Death Stranding. Szczegóły nowej gry Hideo Kojimy

Gry
3938V
Death Stranding. Szczegóły nowej gry Hideo Kojimy
Wojciech Gruszczyk | 23.02.2017, 22:40

Na amerykańskim blogu PlayStation pojawił się bardzo ciekawy wywiad z Hideo Kojimą. Deweloper postanowił przedstawić szerokiej publiczności swoją produkcję i zdradza nowe informacje o grze. Szykuje się konkretne mięsko dla fanów wielkich, otwartych światów.

Death Stranding to zupełnie nowa marka przygotowywana przez Hideo Kojimę. Japończyk po opuszczeniu Konami postanowił związać się z Sony i we współpracy z korporacją tworzy tajemniczą pozycję.

Dalsza część tekstu pod wideo

Death Stranding w Encyklopedii PPE.pl

Tytuł został pierwszy raz ujawniony na E3 2016. Hideo Kojima pojawił się na scenie, powiedział mityczne „I’m back”, pokazał zwiastun i zamknął usta wszystkim krzykaczom. Następnie deweloper odbył wielką przejażdżkę po wszystkich studiach Sony, gdzie mógł oglądać ich prace – dopiero w Holandii podjął decyzje, że Death Stranding powstanie na silniku Decima Engine. Guerrilla Games przygotowała na nim Horizon: Zero Dawn.

Twórca postanowił porozmawiać z dziennikarzem PlayStation, któremu zdradził kilka ciekawostek z produkcji:

  • Death Stranding to gra akcji z otwartym światem, w którym otrzymamy wielką swobodę wykonywania czynności. To od gracza będzie zależeć, w jaki sposób podejdzie do przedstawionych wyzwań. Kojima zaznacza, że gameplay jest bardzo intuicyjny, więc każdy śmiałek, który trafi do świata będzie bez problemu odkrywał jego sekrety.
  • Deweloperzy przygotowują zupełnie nowy system rozgrywki online, który połączy kampanię z siecią, ale nie będzie problemu, jeśli zechcecie grać tylko offline. Studio tworzy nowy rodzaj konstrukcji, który ma prezentować korelację dwóch wariantów rozgrywki. To podobno coś zupełnie świeżego.
  • Kojima odwiedził 30 zespołów deweloperskich z całego świata w poszukiwaniu silnika, który będzie idealny dla jego produkcji. Silnik musiał wspierać otwarte światy, fotorealistyczną grafikę, łatwy w użyciu – padło na Decima od Guerrilla Games. Holendrzy pomogli dostosować silnik do potrzeb Japończyka.
  • Norman Reedus oraz Mads Mikkelsen pracują nad grą, ale deweloper nie zdradza kolejnych nazwisk. Jest jednak pewien, że angażowanie znanych, hollywoodzkich gwiazd oraz aktorów będzie wkrótce standardem.
  • Studio ma nową siedzibę w Tokio, zatrudnia dodatkowych pracowników, ale już powstały pierwsze znaczące elementy, na których powstają testy.

Materiał: Death Stranding - Teaser Trailer

Źródło: http://blog.us.playstation.com/2017/02/23/the-hideo-kojima-death-stranding-interview-strands-decima-and-guerrilla-games/

Komentarze (95)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper