Final Fantasy XV. Reżyser chce stworzyć konwersję na PC

Gry
1237V
Final Fantasy XV. Reżyser chce stworzyć konwersję na PC
Bartosz Dawidowski | 01.02.2017, 12:48

Yoshinori Kitase opowiedział nam dzisiaj co nieco o postępach w pracach nad Final Fantasy VII Remake. To jednak nie koniec wynurzeń kluczowych pracowników Square Enix. Tym razem mamy dla was krótki wywiad na temat Final Fantasy XV.

Tym razem mamy okazję poznać kilka ciekawych wypowiedzi Hajime Tabaty, który udzielił wywiadu redakcji Famitsu. Reżyser odpowiedzialny za Final Fantasy XV powiedział m.in. że bardzo chce, by rzeczony role-play trafił również na komputery osobiste.

Dalsza część tekstu pod wideo

Square Enix opowiada o Final Fantasy VII Remake

"Chciałbym wydać FFXV na PC jako pewien rodzaj technicznego sprawdzianu. Chcę pokazać użytkownikom PC, jak Final Fantasy XV działa na high-endowych sprzętach. Chciałbym też spróbować produkcji na PC, by zobaczyć jak sprawdza się wykorzystanie funkcji ekskluzywnych dla PC takich jak tworzenie własnych modów czy questów" - powiedział Hajime Tabata.

Jeśli chodzi o rozległe przestrzenie (dostępne po skorzystaniu z glitcha), które widzieliśmy wcześniej na filmikach, to reżyser Final Fantasy XV twierdzi, że takie lokacje zostały przygotowane tylko... jako tło w etapie przejazdu pociągiem. Raczej nie mamy co liczyć na rozwinięcie tych wątków.

"Ten rozległy obszar został wykorzystany jako tło w przejeździe pociągiem w drugiej połowie gry. W związku z tym, że obszar nie został dokończony, trudno byłoby zapewnić graczom jego swobodne zwiedzanie. Być może odtworzymy pewne obszary w przyszłych rozszerzeniach, ale to zajęłoby ok. 12 miesięcy, więc nie mamy tego w planach. Gdybyśmy mieli też przygotować Insomnię, to trzeba by się liczyć z rokiem pracy tylko na ten element".

Redakcja Famitsu zapytała również Tabatę czy wycięto pewne segmenty fabuły Final Fantasy XV w związku z wymogami wydawniczymi/budżetowymi. Reżyser odpowiedział, że "raczej nie". Tabata zapewniał też, że pracuje nad zawartością dla gogli wirtualnej rzeczywistości do wykorzystania w Final Fantasy XV i nad tym, by skrócić trochę loadingi przy korzystaniu z opcji fast-travel.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.

Źródło: http://gematsu.com/2017/02/final-fantasy-xv-director-hajime-tabata-talks-vr-content-potential-pc-port-weekly-famitsu

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper