Get Even. Twórcy kończą prace i zdradzają szczegóły
Polski Get Even intryguje od pierwszej zapowiedzi. Deweloperzy z Gliwic potwierdzili kończenie prac nad produkcją i zdradzili kilka bardzo interesujących szczegółów. W optymistycznej wersji tytuł trafi do 1 miliona graczy.
Get Even to produkcja kreowana przez gliwickie The Farm 51. Autorzy przygotowując projekt wykorzystali skany rzeczywistych lokacji i postaci – dzięki tej technologii tytuł prezentuje się wyjątkowo dobrze pod względem oprawy. Dzisiaj otrzymaliśmy kilka interesujących konkretów dotyczących premiery.
Get Even zadebiutuje na rynku w 2 kwartale roku (kwiecień-czerwiec). Łukasz Rosiński – wiceprezes The Farm 51 – potwierdził, że studio kończy prace nad grą, a gotowy produkt trafi do graczy w 10 lub nawet 11 wersjach językowych. Sprzedaż rozpocznie się jednocześnie na całym świecie, a cenę pozycji poznamy w lutym.
Za wydanie pozycji odpowiada Bandai Namco i to właśnie ta firma przeznaczyła gotówkę na przygotowanie pozycji – szczegóły budżetu zdradził Wojciech Pazdur, dyrektor produkcyjny The Farm 51:
"Praktycznie całe koszty Get Even, wynoszące 3 mln euro, zostały już pokryte przez globalnego wydawcę i dystrybutora, czyli firmę Bandai Namco. Budżet marketingowy gry wynosi 0,4-3 mln euro. Kampania marketingowa trwa, planujemy szereg eventów promocyjnych - najbliższy odbędzie się pod koniec stycznia w Sztokholmie"
Get Even jednak nie musi zostać docenione. Wydawca nie oczekuje wielu milionów sprzedanych pudełek – o optymistycznej i pesymistycznej opcji wypowiedział się Lionel Lovis, przedstawiciel Bandai Namco:
"W pesymistycznym scenariuszu zakładamy sprzedaż 0,3 mln kopii. Wariant neutralny to ok. 0,5 mln sztuk, a optymistyczny 0,7 mln - 1 mln. +Break even+, czyli moment, w którym zwrócą się nam poniesione koszty, to 0,25 mln sprzedanych kopii"
Materiał: Get Even - 'What Is Real'