Husk zbiera negatywne opinie od graczy, więc wydawca napisał pozytywną recenzję

Gry
3594V
Husk zbiera negatywne opinie od graczy, więc wydawca napisał pozytywną recenzję
Wojciech Gruszczyk | 06.02.2017, 16:42

W ubiegłym tygodniu rodzime UndeadScout świętowało premierę Husk, ale nie jest tajemnicą, że gra zadebiutowała o kilka tygodni za wcześnie. Aktualnie produkcja zbiera bardzo negatywne opinie wśród graczy, więc wydawca postanowił napisać swoją, pozytywną recenzję…. A teraz przeprasza.

Husk to horror inspirowany takimi produkcjami jak Silent Hill oraz Alan Wake. Gra od początku oczarowywała zwiastunem oraz nutką tajemnicy, ale jak się okazało, autorzy powinni opóźnić premierę.

Dalsza część tekstu pod wideo

Husk w Encyklopedii PPE.pl

UndeadScout nie zaliczy premiery Husk do wyjątkowo udanej. Deweloperzy w zasadzie od premiery starają się naprawić wszystkie błędy (wkrótce pojawią się konkrety), ale gracze nie zamierzają tyle czekać z wyrażaniem swoich opinii:

"KHaliT: [...]Bugi, bugi i bugi, nic więcej tu nie znajdziecie. Jak dobrze że kupiłem ją z ♥♥♥ za 5 zeta. 3/10"

"doctorow1: [...]Po dobrym Kholat, mamy produkt, który nie powinien zostać wydany. Brak optymalizacji, niezależnie od ustawień występuje szarpanie obrazu. losowe reagowanie na komendy, pusty schematyczny świat. Częste powroty gry na pulpit, lub całkowite jej zawieszenie. Grafika, tutaj mamy powrót do roku 2007, choć nie jest ona najważniejsza, ale wypada wspomnieć. Podsumuwójąc, bardzo nie polecam tej gry w obecnym stanie. Radzę poczekać, jak twórcy ją choć trochę połatają. Ps. Tło fabularne pomijam z powodów opisanych powyżej."

"WickedMatt: To nie pełnowartościowy produkt za który można zapłacić, w obecnej formie po prostu dramat i naprawdę zmarnowany potencjał, pierwsze zapowiedzi napawdę zapierały dech w piersi, szczególnie słuchająć o inspiracjach... a tu proszę, wyszło co wyszło, szkoda."

Takich recenzji jest znacznie więcej, ale wśród żalów, wspominkach o zmarnowanym potencjale i śmiechów, pojawiła się bardzo pozytywny recenzja. Co zrobiło środowisko Steam? Zbadało użytkownika i okazało się, że był to jeden z wydawców. Bartek teraz oficjalnie przeprasza:

Drodzy,

Przepraszamy, że zajęło nam trochę czasu skomentowanie sprawy recenzji, ale tak szczerze to mamy mnóstwo pracy od premiery. Powoli sytuacja się uspokaja, ale ta niesławna recenzja jest idealnym przykładem naszej lekkomyślności i serdecznie za to przepraszamy. Trafiliśmy na mały zespół UndeadScout ponad rok temu i chociaż nad tytułem pracowało tylko trzech ludzi, to dostrzegliśmy w nim mnóstwo możliwości i bardzo chcieliśmy przywrócić klimat Silent Hill, więc połączyliśmy siły.

Jesteśmy otwarci na wszystkie sugestie dotyczące poprawy gry (więcej informacji na temat naszych planów i poprawek przedstawimy w osobnym poście) a my robimy wszystko w naszej mocy, by poprawić grę. Cały nasz zespół wierzy, że może poprawić Husk. Jednak, gdy dostrzegliśmy pierwszą falę negatywnych recenzji po premierze, przestraszyliśmy się. Wiedzieliśmy doskonale, że nasi przyjaciele z UndeadScout nie spodziewali się tego i było to dla nich tragiczne, zwłaszcza, że jest to ich pierwsza gra, w którą włożyli wiele wysiłku. Z tego powodu – wierzcie lub nie – po prostu chcieliśmy, by poczuli się lepiej. Naiwnie sądziliśmy, że ta recenzja sprawi, że poczują się lepiej. To był przyjacielski (choć kuriozalny) impuls, nie chcieliśmy nikogo wprowadzić w błąd.

To było złe. Bardzo złe. Zdecydowaliśmy się natychmiast usunąć recenzję. Tak jak ludzie, którzy robią coś złego – staraliśmy się to ukryć, a to wszystko było napędzane przez strach.

Deweloperzy z UndeadScout nie mieli z tym nic wspólnego. To my jesteśmy winni. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, by poprawić Husk wraz z UndeadScout. Jesteśmy w 100% otwarci na naszą społeczność. To Wy jesteście najważniejsi. Chcemy kontynuować współpracę i ulepszyć Husk razem. Proszę, nie krępujcie się pytać.

TL;DR: To było bardzo głupie i pochopne z naszej strony. Jest nam niezmiennie przykro z tego powodu. Aktualizacje Husk nadciągają.

Bartek (autor recenzji) i zespół IMGN.Pro (wydawca Husk)

Dlaczego deweloperzy wrzucili Husk w ubiegłym tygodniu, a nie opóźnili premiery o kilka tygodni? Sprawa jest prosta. Tytuł trafił do Humble Bundle i można go wyrwać za śmieszne pieniądze. Prawdopodobnie deweloperzy podpisali stosowną umowę wcześniej, sądząc, że zdążą opanować kod… Tak się niestety nie stało.

Materiał: Husk trailer

Źródło: http://steamcommunity.com/app/553960/discussions/0/135508031950994518/?ctp=5

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper