SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 11.01.2017 12:21
2027V

Scalebound. Hideki Kamiya komentuje skasowanie gry, dementuje pogłoski o problemach psychicznych

Chyba nic już nie przebije w styczniu, w kategorii największych zaskoczeń, wieści o skasowaniu Scalebound. Wczoraj swojej decyzji dotyczącej rezygnacji z produkowania rzeczonej gry bronił Phil Spencer, który stwierdził, że "tak jest lepiej dla graczy". Dzisiaj w końcu poznaliśmy stanowisko samego autora gry.

Reżyser Scalebound, Hideki Kamiya z Platinum Games, przerwał milczenie i postanowił skomentować ostatnie smutne wieści dotyczące swojego projektu.

Scalebound. Phil Spencer twierdzi, że stało się "lepiej dla graczy"

Można powiedzieć, że deweloper znany z dosyć żywiołowych i pełnych emocji wpisów na Twitterze tym razem zachowuje zimną krew i próbuje profesjonalnie wybrnąć z kłopotliwej sytuacji.

"Bardzo przepraszam wszystkich wyczekujących Scalebound. Wybaczcie, że muszę przekazywać tak smutne wieści na samym początku nowego roku. Mogę w tym momencie obiecać wam tylko, że będę dalej dostarczać wam świetnych gier. (...)

Wszyscy jesteśmy rozczarowani, że to się tak skończyło, wiemy, że wielu fanów bardzo wyczekiwało Scalebound. Będę pracować wyjątkowo ciężko, by nigdy was w ten sposób już nie rozczarować. Mam nadzieję, że będziecie nas dalej wspierać" - napisał Hideki Kamiya.

W kolejnych wypowiedziach Kamiya skomentował zarzuty na temat jego rzekomych "problemów ze zdrowiem psychicznym", które miały spowodować, że deweloper musiał udać się na dłuższy urlop w trakcie tworzenia Scalebound. Hideki Kamiya napisał, że nic takiego z całą pewnością nie miało miejsca.

Gameplay ze Scalebound wyglądał obiecująco, więc tym większa szkoda, że gra została skasowana. Phil Spencer, szef działu Xbox w Microsoft, stwierdził wczoraj, że "tak jest lepiej dla graczy", sugerując chyba, że finalna jakość Scalebound nie byłaby mimo wszystko satysfakcjonująca. Dwa lata wcześniej Spencer zachwycał się jednak rozgrywką z rzeczonej produkcji, twierdząc, że będzie ona jedną z głównych atrakcji dostępnych na Xbox One.

Tagi: hideki kamiya microsoft platinum games scalebound

Komentarze (110)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
Poziom: 30
REP.: 4530
m. dodano: 11.01.2017, 12:24 #1
To już ploty były, że Kamiya sfiksował? Co tu się wyprawia? xD
Ukryj odpowiedzi (10)
Poziom: 48
REP.: 2946
hwoarang_12 do m. dodano: 11.01.2017, 14:06 #2
Lepiej dla graczy tak? Lepiej, żeby się zamknął i pozwolił zdecydować samym graczom.
Poziom: 14
REP.: -15
jagmar do hwoarang_12 dodano: 11.01.2017, 14:14 #3
nie ma problemu - wyłóż kasę dla Platinum Games na stworzenie gry i możesz sobie decydować...

Póki co to MS sypał kasą i to on mógł decydować co robi ze swoimi pieniędzmi więc teraz się zastanów kto powinien się "zamknąć"
Poziom: 48
REP.: 2946
hwoarang_12 do jagmar dodano: 11.01.2017, 14:45 #4
Microsoft nie wykłada kasy dla siebie tylko dla klientów czyli zysku. Ja jestem klientem i czuję się oszukany, że zapowiadana gra, która mi się spodobała jednak nie wyjdzie. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 14:46
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do hwoarang_12 dodano: 11.01.2017, 14:46 #5
Co ty do mnie w ogóle piszesz?
Poziom: 48
REP.: 2946
hwoarang_12 do m. dodano: 11.01.2017, 14:48 #6
Nie rozumiem. Nie pisałem do Ciebie nic. Nie przypominam sobie.
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do hwoarang_12 dodano: 11.01.2017, 14:53 #7

Znowu portal świruje?
Poziom: 48
REP.: 2946
hwoarang_12 do m. dodano: 11.01.2017, 14:56 #8
Ewidentnie błąd portalu bo moja wiadomość była skierowana do innej osoby. Przepraszam jeśli to moja pomyłka.
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do hwoarang_12 dodano: 11.01.2017, 14:59 #9
Spoko, po prostu się nieco zdziwiłem ;)
Poziom: 14
REP.: -15
jagmar do hwoarang_12 dodano: 11.01.2017, 15:26 #10
a znasz jakieś przedsiębiorstwo, które robi inwestycje nie dla zysku ? ;)

nie znamy powodów dla których ten projekt został anulowany. Z wypowiedzi mogę wnioskować, że wina leży po stronie Platinum Games ("Będę pracować wyjątkowo ciężko, by nigdy was w ten sposób już nie rozczarować"). Podejrzewam że gra nie spełniała oczekiwań inwestora (MS) i dlatego postanowił nie topić więcej kasy... pretensje można mieć do PG że nie udźwigneli tego a nie do MS...
Poziom: 27
REP.: 588
Daleth do hwoarang_12 dodano: 11.01.2017, 15:31 #11
To nie kickstarter... MS nie wzial od Ciebie ani grosza zeby stwozyc Scalebound tylko sam na to wkladal... Mnie tez wkur... ze nie bedzie tej gry bo zapowiadala sie zajebiscie a wydano gnioty ktore mialy byc super exami ale trzeba zachowac zdrowe myslenie ;>
Poziom: 55
REP.: 11812
funnyluke dodano: 11.01.2017, 12:25 #12
Kolejny dzień... kolejny odcinek noweli pod tytułem: Skasowane Scalebound :P

Ciąg dalszy nastąpi...
Ukryj odpowiedzi (5)
Poziom: 26
REP.: 527
Nobunaga12 do funnyluke dodano: 11.01.2017, 12:42 #13
W tle trwa inny serial: "Mighty No. 9. Gracze nie otrzymują elementów z akcji crowdfundingowej" http://www.ppe.p(...)ej.html. Kamiya przynajmniej nie zrobił akcji, że naobiecywał, zebrał prawie 4 mln $, wydał ... g...i zawinął się z kasą. Edytowano 3 razy. Ostatnio: 11.01.2017, 12:47
Poziom: 18
REP.: 23
MamSwojeZdanie do funnyluke dodano: 11.01.2017, 12:51 #14
Ta i kolejne tysiące slow przelanych. Kto jest lepszy ,bo oczywiście temat gry już dawno zajdzie na inny tor haha
Poziom: 55
REP.: 11812
funnyluke do Nobunaga12 dodano: 11.01.2017, 12:51 #15
W sumie Mighty No. 9 to swego rodzaju totalna porażka akcji crowfundigowej... może się przyczynić do zmniejszenia ich popularności :/
Poziom: 55
REP.: 11812
funnyluke do Nobunaga12 dodano: 11.01.2017, 12:51 #16
W sumie Mighty No. 9 to swego rodzaju totalna porażka akcji crowfundigowej... może się przyczynić do zmniejszenia ich popularności :/
Poziom: 26
REP.: 527
Nobunaga12 do funnyluke dodano: 11.01.2017, 13:08 #17
Dlatego też trzeba uważać. Teraz niby nowy projekt Bloodstained: Ritual of the Night Kojiego Igarashiego, ale po tym, jak zapowiedział, że gra ukaże się w 2018... zapaliła mi się czerwona lampka. Ostatnio po premierze kupiłem Rad Rodgers (dzięki jednemu użytkownikowi PPE. Dziękuję!) i rewelacja. Niby całość to narazie świat 1, ale sama gra jest przepiękna pod względem grafiki i gameplayu (osobiście daję jej 9/10 i gorąco polecam. Gra jest dostępna na steam, ps4. Jak ktoś ma opory, że to tylko jeden świat z bossem, niech poczeka na obniżkę).
?
Poziom: 51
REP.: 9810
Devourer dodano: 11.01.2017, 12:27 #18
Podejrzewam, że wszystkich bardziej ciekawi to, czy gra ma szanse ukazać się w przyszłości. Kto ma prawa czy jakie cyrografy podpisano.

Ciekawe czy MS wykupi - na czasową wyłączność - kolejne przygody Lary. Pewnie tak.
Ukryj odpowiedzi (6)
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 do Devourer dodano: 11.01.2017, 12:34 #19
Microsoft do 19 listopada 2024
?
Poziom: 51
REP.: 9810
Devourer do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 12:39 #20
Jak sprawdzone, to szkoda. W sumie tyle wpakowali w reklamę na tych wszystkich eventach...
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 12:41 #21
Skąd te info? :>
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 do m. dodano: 11.01.2017, 12:42 #22
POdesłał mi je jeden koleś szukaj sobie w newsach o tym ze skasowali, ja napisałem komentarz ze fajnie by było jakby na e 3 zapowiedziało SONY te gre a on mi podesłał link iz znak zarejestrował Microsoft i tam jest data wygasniecia
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 do m. dodano: 11.01.2017, 12:45 #23
Prosze znalazłem
https://trade(...)061.html
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 12:50 #24
Dziękuję ślicznie :)
Poziom: 53
REP.: 16925
skalariX dodano: 11.01.2017, 12:27 #25
Nie te tabletki zażywał ...?
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28547
Dżony dodano: 11.01.2017, 12:28 #26
Czuje że słowa kierowane m.in do mnie
Chciałbym aby ktoś podał konkretny powód skasowania tytułu a nie pierdzielenie że "mam nadzieje że będziecie dalej nas wspierać" albo "tak jest lepiej"
Dlaczego? DLACZEGOOO!!!???
Ukryj odpowiedzi (10)
Poziom: 38
REP.: 1429
GVIZDAS do Dżony dodano: 11.01.2017, 12:32 #27
Ryzykowna inwestycja poszla do kosza i tyle :p
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do Dżony dodano: 11.01.2017, 12:32 #28
Jak tak się wczytać w te słowa, to chyba można je uznać za przyznanie się do winy.

Cytat:

Wszyscy jesteśmy rozczarowani, że to się tak skończyło, wiemy, że wielu fanów bardzo wyczekiwało Scalebound. Będę pracować wyjątkowo ciężko, by nigdy was w ten sposób już nie rozczarować.

Pierwsza osoba liczby pojedynczej, czyli bierze to na klatę.
Poziom: 42
REP.: 4737
Damiaantt do Dżony dodano: 11.01.2017, 12:35 #29
Znowu to samo. Wiadomo że gra po prostu była słaba. Nikt nie pakuje milionów $ żeby później grę kasować z innego powodu niż jakość.

Słowa Spncera są jasne: skasowalismy bo gra była ujowa.
A to że 2 lata temu grał i było super to tylko PR jak to często bywa.

Koniec sensacji, można się rozejść :)
Poziom: 34
REP.: 112
eito do Dżony dodano: 11.01.2017, 12:38 #30
Nie wiem czy to plotki, ale czytałem, że się nie wyrabiali na czas, nie udawało im się osiągać kolejnych mile stone'ów i M$ przestał opłacać projekt.
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28547
Dżony do Damiaantt dodano: 11.01.2017, 12:54 #31
łyknałbym to gdyby nie chodziło o platinum. To jest jakość sama w sobie. Owszem mają studio robiące gry naszybko głównie dla acti jak transformers czy turtlesy ale sam Kamiya to marka sama w sobie. Może nie jest to nazwisko jak Miyamoto czy Yu Suzuki ale jest to gość robiący najlepsze gry w swojej dziedzinie. W słabą jakość nie jestem w stanie uwierzyć choć jest jedna rzecz która dopuszcza u mnie taką myśl a jert to Itagaki i Devils Third :P
Poziom: 42
REP.: 4737
Damiaantt do Dżony dodano: 11.01.2017, 13:16 #32
Projekt ich przerósł. Zawsze robili takie sobie gry zapychacze, a to miała być duża marka. Nowe IP które przyciągnie wielu graczy do MS.

MS nie zrezygnowały z tego od tak. Finansowanie takich projektów często wygląda na zasadzie etapów.
Np. Macie 4ms na zrobienie tego, dajemy 5mln
Później następne 4ms na kolejny krok i kolejna kasa.

Nie wyrabiasz się ale idziesz w dobrym kierunku? Możemy dać ci dodatkowy czas i dołożyć kasy, lub tylko czasu.

Nie wyrabiasz się a projekt nie ma oczekiwanej jakości? Kasa+czas, ale jeśli to trwa za długo to w końcu trzeba powiedzieć BASTA. Widać że nie potraficie zrobić dobrej gry, a na dodatek nie spełniacie terminów - zamykamy projekt.

Takich historii jest trochę. Polecam czytać Neogaf czy Eurogamera itp. Tam pojawiają się ciekawe historie, wywiady itp.
Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 13:17
Poziom: 26
REP.: -21
xJArekX do Damiaantt dodano: 11.01.2017, 14:37 #33
Dokładnie lepiej kupić Minecraft za 2.5 mld dolarów. Jeśli zastanawiacie się gdzie są nasze exy no to już wiecie;/
Poziom: 42
REP.: 4737
Damiaantt do xJArekX dodano: 11.01.2017, 17:00 #34
Za 4mld o ile pamiętam, tyle że 2,5mld w gotówce.

To nie ma nic do rzeczy. Chodzi i zarabianie pieniędzy. Minecraft to świetnie zarabiający gra plus cała marka - zabawki, w przyszłości pewnie kreskówki itp.

Myślisz że skąd taka wycena? Liczy się ile marka może zarobić w określonym okresie - zależny od marki.

Ehh, młodzieży, do niektórych spostrzeżeń trzeba dorosnąć (o ile w ogóle...)
Poziom: 29
REP.: 902
RedEzzio do Dżony dodano: 11.01.2017, 19:16 #35
Sądzę, że inwestor ma prawo zrezygnować ze swojej inwestycji, jeżeli oczywiście nie wyciągnął wcześniej od pobliczności pieniędzy na nią.

Jedno co jestem w stanie zrozumieć, to żal osoby która kupiła konsolę XBOX właśnie z powodu zapowiedzi dokładnie tej gry. Z drugiej strony kto kupowałby sprzęt pod obietnicę gier, nie wiedząc czy ta gra będzie wspaniała czy chłamem - sam ponosi konsekwencje swojej zbyt rychłej decyzji

W podsumowaniu - szkoda ale nie ma się co czpiać M$. Wolę taki scenariusz niż kolejne NMS w cenie AAA.
Poziom: 29
REP.: 377
bricabrac do m. dodano: 11.01.2017, 22:10 #36
Przecież to Japończyk i reżyser projektu więc oczywiście, że honor mu nakazuje wziąć winę na siebie. Na pewno nie jest bezpośrednim winowajcą a już na pewno nie jedynym. Stara prawda mówi, że sukces ma wielu ojców a porażka jest sierotą.
Pewnie główną przyczyną problemów z tą grą było to, że Kamiya był forsowany do zrobienia gry o epickiej skali i jeszcze wyglądającego obłędnie. Na Xbox'ie. A dla niego ważniejszy jest gameplay niż wizualia. To nie mogło się udać.
I zgodzę się ze Spencerem... to lepiej dla graczy bo dzięki temu Kamiya będzie miał więcej czasu na Okami albo Bayo 3. Aczkolwiek szkoda Scalebound.
wyje%ane na 60 klatek i 4K
Poziom: 51
REP.: 2906
hienamas dodano: 11.01.2017, 12:28 #37
to co zapowiedzi only on xbox and win 10 zostało?
Poziom: 37
REP.: 4465
adiq1033 dodano: 11.01.2017, 12:29 #38

Cytat:

Phil Spencer, szef działu Xbox w Microsoft, stwierdził wczoraj, że "tak jest lepiej dla graczy", sugerując chyba, że finalna jakość Scalebound nie byłaby mimo wszystko satysfakcjonująca.


Finalnie ReCore też nie zachwyca jakością wykonania, mimo to dzięki niewygórowanej cenie gra przyjęła się bardzo dobrze. Rozgrywka w Scalebound wyglądała drętwo dla mnie, ale spróbowałbym zagrać i chciałbym się przekonać na własnej skórze, czy aby nie oceniam książki po okładce - nie wahałbym się wydać 139,99zł.
Ukryj odpowiedzi (1)
Czas na odrobinę chamstwa i brutalności
Poziom: 52
REP.: 10311
Fox460 do adiq1033 dodano: 11.01.2017, 12:37 #39
Tak ale widzisz ReCore ci działa dobrze, bo o tej grze właściwie nie wiedzieliśmy NIC.
Do tego chodziła jak chodziła, czyli źle. Bo to w pierwszej kolejności gracze zauważyli i się nabijali jak ta gra chodzi, no i jak można pokazać coś takiego.
Dalej nie rozumiem tego wielkiego płaczu nad tą grą. Rozumiem jakby gra miała jakiś potencjał ,ale już od pierwszych zapowiedzi prezentowała się po prostu średnio....
Poziom: 37
REP.: 194
xplasm dodano: 11.01.2017, 12:30 #40
Ohoho, ale się dużo dowiedziałem dlaczego skasowali piszcie konkrety albo nic
Poziom: 28
REP.: 1751
RoDeN dodano: 11.01.2017, 12:30 #41
Z tym lepiej dla graczy to nie mogę. WTF? Nie mogli już powiedzieć, że gra im się nie podobało czy coś?

Ukryj odpowiedzi (1)
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13320
Kopah do RoDeN dodano: 11.01.2017, 13:28 #42
Dla graczy = dla nich xD
Nieruchomy, acz poruszony
Poziom: 56
REP.: 9439
Zbrodniarz, który ukradł zbrodnię dodano: 11.01.2017, 12:31 #43
"... bo zupa była za słona!"
Jadę powolutku na osiołku pod górę.
Poziom: 59
REP.: 17981
dwaduzepe dodano: 11.01.2017, 12:32 #44
Kurde te odnośniki do innych newsów w środku newsa zupełnie nie pasują jakoś. Powinny być na końcu newsa.
Gracz multi - platformowy
Poziom: 69
REP.: 35635
saptis dodano: 11.01.2017, 12:33 #45
Byly jakies plotki o rzekomych problemach psychicznych ? - o tym nie slyszalem.
Ukryj odpowiedzi (5)
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 do saptis dodano: 11.01.2017, 12:37 #46
Może znowu coś źle przepisali
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do saptis dodano: 11.01.2017, 12:38 #47
dubel. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:39
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do saptis dodano: 11.01.2017, 12:38 #48
Ciekaw jestem, skąd ktoś miałby to wiedzieć, skoro każdego lekarza obowiązuje tajemnica lekarska... :D
Poziom: 28
REP.: 307
rocktaron do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 12:45 #49
Pewnie jakby naprawdę tak powiedział byłby odnośnik a tak ...
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 12:52 #50
Trafiłem już na newsy o tym, źródłem tych rewelacji jest niejaki shinobi(jakieśtamcyferki).
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 12:36 #51
"problemów ze zdrowiem psychicznym",
Żenada kompletna Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:37
Oko za Oko
Poziom: 57
REP.: 8865
Big Jack dodano: 11.01.2017, 12:39 #52
Widocznie MS uznał, że gry od chorego psychicznie nie a dobre dla graczy, Stąd te tłumaczenia, że to dla ich dobra ;)
Czas na odrobinę chamstwa i brutalności
Poziom: 52
REP.: 10311
Fox460 dodano: 11.01.2017, 12:39 #53

Cytat:

Gameplay ze Scalebound wyglądał obiecująco


Że tak napisze kogo wy W^%$3a chcecie zrobić :D. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 12:40
Ukryj odpowiedzi (7)
Kiedyś popełnie bloga...
Poziom: 65
REP.: 15601
lucjan do Fox460 dodano: 11.01.2017, 12:50 #54
A co nie wyglądał?
Ja na grę czekałem bo wyglądała właśnie obiecująco.
Czas na odrobinę chamstwa i brutalności
Poziom: 52
REP.: 10311
Fox460 do lucjan dodano: 11.01.2017, 13:13 #55
No właśnie nie wyglądał, bo co to właściwie miało być ?? open World, korytarzówka, walka z kim z czym , po co i dlaczego. Nic nie było wiadome o tej grze. Do tego na każdym gameplayu chodził jak chodziła czyli średnio.
Nie było czym tutaj się napalać, a pierwszego dobrego wrażenia gra nie zrobiła. Już sami gracze to zauważyli to co ja, a teraz się nagle pisze że wyglądał obiecująco?? WTF!!.

Jeszcze nie tak dawno każdy krzyczał że wygląda jak średniak, a sama gra nie powala swoim pomysłem. Jak już ktoś tutaj wspomniał, Platinium Games nie wypuściło nic konkretnego oprócz Bayonetty.
Mnie natomiast bardziej zastanawia fakt, skąd to wielkie oburzenie ludzi którzy nawet by w to nie zagrali, a już tym bardziej którzy wcześniej hejtowali ile się dało ten tytuł.
Mnie osobiście w ogóle nie dziwi że tytuł skasowano. Edytowano 2 razy. Ostatnio: 11.01.2017, 13:16
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13320
Kopah do Fox460 dodano: 11.01.2017, 13:38 #56
Ja osobiście czekałem na tą grę i zasmuciła mnie wiadomość o kasacji :v A co do Platinum - nie tylko Bayonetta była u nich dobra, ale chyba każdy tylko o niej słyszał a mało kto grał. Ja również od nich bardzo lubiłem Vanquish, Metal Gear Rising Revengeance i Anarchy Reigns.
Czas na odrobinę chamstwa i brutalności
Poziom: 52
REP.: 10311
Fox460 do Kopah dodano: 11.01.2017, 14:25 #57
Mnie bardziej niż to że skanowali ten tytuł, wkurza ta hipokryzja ludzi posiadających PS4 i wielkie ich oburzenie. Po prostu nie lubię czegoś takiego, robienie czegoś pod publiczkę.
Scalbound latało mi koło nosa, totalnie nie interesował mnie ten tytuł.
Demon of Razgriz
Poziom: 58
REP.: 17152
snake18011992 do Fox460 dodano: 11.01.2017, 14:28 #58
Jedyna gra AAA tylko na Xboxa, która rzeczywiście miała jakiś potencjał i ciekawiła. Teraz lineup MS z 2/10 spadł na 1/10. Gratuluję MS, wasza konsola to śmiech na sali już od pierwszych zapowiedzi i nic się w tej materii nie zmieniło :)
Forza -> Gearsy -> Halo
Tłuczmy dalej nieśmiertelny tandem!

Platinum rządzi i nie zmienią tego średnie budżetówki na mniej znanych licencjach. Vanquish, Bayonetta, MGR są genialne! Nier Automata też zapowiada się zacnie. MS kopie grób pod Xboxa anulując gry takich wymiataczy :P Ciekawe jak z prawami do marki, bo liczyłbym na przejęcie gry przez Sony lub N.

EDIT. Miał być oddzielny komentarz :P No, ale w sumie odniosę się

Cytat:

Platinium Games nie wypuściło nic konkretnego oprócz Bayonetty.

HAHAHAHAHAHAHA xD Nie no proszę Cię, nie kompromituj się. Jak nie grałeś w inne gry od Platinum niż Bayonetta i średniaki na licencji, to się nie wypowiadaj, bo nie wiesz o czym piszesz. A nie grałeś, bo inaczej nigdy byś nie napisał, że MGR (imo najlepszy obecnie slasher na rynku) czy Vanquish to "nic konkretnego" :P

A święte oburzenie jest dlatego, że może ktoś się zastanawiał nad kupnem Xbox'a dla tej gry :P Świat się nie dzieli tylko na posiadaczy Xboxa czy PlayStation, można mieć obie konsole pod strzechą, a anulowanie gry, która mogła przekonać do zakupu konsoli również ma prawo wywołać "oburzenie". Proste jak budowa cepa. Edytowano 2 razy. Ostatnio: 11.01.2017, 14:39
Kiedyś popełnie bloga...
Poziom: 65
REP.: 15601
lucjan do Fox460 dodano: 11.01.2017, 15:13 #59
Gdyby było tak jak piszesz to nie byłoby teraz tyle żalu i to że Tobie gra się nie podobała to nie znaczy że dla mnie jak i masie innych użytkowników i owszem.A czym miała być?
Od początku mówiono że RPG akcji w kooperacji dla 4 graczy.
Czwkał bo gra nie byłabolśnoewająca czy fenomenalna acz oniecująca i tej gry MS-owi nie daruję.
Poziom: 53
REP.: 2033
Karas do snake18011992 dodano: 11.01.2017, 18:00 #60
Do listy zacnych tytułów od PG dodałbym The Wonderful 101, liczę że na switcha trafi jej sequel :)
Kiedyś popełnie bloga...
Poziom: 65
REP.: 15601
lucjan dodano: 11.01.2017, 12:42 #61
Ms kasuje wszysto co możliwe z kanału Xbox dotyczące Scalebound i tu pojawią się pytanie dlaczego? I jak to w życiu bywa pojawiły się pierwsze przypuszczenia mówiące o sprawach licencyjnych a więc IP mogło zostać u dewelopera co chyba jest rozsądnym wyjściem bo gra ma szansę kiedyś zaistnieć na innej platformie.
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do lucjan dodano: 11.01.2017, 12:48 #62
Pokrętne myślenie. Po prostu to usuwa, bo gra została skasowana. Proste jak budowa cepa.
Lubię teorie spiskowe, ale w tym przypadku to akurat nie ma co ich dorabiać :D
Good Night Left Side
Poziom: 59
REP.: 32473
hop do lucjan dodano: 11.01.2017, 12:49 #63


Jeśli powyższy filmik w jakiś sposób naruszył regulamin, proszę moda o wyedytowanie komentarza lub jego usunięcie
Poziom: 37
REP.: 4961
Xmachine do lucjan dodano: 11.01.2017, 12:51 #64
osobiście mocno w to wątpie by gra gdzie kolwiek i kiedy kolwiek ujrzała światło dzienne.
Jestem niemal pewien, że projekt po prostu poszedł do kosza na dobre.
Słowa twórcy też o tym poniekąd świadczą.
A MS pospiesznie usuwa info o tej grze, by ludzie jak najszybciej zapomnieli o tym FAIL-u !
Poziom: 29
REP.: 368
Axi0maT dodano: 11.01.2017, 12:54 #65
Nintendo zapłaciło za niechcianą Bayonette 2, to nie zdziwię się jak teraz kasę wyłożą na Scalebound :D
Użytkownik konta Premium PPE.
Poziom: 66
REP.: 29254
bigbird dodano: 11.01.2017, 13:00 #66
W necie można znaleźć, że panów poróżniła wizja samej gry. Kamiya chciał z tego zrobić otwarty świat i coopa dla czterech graczy a Spencer liczył na bardziej proste rozwiązania znane z innych gier tego typu (korytarze, szybka akcja itp. czyli w sumie Platinum standard).
Ile w tym prawdy? Tego raczej nigdy się nie dowiemy.
Ukryj odpowiedzi (2)
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 do bigbird dodano: 11.01.2017, 13:03 #67
nie takie rzeczy wypływaly
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do bigbird dodano: 11.01.2017, 13:13 #68
Jeśli to prawda, to Kamiya wybrał zły moment i złego kontrahenta na takie eksperymenty. :D
Poziom: 54
REP.: 6592
Arczi dodano: 11.01.2017, 13:03 #69
Osobiście pokazowe gameplaye dupy nie urywały. Nie zmienia to jednak faktu, że nieważne jakiej konsoli jest się fanem smutno zawsze słyszeć takie informacje, że po ponad 3 latach produkcji ciężka praca ogromu ludzi idzie do śmieci...
Poziom: 48
REP.: 991
czesio83 dodano: 11.01.2017, 13:03 #70
Moje zdanie jest takie że skasowali grę,obawiali się że wyjdzie słaby średniak.Platinum coś ostatni robi taśmowo słabe gry.Po bayonetach nic dobrego nie wydali,W101 z wiiu nie liczę)bo nie grałem,ponoć dobra.Zamiast zabrać się za kolejną bayonetę to odwalają maniany typu tmnt i inne avatary.
Ukryj odpowiedzi (10)
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 do czesio83 dodano: 11.01.2017, 13:07 #71
tylko po gry co wyszły po bayo 2 to sa budżetowki za 7.5 € max
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do czesio83 dodano: 11.01.2017, 13:11 #72
W101 było przed Bayo2, tak gwoli ścisłości. A gra faktycznie dobra. Chyba jedna z lepszych na Wii U w ogóle.
Poziom: 43
REP.: 5744
Caladean do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 13:12 #73
Nowy Starfox też jest lipny a nie jest budżetówką.

Ogólnie to Platinum zrobiło dobrą Bayonettę i teraz cisną gry na zaczerpniętych z niej assetach, jak mają zrobić coś innego to wychodzi syf albo cancel. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 13:13
Życie bez muzyki byłoby pomyłką.
Poziom: 61
REP.: 25202
Maciej2801 do Caladean dodano: 11.01.2017, 13:14 #74
jak dla mnie fana SF 8/10 ale to moje zdanie
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do Caladean dodano: 11.01.2017, 13:20 #75
Na temat Star Foxa opinie są podzielone, główny zarzut wobec tej gry to "rewolucyjne" sterowanie, które okazało się na tyle rewolucyjne, że mnie od gry odrzuciło już po krótkiej przygodzie z wersją demonstracyjną. Są jednak ludzie, którzy grę całościowo oceniają jako kawałek przyjemnego softu, na metacritic średnia 69. Chyba nie ma aż takiej lipy.
Poziom: 43
REP.: 5744
Caladean do m. dodano: 11.01.2017, 13:27 #76
Od kiedy MC jest wyznacznikiem czegokolwiek?

Poza tym tak jak wczoraj pisałem, fani Platinum łykają wszystko co ta firma wydaje i czczą ich jak bogów gamedevu, podchodząc absolutnie bezkrytycznie do każdej ich produkcji. Skoro takie TMNT potrafi mieć średnią ocen użytkowników prawie 6/10 (gdzie gra ląduje na praktycznie każdej liście najgorszych gier 2016 i ciężko w nią w ogóle grać) to jest coś na rzeczy :)
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do Caladean dodano: 11.01.2017, 13:40 #77

Caladean napisał:

Od kiedy MC jest wyznacznikiem czegokolwiek?

Od kiedy lądują tam recenzje?

Powołuję się na metacritic, bo jest skupiskiem wielu opinii, a nie tylko Twojej. 69 to średnia z recenzji.
Sam nie uważam, że Star Fox Zero to dobra gra, ale jednak są ludzie i recenzje, które nie podzielają mojego stanowiska.
Poziom: 48
REP.: 991
czesio83 do Maciej2801 dodano: 11.01.2017, 14:12 #78
masz trochę racji, pościel z korry:D była w cenie gry arcade.Kupiłem w promocji za 20 dyszki i tyle była warta,krótka,monotonna.Calak nie zajmował tyle co pierwszy awatar,czyli 3 minuty:P.Transformery na premierę kosztowały coś koło 150 zł na mP.Ale już za turtlesy normalną cenę miały.A co do W101 tam pewnie cena do teraz jest tak jak we wszystki grach na N.
Poziom: 48
REP.: 991
czesio83 do m. dodano: 11.01.2017, 14:16 #79
Dziękuję za sprostowanie.Co z tego że jedna z lepszy skoro jest exem na wiiu.Jedyna opcja że kiedyś zostatnie sportowana jak lego undercover.
Poziom: 30
REP.: 4530
m. do czesio83 dodano: 11.01.2017, 14:24 #80
Chcesz zagrać, to kup se konsole, nie chcesz - nie kupuj. Co ja Ci poradzę xD
Poziom: 30
REP.: -270
bolek23 dodano: 11.01.2017, 13:24 #81
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 30
REP.: -270
bolek23 dodano: 11.01.2017, 13:24 #82
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 30
REP.: -270
bolek23 dodano: 11.01.2017, 13:24 #83
Komentarz ukryty [Pokaż]
Snikers de fresz mejker
Poziom: 80
REP.: 20091
dexx dodano: 11.01.2017, 13:27 #84
Na rutinoscorbinie jechał ?:P
Poziom: 14
REP.: -15
jagmar dodano: 11.01.2017, 13:31 #85
po wypowiedzi Spencera i Kamiya wnioskuje, że wina leży po stronie Platinum Games... Coś im nie szło z tą grą i MS anulował inwestycje żeby dalej nie topić tam pieniędzy i dyplomatycznie stwierdza, że "tak jest lepiej dla graczy" aby nie robić smrodu wokół Platinum Games i nie wywlekać brudów... bo i po co ? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 13:33
Poziom: 32
REP.: 795
Prorok81 dodano: 11.01.2017, 13:44 #86
No dobra projekt skasowany I ch#j, jedziemy dalej. Malo gier na rynku?
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 37
REP.: 4961
Xmachine do Prorok81 dodano: 11.01.2017, 13:54 #87
człowieku, niektórzy to tu ciotkę jeszcze długo będą mieli z tego powodu xD
Poziom: 32
REP.: 795
Prorok81 do Xmachine dodano: 11.01.2017, 14:31 #88
No pory pelne na pewno...ja nawet nie wiem Co to za kolo ta gre tworzyl ale chyba jakis bohater bo bebnia o tym na okraglo.
welcome home, Ashen one
Poziom: 43
REP.: 7279
Milczek33 dodano: 11.01.2017, 13:51 #89
Phi. Tania sensacja. Kiedyś myślałem, że większość japońskich gier tworzona jest przez ludzi "pod wpływem" albo z jakimiś zaburzeniami.
Słaba wymówka. Nadal nie kupuje ;)
Poziom: 36
REP.: 2522
Mad Dog McCree dodano: 11.01.2017, 14:01 #90
Problemy ze zdrowiem psychicznym, to mają ci, co się tak cieszyli ostatnio ze skasowania potencjalnie dobrej gry, bo przecież to na konsolę Microsoftu.
Poziom: 30
REP.: 235
cfelu dodano: 11.01.2017, 14:15 #91
JEST OFICJALNY POWÓD ANULOWANIA SCALEBOUND!
"... Kamiya przebierał się za smoka i często chodził pijany. Pewnego razu gdy przyszedł Specner, Kamiya słuchał dubstepu jak jeden z bohaterów w grze, będąc przebranym za smoka zaatakował Spencera chcąc go wydymać w kapsko. Pracownicy odciągnęli Kamiya'kiego, zaś Spencer nie mógł znieść tego, że prawda o ich miłości wyszła na jaw i musiał anulować projekt dla swojego wizerunku jak i wizerunku obu firm..."
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 32
REP.: 795
Prorok81 do cfelu dodano: 11.01.2017, 14:36 #92
Hehe,kapsko, dawno nie slyszalem tego okreslenia. Dzieki za odrobine smiechu o poranku. No a historia pewnie prawdziwa.
Poziom: 42
REP.: 1894
Mike Podolski dodano: 11.01.2017, 14:20 #93
Wspierać to ja teraz będę rynek wtórny na wszystkie gry Platynowych tak samo jak zrobiłem w Watch dogs 2 które przysięgłem sobie że jeśli kupie to nie dam Ubi zarobić za kare za smrodek z jedynką. Na urodzinki trzeba będzie sobie sprawić Pro i Horizon bo plan na ten rom byl prosty - dokupić konsole i myślałem że to będzie scorpio ale teraz widze że warto mieć obie maszynki obecnej generacji i śmiac sie z fanbojów i fanatyków
Ukryj odpowiedzi (1)
Poziom: 34
REP.: 897
Octane PL do Mike Podolski dodano: 11.01.2017, 16:02 #94
Warto Mike, popykamy razem na dwóch liniach frontu, waląc kratę browara i śmiejąc się do rozpuku :) Jak to mawiają, z nowym rokiem... ;)
Poziom: 28
REP.: -681
plp78 dodano: 11.01.2017, 14:27 #95
Kamiya po prostu postawił na niewłaściwego konia, myśląc, że XZero będzie hitem. Jak się okazało, że konsola M$ to porażka, to olali Scalebound i cała para poszła w produkcję Nier Automata na PS4. Bez Scalebound line-up XZero na ten rok jest żałosny - nawet jednej prawdziwej AAA nie ma, wszystkiego na palcach jednej ręki można zliczyć, a Crapdown 3 i Sea of Thievs to pewnie też ściemy, żeby było co na E3 co roku pokazywać...
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 30
REP.: -270
bolek23 do plp78 dodano: 11.01.2017, 14:36 #96
Komentarz ukryty [Pokaż]
Poziom: 43
REP.: 4691
Gofer_ do bolek23 dodano: 11.01.2017, 16:58 #97
Dzięki, musiałem się dzisiaj pośmiać po pracy. :)
Poziom: 46
REP.: 4940
Sephiroth-Oni dodano: 11.01.2017, 15:12 #98
Scalebound miało byc odpowiedzią na Bloodborne... wyszło jak zawsze
Ukryj odpowiedzi (2)
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13320
Kopah do Sephiroth-Oni dodano: 11.01.2017, 16:38 #99
A nie po prostu wariacją dla NieRa Automaty? :v
Poziom: 46
REP.: 4940
Sephiroth-Oni do Kopah dodano: 11.01.2017, 18:00 #100
w Bloodborne mozna grac w coop do 3 osob, w Scalebound mialo byc podobnie, Nier bedzie mega ale na singla
Poziom: 38
REP.: 856
PolishValsion dodano: 11.01.2017, 15:26 #101
A ja myślę, że jednak Platinum za dużo na siebie wzięło. Pracowali chyba łącznie nad 5-6 grami w zeszłym roku albo i więcej. Oby tylko ten NieR okazał się lepszy niż TMNT, bo na tej produkcji się zawiodłem.
Poziom: 9
REP.: 14
Anarkist dodano: 11.01.2017, 16:14 #102
Szkoda bardzo szkoda dla tej gry chciałem kupić xboxaOne
Poziom: 43
REP.: 4691
Gofer_ dodano: 11.01.2017, 16:55 #103
I tak nikt prawie na XOne by tego nie kupił, wystarczy poczytać komentarze, prawie wszyscy piszą zgodnie "nie czekałem na ten tytuł"... także MS wiedziało że nie będzie z tego zysku to skasowali projekt.
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 43
REP.: 5744
Caladean do Gofer_ dodano: 11.01.2017, 17:42 #104
Dokładnie, niech od razu też Crackdown skasują bo na to też nikt nie czeka :D
Poziom: 48
REP.: 1110
Barney do Gofer_ dodano: 11.01.2017, 18:43 #105
Nikt na to nie czekał, japońszczyzna tfuuu , słabe smoki więc skasowali :)
Maregus [94.254.***.***] dodano: 11.01.2017, 17:43 #106
Oj Microsoft... Niestety nie ważne co zrobicie i tak zawsze będziecie "zieloni" :) a najlepsze jest to że ten kolor wybraliście sobie sami :) Nie będziecie 4 the players ale 4 yourselves :)
Boro [77.97.***.***] dodano: 11.01.2017, 17:53 #107
Mam dość ja sprzedaje to barachło Sony to złodzieje ale jednak dbają o to by się nie nudzić
Palec Kaza wskazuje mi drogę
Poziom: 73
REP.: 39847
REALista dodano: 11.01.2017, 18:01 #108
Wciąż mi się chce z tego śmiać, a głupszego tłumaczenia "niż tak jest lepiej dla graczy" nie mogli znaleźć. Tak samo jak chcieli always online i DRM wprowadzić na w łoniakach na początku. To też miało być takie dobre dla graczy i gracze im podziękowali za tę dobroć wybierając PS4.
Poziom: 31
REP.: 884
solidsnake86 dodano: 12.01.2017, 14:14 #109
Od kiedy skasowanie gry, to jest lepiej dla graczy?
Poziom: 54
REP.: 7274
danteusz2300 dodano: 12.01.2017, 19:44 #110
Pewnie Platinum games wzięło za dużo projektów na raz i prace szły zbyt wolno (przynajmniej w mniemaniu Microsoftu).

Komentarze (110 opinii) Skomentuj

Reklama



  • Platformy:  XONE 
  • Prace wstrzymane
  • Gatunek: Akcja

Miesięcznik PSX Extreme

Reklama