The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Demo na Nintendo Switch pod lupą Digital Foundry

Gry
2422V
The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Demo na Nintendo Switch pod lupą Digital Foundry
Igor Chrzanowski | 15.01.2017, 14:17

The Legend of Zelda: Breath of the Wild jest najważniejszą grą Nintendo w tym roku i jedną z najważniejszych dla firmy w całej jej historii, bo zadecyduje o tym, jak świat przyjmie taką premierę Switcha.

Dobrze wiemy, że jeśli Zelda zawiedzie to najnowsza konsola Nintendo będzie w poważnych tarapatach. Dlatego tak szalenie ważne jest, aby gra działała bez zarzutu i zebrała jak najlepsze oceny. Stan techniczny dzieła Japończyków na chwilę obecną sprawdza niezawodne Digital Foundry!

Dalsza część tekstu pod wideo

The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Porówane graficzne

Redakcja wzięła na warsztat udostępnione mediom demo gry i tradycyjnie prześwietliło je pod każdym możliwym kątem. Co wynikło z tej analizy? The Legend of Zelda: Breath of the Wild w trybie przenośnym działa w 720p przy zablokowanych 30 klatkach na sekundę, zaś w trybie TV jakość obrazu rośnie do 900p przy takim samym (uwolnionym) frameracie. 

Dodatkowo, jak na pierwszą tego typu grę Nintendo, całość trzyma solidny wygląd otwartego świata. Niestety jedynym mankamentem jest ogólnie słaba jakość filtrowania tekstur i niestabilność przy dalekim polu widzenia. Podczas całego dema redakcja zanotowała jeden znaczący spadek frame-rate'u do poziomu 20 klatek.

Studio ma jeszcze nieco czasu na dopracowanie gry, jednak rozczarowujące jest to, iż tytuł nie trzyma standardów na przykład z innych gier na Wii U. Tam każda produkcja Nintendo trzymała świetny poziom graficzny przy stałych 60 klatkach na sekundę!

Analiza The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Informacje podesłał linkarz.

Źródło: własne

Komentarze (54)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper