Scalebound. Hideki Kamiya komentuje skasowanie gry, dementuje pogłoski o problemach psychicznych

Gry
2447V
Scalebound. Hideki Kamiya komentuje skasowanie gry, dementuje pogłoski o problemach psychicznych
Bartosz Dawidowski | 11.01.2017, 12:21

Chyba nic już nie przebije w styczniu, w kategorii największych zaskoczeń, wieści o skasowaniu Scalebound. Wczoraj swojej decyzji dotyczącej rezygnacji z produkowania rzeczonej gry bronił Phil Spencer, który stwierdził, że "tak jest lepiej dla graczy". Dzisiaj w końcu poznaliśmy stanowisko samego autora gry.

Reżyser Scalebound, Hideki Kamiya z Platinum Games, przerwał milczenie i postanowił skomentować ostatnie smutne wieści dotyczące swojego projektu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Scalebound. Phil Spencer twierdzi, że stało się "lepiej dla graczy"

Można powiedzieć, że deweloper znany z dosyć żywiołowych i pełnych emocji wpisów na Twitterze tym razem zachowuje zimną krew i próbuje profesjonalnie wybrnąć z kłopotliwej sytuacji.

"Bardzo przepraszam wszystkich wyczekujących Scalebound. Wybaczcie, że muszę przekazywać tak smutne wieści na samym początku nowego roku. Mogę w tym momencie obiecać wam tylko, że będę dalej dostarczać wam świetnych gier. (...)

Wszyscy jesteśmy rozczarowani, że to się tak skończyło, wiemy, że wielu fanów bardzo wyczekiwało Scalebound. Będę pracować wyjątkowo ciężko, by nigdy was w ten sposób już nie rozczarować. Mam nadzieję, że będziecie nas dalej wspierać" - napisał Hideki Kamiya.

W kolejnych wypowiedziach Kamiya skomentował zarzuty na temat jego rzekomych "problemów ze zdrowiem psychicznym", które miały spowodować, że deweloper musiał udać się na dłuższy urlop w trakcie tworzenia Scalebound. Hideki Kamiya napisał, że nic takiego z całą pewnością nie miało miejsca.

Gameplay ze Scalebound wyglądał obiecująco, więc tym większa szkoda, że gra została skasowana. Phil Spencer, szef działu Xbox w Microsoft, stwierdził wczoraj, że "tak jest lepiej dla graczy", sugerując chyba, że finalna jakość Scalebound nie byłaby mimo wszystko satysfakcjonująca. Dwa lata wcześniej Spencer zachwycał się jednak rozgrywką z rzeczonej produkcji, twierdząc, że będzie ona jedną z głównych atrakcji dostępnych na Xbox One.

Źródło: własne

Komentarze (109)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper