Gravity Rush 2. W wielkim walcu - tak powstawała reklama live-action

Gry
621V
Gravity Rush 2. W wielkim walcu - tak powstawała reklama live-action
Bartosz Dawidowski | 19.01.2017, 09:11

Gravity Rush 2 trafiło już na rynek i zebrało całkiem dobre recenzje. Sony nie zamierza oczywiście przerywać kampanii reklamowej nowej przygody sympatycznej Kat.

Pamiętacie zabawną reklamę Gravity Rush 2, która została opublikowana przed tygodniem? Sony postanowiło rozwinąć temat tego wyjątkowego klipu live-action.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gravity Rush 2 w Encyklopedii PPE.pl

Niedawno otrzymaliśmy reklamę live-action, w której głównym bohaterem był pocieszy kociak. Zajawka zapowiadała się na początku skromnie, ale po chwili zaroiło się w niej od efektów specjalnych. Wydawca postanowił zaprezentować graczom, że stworzenie takiej "grawitacyjnej szajby" niekoniecznie było proste. Studio filmowe, które przygotowywało ten trailer musiało skonstruować całą specjalną obrotową konstrukcję, dzięki której można było wywołać złudzenie, jakby faktycznie kot z reklamy zmieniał wektor działania siły przyciągania. W dobie wszechobecnych efektów komputerowych i całych filmów tworzonych w technice CGI miło zobaczyć, że ktoś korzysta jeszcze z takich tradycyjnych rozwiązań jak... obrotowy walec.

Gravity Rush 2 pojawiło się już na rynku. Pamiętajcie przy okazji, że w ramach przeprosin za opóźnienie premiery (tytuł miał trafić do sklepów już w grudniu 2016 r) otrzymamy gratisowo DLC, które pozwoli prześledzić historię Raven. Ten dodatek był pierwotnie planowany jako płatne DLC.

Gravity Rush 2 może się obecnie pochwalić wysoką średnią ocen na poziomie 8/10 (z aż 61 recenzji zebranych na Metacritic). Czas zabawy to ok. 20-25 godzin. Planujecie zakup nowej przygody Kat?

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper