejności,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz mógł skrócić sobie drogę do Kotła Xi uciekając z komnaty z rdzeniem,
- wyeliminowano sytuację, w której samouczek broni War Bow nie zaliczał wykonywanych celów,
- naprawiono liczne problemy z postępem w misjach fabularnych i pobocznych.

Błędy związane z zawieszaniem

- naprawiono problem z zawieszaniem w misji "The City of the Sun" i innych misjach,
- naprawiono problem podczas korzystania z szybkiej podróży w bunkrze, gdzie Aloy wpadła jako dziecko,
- naprawiono pomniejsze problemy z zawieszaniem.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Horizon Zero Dawn.

Źródło: własne

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper