Torment: Tides of Numenera. Gameplay z wersji na PlayStation 4
Do premiery Torment: Tides of Numenera zostało już bardzo niewiele czasu, ale deweloperzy póki co nie spieszyli się z prezentowaniem gameplayu z PlayStation 4. Aż do teraz.
Kilka redakcji z Europy zostało zaproszonych do InXile Enertainment, by sprawdzić, jak prezentują się owoce pracy tych zdolnych deweloperów nad Torment: Tides of Numenera.
Torment: Tides of Numenera w Encyklopedii PPE.pl
Dzięki uprzejmości redakcji Eurogamer możemy przyjrzeć się, jak tytuł wygląda na PlayStation 4. Trzeba w tym miejscu powiedzieć jedno: Torment: Tides of Numenera projektowane było przez długi czas jako tytuł wyłącznie pecetowy. Trzeba tu zatem liczyć się z pewnymi kompromisami. Interfejs wygląda mimo wszystko nieźle (choć czcionka wydaje się momentami nieczytelna z "telewizyjnych" odległości). Rozwiązania sterowania są chwalone przez redaktorów Eurogamer.
Niestety dziennikarze zauważyli też pewne wady w stosunku do PC. Gra działa wolniej w porównaniu z edycją PC w zakresie ładowania lokacji. Framerate wydaje się też trochę słabszy w porównaniu z high-endowym komputerem osobistym. Ogólne wrażenia są jednak pozytywne.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że Torment: Tides of Numenera zostało przetłumaczone na język polski i okraszone pełnym polskim dubbingiem (zadania podjął się Techland). Swoich głosów w lokalizacji użyczyli m.in. Piotr Fronczewski, Aleksandra Szwed i Andrzej Blumenfeld. Produkcja trafi na nasz rynek 28 lutego, w cenie 200 zł na konsolach i 160 zł na PC.