SKLEP

Portal PSX Extreme

SKLEP
Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 10.01.2017 15:02
1507V

Nintendo Switch. Cena potwierdzona przez kolejne źródło

Nintendo szykuje się na wielką prezentację Nintendo Switch, a kolejne źródło postanowiło zdradzić cenę. Jeśli ta informacja zostanie potwierdzona w najbliższy piątek, to gracze z Europy będą bardzo zadowoleni. 

Nintendo Switch jest najnowszą konsolą Nintendo. Urządzenie ma zadebiutować na rynku w marcu i według wszystkich aktualnie ujawnionych przecieków – premiera odbędzie się 17 marca. Na konkretne szczegóły musimy jednak zaczekać do najbliższego piątku, ponieważ na ten dzień Nintendo zaplanowało swoją konferencję.

Nintendo Switch. Oficjalna cena ujawniona!

Należy oczywiście pamiętać, że przecieki nie są przypadkowe. Wielkie sieci sklepów posiadają informacje na temat daty premiery, ceny, czy też nawet gier na premierę od dłuższego czasu, bo już w piątek z samego rana zostaną uruchomione zamówienia przedpremierowe.

Według holenderskiego TechTastic, Nintendo Switch zostało wycenione na 250 euro, czyli około 1092 zł! Jest to naprawdę dobra nowina, która potwierdza wcześniejsze plotki – urządzenie kupimy za około 1000-1200 zł. Holendrzy otrzymali również informacje, według których dodatkowy kontroler kupimy za 40 euro, czyli około 175 zł.

Wszystkie przecieki pozwalają sądzić, że Nintendo Switch będzie faktycznie tanią konsolą. Z tego miejsca ponownie zapraszam wszystkich czytelników na piątkową konferencję – z samego rana będziemy dostarczać Wam najświeższe szczegóły dotyczące nowej konsoli Nintendo.

Za podesłanie odnośnika do informacji, dziękuję użytkownikowi m.

Materiał: First Look at Nintendo Switch

 

Źródło: http://www.t3.com/news/nintendo-switch-price-leaks-and-its-really-really-good

Tagi: cena data premiery nintendo nintendo switch

Komentarze (116)

Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon dodano: 10.01.2017, 15:05 #1
Komentarz ukryty [Pokaż]
Ukryj odpowiedzi (24)
Poziom: 56
REP.: 7556
Hantos980 do typfon dodano: 10.01.2017, 15:10 #2
ahaaaa złotówkę poniżej tysiąca to byłoby grejt a 9 dyszek powyżej to już katastrofa....:)
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13503
Kopah do Hantos980 dodano: 10.01.2017, 15:17 #3
No za te 9 dyszek to przecież można sobie życie od nowa ułożyć, a nie jakąś głupią konsolę kupić :P
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do Hantos980 dodano: 10.01.2017, 15:32 #4

Hantos980 napisał:

ahaaaa złotówkę poniżej tysiąca to byłoby grejt a 9 dyszek powyżej to już katastrofa....:)


granica cenowa to granica cenowa :) 250 euro będzie przeliczone w PL na ~ 1125 a to już trochę więcej niż złotówka ;)

Poziom: 42
REP.: 4741
Damiaantt do Kopah dodano: 10.01.2017, 15:36 #5
Pitolenie.

Jak by tak patrzeć to wszędzie można by tak windować cenę.
Konsument ma to do siebie, że pewne bariery cenowe ciężko przeskoczyć.

Tak jak dla zachodu są to ceny 249$/299$, tak dla Nas dobrze brzmi cena 999zł :)

Widzisz, nawet sam wciągnąłeś się w tę pułapkę nawet o tym nie wiedząc

Cytat:

No za te 9 dyszek

Wiadomo że nie będzie 1090, tylko 1099zł - co jest równo 100zł. Ale nie, to jest 90 ;p

Bądźmy realistami. Cena ma ogromne znaczenie i czasami ta właśnie różnica 10% jest znacznie cięższa do przekroczenia.
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13503
Kopah do Damiaantt dodano: 10.01.2017, 15:42 #6
Stary, ty nie zrozumiałeś żartu xD Dla mnie to dupa a nie różnica, po prostu sobie żartowałem z narzekania na taką różnicę w cenie która wpływa na decyzję o kupnie konsoli.
Poziom: 42
REP.: 4741
Damiaantt do Kopah dodano: 10.01.2017, 15:54 #7
Spoko, sam się zaśmiałem jak przeczytałem o układaniu życia na nowo ;p
jednak tu nie chodzi o to, że ktoś kupi lub nie kupi, tylko o to że przy cenie 999zł kupi bezboleśnie :) a tak będzie głowa boleć ;p

Za to 100zł można by zjeść dobry obiad z dziewczyną, lub kupić jakąś grę :) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 15:55
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13503
Kopah do Damiaantt dodano: 10.01.2017, 15:57 #8
No to też prawda :p
I am a monument to all your sins ...
Poziom: 50
REP.: 10250
typfon do Damiaantt dodano: 10.01.2017, 16:00 #9

Damiaantt napisał:

Spoko, sam się zaśmiałem jak przeczytałem o układaniu życia na nowo ;p
jednak tu nie chodzi o to, że ktoś kupi lub nie kupi, tylko o to że przy cenie 999zł kupi bezboleśnie :) a tak będzie głowa boleć ;p

Za to 100zł można by zjeść dobry obiad z dziewczyną, lub kupić jakąś grę :)


dziewczyną he he he

Uwaga, SPOILER!
[Pokaż]


Uwaga, SPOILER!
[Pokaż]

( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poziom: 54
REP.: 5997
poloos do Damiaantt dodano: 10.01.2017, 16:01 #10
Hehe, co to jest w dzisiejszych czasach sto złotych, czasami po pijoku wydam na głupoty więcej, raz się żyje, nie ma co kalkulować;)
Dzisiaj kumpel mówił, jak z żoną i 4 dzieci idzie do restauracji to nieraz około 2 stówek wydaje na obiad, osobiście dla mnie to przesada, ale stać ich w końcu pińcet plus mają;)
Casual player
Poziom: 52
REP.: 7231
Dawid_dst do poloos dodano: 10.01.2017, 16:58 #11
On, żona, 4 dzieciaków i 2 stówki za obiad w restauracji? Co on, w Macu czy w KFC ich żywi? :D
Lubię Placki
Poziom: 30
REP.: 361
Tennessee do Dawid_dst dodano: 10.01.2017, 17:20 #12
No powaga 40€,przeciez to tak w sam raz dla jednej osoby w restauracji, a ten w szostke tyle wydaje O_O
Poziom: 42
REP.: 4741
Damiaantt do poloos dodano: 10.01.2017, 17:30 #13
Tyle jest, że mediana w Polsce to 2500zl, czyli 100zl to całkiem dużo w stosunku do wypłaty.

Nie przeliczanie na koszt litra wódki czy kina, tylko patrzę na zarobki w Polsce.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poziom: 54
REP.: 5997
poloos do Dawid_dst dodano: 10.01.2017, 17:41 #14
Niby lepsza restauracja on z żoną po 2 dania, a dzieciaki jeszcze jakieś desery plus napoje i wyjdzie 2 stówki spokojnie, ale kumpel zarabia 5 koła na rękę, a jego żona 6 na rękę i dostają jeszcze 1500 na dzieci, żyć nie umierać!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poziom: 54
REP.: 5997
poloos do Damiaantt dodano: 10.01.2017, 17:53 #15
Zgadzam się u nas zarobki są niskie, tzn jest przepaść między najniższą a "niby średnią krajową".
Pracuję jako przedstawiciel handlowy 8 rok i jeżdżę po różnych punktach gdzie babki zarabiają 1500 netto, albo i mniej bo często jeszcze jakieś cięcia mają za np zły wynik remanentu. Ci co zawyżają średnią krajową to tacy prezesi, dyrektorzy itd.
Już nie chcę się wkurzać bo każdy wie jak jest, a rząd dyma nas na każdym kroku, wałki idą tam na miliony jak nie lepiej, przyznają sobie jakieś wypłaty i premie z kosmosu! Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 17:56
Poziom: 42
REP.: 4741
Damiaantt do poloos dodano: 10.01.2017, 18:15 #16
Nie dramatyzujmy, płace są b.niskie ale jeśli chodzi o rozwarstwienie to jest to normalna rzecz.

Budżetowa też ma niskie płace. Babki w urzędach zarabiają grosze. Oczywiście wyższe szczeble w spółkach państwowych mają często nieadekwatne wynagrodzenia w stosunku do umiejętności/efektywności, ale to tak działa w większości państw. Zawsze prywatny biznes (nie mówię o januszach) charakteryzuje się lepszym zarządzaniem - równiez wypłatami.

Poza tym, często ludzi boli gdy ktoś zarabia np. 5k netto, jak by to były jakieś duże pieniądze... 5k netto to jest zwykłe życie, takie jaki każdy człowiek w cywilizowanym świecie powinien mieć ze zwykłej pracy. Tak jest na zachodzie, i prędzej czy później tak będzie w Polsce.

W Polsce niestety temat zarobków to temat tabu, bo masa ludzi zarabia b.malo, a ludzi którzy zarabiają więcej mają tendencję oskarżać że to dzięki wtykom/rodzinie/cwaniactwu itp.

Wysokie płace może jedynie stworzyć prężną gospodarka - czyli prawdziwi przedsiębiorcy razem ze swoją wykwalifikowaną kadrą. Reszta może tylko biernie się przyglądać i czekać -co niestety wymaga masy czasu (pokoleń). zwłaszcza w post-komunistycznym kraju.

Tak więc mniej narzekajmy, a bardziej się starajmy. Wszyscy których znam i bardzo się w życiu starali, osiągnęli mniejszy lub większy sukces zawodowy/finansowy.

Jak sobie poscielisz tak się wyśpisz, a chcacemu nie dzieje się krzywda :) to moje motto, dobre, co? :) (/cytat)

Left his life to tame the seas.
Poziom: 64
REP.: 15592
Roland Ninja do Damiaantt dodano: 10.01.2017, 18:25 #17
No właśnie! Co to dzisiaj jest 5K? Normalne życie dla rodziny 2+1 na jakimś tam average poziomie, nic więcej. Poniżej 5K, jeśli ktoś ma rodzinę to zaczyna się już typowa polska wegetacja z kapustą i schabem. Kurde ja to samych opłat mam 4 tysia z hipoteką włącznie więc nie wiem jakbym miał przetrwać za 5 klocków? Chyba u starszych na garnuszku!? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 18:27
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Poziom: 54
REP.: 5997
poloos do Damiaantt dodano: 10.01.2017, 18:27 #18

Cytat:

Budżetowa też ma niskie płace

Zależy dla kogo jest mało czy dużo, mam kilku znajomych, a nawet w rodzinie co robią w budżetówce, mało tam nie zarabiają, premie, wakacje pod gruszą i 13stki- to jest nieźle.
Dobre, dobre, ja też uważam, że dla chcącego nic trudnego.
Nie ma co narzekać tylko brać się do roboty;) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 18:28
Poziom: 42
REP.: 4741
Damiaantt do Roland Ninja dodano: 10.01.2017, 18:59 #19
ja pisałem o 5k/osoba. Tzn mąż 5k netto + żona 2/3k. Jeśli oczywiście wychowuje dzieci, bo jak nie, to również może zarabiać 5k.
5k wydaje się dużo dla ludzi którzy są singlami albo mają rodzinę i wegetuja za 5k łącznie.
Poziom: 45
REP.: 2310
GraczHobbysta do typfon dodano: 10.01.2017, 19:10 #20
Dolicz jeszcze cebulowe/januszowe/podatek od premiery (wybierz jedno z trzech :) ) w polskich sklepach i spokojnie za Switcha wybulisz tyle ile za gołe PS4 Slim 500 GB na premierę czyli jakieś 1300 zł.
Poziom: 35
REP.: 436
Jarek64 do poloos dodano: 11.01.2017, 07:10 #21
4 dzieci - żyć, nie umierać no ku**a tekst stycznia....
Poziom: 56
REP.: 7556
Hantos980 do Damiaantt dodano: 11.01.2017, 10:20 #22
Czytałeś co napisałeś?????Wyobraź sobie....czekasz na konsolę......pominę fakt, że jako fan oczekujesz najwyższej jakości( za tą cenę?)......wychodzi konsola na którą czeka fan.....999zł da....ale 1100 już nie....bo stówę za drogo? To nawet zabawne nie jest a na pewno ustalanie sobie granicy o stówę przekroczonej wykluczające zakup oczekiwanej konsoli jest śmieszne...
Poziom: 56
REP.: 7556
Hantos980 do Roland Ninja dodano: 11.01.2017, 10:22 #23
A co masz do kapusty i schabu???:) Ja to wolę jak kawior czy ostrygi:)
Poziom: 42
REP.: 4741
Damiaantt do Hantos980 dodano: 11.01.2017, 11:35 #24
A Ty przeczytaj jeszcze raz co napisałem.
Czy gdzieś napisałem i rezygnacji z zakupu ze względu na 10% wyższą cenę?
Nie.
Poziom: 56
REP.: 7556
Hantos980 do Damiaantt dodano: 11.01.2017, 14:28 #25
No właśnie pisałeś, że jak coś będzie 10% droższe niż zakładaliśmy to będzie w większości ciężkie do przeskoczenia...Cytowałem ciebie teraz. Jak kogoś stać dać 999 to i 1100 też da radę.

A odnośnie twojego innego komenta...życie rodziny za 5tys dzisiaj to wegetacja twoim zdaniem? Hmmm wiesz, że ubliżyłeś tym 95% Polaków? Bo kilka proc ludzi w naszym kraju może się pochwalić takimi zarobkami. Ja zarabiam nico więcej( nie znacznie) mam dwóch synów 13 i 11 lat i pracuję sam. Nie mam żadnego kredytu już ani rat, auto kupiłem w salonie w 2012 roku, mieszkanie 4 pokojowe( zmieniłem na nie w listopadzie zeszłego roku) konsole zawsze na premiere, gry które mi się podoba, dzieciaki mają swoje smartfony, lodówka zawsze pełna.....Jak tak wygląda twoim zdaniem wegetacja......I nie chodzi tu o to, że się chwalę...nic z tych rzeczy!!! Po prostu obalam twoje zdanie. W sporej mierze chodzi też o zaradność i nie bycie rozrzutnym kiedy nie ma takowej potrzeby. za 5 tys na rękę żyje się dzisiaj bardzo dobrze i stać taką rodzinę na porządne wczasy a , że mało takich rodzin w Polsce......Niestety bo to powinno być minimum.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. dodano: 10.01.2017, 15:07 #26
No to dodam swoje trzy grosze. Uważam, że konsola i tak będzie droższa :D

Edit: Kto z ppe wziął na siebie "ciężar" relacjonowania piątkowej prezentacji? Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 15:09
Ukryj odpowiedzi (14)
Ten człowiek od Nintendo
Poziom: 51
REP.: 7074
Rayos do m. dodano: 10.01.2017, 15:11 #27
Wojciech już zapraszał Was na relację. Też będę, ale raczej w formie widza ;)
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13503
Kopah do Rayos dodano: 10.01.2017, 15:14 #28
Ciekawe czy ktoś będzie o tej 5 godzinie na shoucie :P
Palec Kaza wskazuje mi drogę
Poziom: 73
REP.: 40066
REALista do Rayos dodano: 10.01.2017, 15:15 #29
To życze powodzenia. Ja będę spał.
Ten człowiek od Nintendo
Poziom: 51
REP.: 7074
Rayos do Kopah dodano: 10.01.2017, 15:16 #30
Ja będę :D
Ten człowiek od Nintendo
Poziom: 51
REP.: 7074
Rayos do REALista dodano: 10.01.2017, 15:17 #31
takiego eventu nie mogę przegapić :)
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Rayos dodano: 10.01.2017, 15:17 #32
Musiałem przegapić, albo wyleciało z głowy.
Również się pojawię, co byśmy mogli się wspólnie cieszyć lub wylewać krokodyle łzy nad beznadziejnością prezentacji.
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do m. dodano: 10.01.2017, 16:11 #33
ale będziecie na sb? :P
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Climber dodano: 10.01.2017, 16:12 #34
Nawet się poświęcę i wejdę na ten jeden raz :D
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do m. dodano: 10.01.2017, 17:03 #35

m. napisał:

Nawet się poświęcę i wejdę na ten jeden raz :D


Spokojnie chyba nie będzie tego co jego imienia nie można wymawiać :P
Left his life to tame the seas.
Poziom: 64
REP.: 15592
Roland Ninja do Rayos dodano: 10.01.2017, 18:18 #36
W formie widza nerwowo śliniącego się i z syndromem perkusisty, nogi ci bedą chodzić jak byś w miejscu biegł co nie Rayos?;-) Nie martw się mi też!;-)
Poziom: 24
REP.: 329
Strang3r do m. dodano: 10.01.2017, 18:56 #37
Na czym będziecie? Chętnie się przyłączę bo wziąłem wolne, kupiłem piwo i skręciłem już jointy;))
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Strang3r dodano: 10.01.2017, 18:58 #38
Na sb! :D Im nas więcej, tym lepiej :)
Poziom: 35
REP.: 2854
Ghostoom do REALista dodano: 10.01.2017, 20:40 #39
Ja o tej godzinie to na drugi bok się przewracam :)
Ten człowiek od Nintendo
Poziom: 51
REP.: 7074
Rayos do Roland Ninja dodano: 10.01.2017, 20:58 #40
Mi tak zawsze chodzą :D
Poziom: 53
REP.: 16979
skalariX dodano: 10.01.2017, 15:10 #41
Nie ma jak to sobie psuć jeszcze bardziej oczęta na małym ekraNie ;)
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do skalariX dodano: 10.01.2017, 15:15 #42
Do Game Boya Micro trochę Switchowi jednak brakuje :D
Poziom: 44
REP.: 5198
Elanczewski do skalariX dodano: 10.01.2017, 18:50 #43
Multum osób robi to samo ze smartfonami, które często mają jeszcze mniejsze ekrany.
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13503
Kopah dodano: 10.01.2017, 15:10 #44
Jeśli będzie w okolicach 1000-1200zł to pewnie w końcu zakupię. Czekam na prezentację sprzętu i zapowiedź jakichś gierek, bo właśnie na nie najbardziej czekam :P
Poziom: 36
REP.: 2895
kos-x dodano: 10.01.2017, 15:10 #45
O której ta konferencja?
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 21
REP.: 299
intel do kos-x dodano: 10.01.2017, 15:11 #46
O 5 rano. Musisz wcześnie wstać lub nie kłaść się spać xD
Poziom: 36
REP.: 2895
kos-x do intel dodano: 10.01.2017, 15:16 #47
Hardcore. To ja jednak pójdę spać późno, dobrze się wyśpię i obejrzę powtórkę na śniadanie, tak o 10 - 11 przed południem :) Dzięki za info.
GROmadzimy się w piątki
Poziom: 86
REP.: 66009
Daaku dodano: 10.01.2017, 15:17 #48
Trzeba w takim razie brać na premierę, bo potem będzie niczym Wii U stać po 1300...
Ukryj odpowiedzi (15)
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Daaku dodano: 10.01.2017, 15:19 #49
Źródła donoszą, że na premierę ma być gotowych 2 miliony konsol. Możliwe, że konsoli nie wystarczy na początku dla wszystkich zainteresowanych.
GROmadzimy się w piątki
Poziom: 86
REP.: 66009
Daaku do m. dodano: 10.01.2017, 15:23 #50
Czyli można być prawie pewnym, że janusze i scalperzy już o przyszłych nabywców zadbają.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Daaku dodano: 10.01.2017, 15:33 #51
. nie tutaj. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 15:34
Poziom: 17
REP.: -20
Ex2 do Daaku dodano: 10.01.2017, 15:58 #52
Konsol starczy ale Nintendo prawie nikt w kraju nie kupuje wiec cena będzie podobna przez cala generację (jeśli switcha można w ogóle nazwać osmą generacja z takimi bebechami)
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do Daaku dodano: 10.01.2017, 16:13 #53
gamestopy już maja po preorderach wszystko zakupiili ... Ja osobiscie zdobyłem info z jednego sklepu kiedy bedzie można złożyc preorder i raczej nie podziele się tą informacja własnie z tego powodu.
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do Ex2 dodano: 10.01.2017, 16:14 #54
Musze Cie zaszokować bo switch będzie 9 generacją ;)
Poziom: 17
REP.: -20
Ex2 do Climber dodano: 10.01.2017, 17:01 #55
To dobry paradoks będzie jak 9 generacja będzie słabsza od ośmej (też słabej)
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13503
Kopah do Ex2 dodano: 10.01.2017, 17:22 #56
Jeśli będzie miał dobre gry, to mi to pasuje. Kiedyś jarałem się właśnie na to kiedy wychodziła nowa generacja, a ludzie teraz na bebechy patrzą jak PC'towcy :v
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Kopah dodano: 10.01.2017, 17:51 #57
Na pewno plusem będzie to, że już nie będzie trzeba mieć dwóch konsol od Nintendo, żeby grać we wszystkie perełki, które ukazywały się na ich platformach. :D
Jest różnica między dwa konsolami za ok. 1000 złotych każda, a jednej za nawet 1400.
Left his life to tame the seas.
Poziom: 64
REP.: 15592
Roland Ninja do Climber dodano: 10.01.2017, 18:32 #58
Switch jest odpowiedzią na PS4PRo i Scorpio, żadna z niego IX gen! Dziewiąta generacja to wystartuje za 3-4 lata wraz z PS5 i XOne-Two-Three czy jak tam bardziej idiotycznie nazwą to cholerstwo tym razem. Sorry ale NS jako hybryda, nowość i ciekawostka zarazem nie wyznacza wcale nowej generacji, to po prostu rozwinięcie idei WiiU i 3DS na raz, takie WiiU Pro-Portable, a że się inaczej nazywa, "hłyt martekingowy";-) Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 18:35
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Roland Ninja dodano: 10.01.2017, 18:54 #59
Będzie to dziewiąta generacja systemów stacjonarnych Nintendo, więc śmiało można stwierdzić, że Switch rozpoczyna dziewiątą generację konsol. Specyfikacja konsoli nie definiuje generacji.
Left his life to tame the seas.
Poziom: 64
REP.: 15592
Roland Ninja do m. dodano: 10.01.2017, 19:04 #60
Stacjonarnych powiadasz? A może 7 gen przenośnych? No właśnie panie kolego, no właśnie to jest to swędzenie pod czupryną, które masz w tym momencie:-)
Play for fun
Poziom: 50
REP.: 8779
Sendo1910 do Roland Ninja dodano: 10.01.2017, 20:00 #61
Roland - to całkiem nowa platforma, więc naturalnie będzie liczona jako sprzęt 9 generacji konsol, a w jakiej kategorii (stacjonarka/handheld), to już nie wiem :) Pro to ciągle PS4, Scorpio - sam nie wiem, ale pewnie Xbox One Deluxe Edition :)
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Roland Ninja dodano: 10.01.2017, 20:06 #62
http://www.ninte(...)g-system
Home gaming system to home gaming system.
Można traktować jako jedno i drugie, ale Nintendo utrzymuje, że to stacjonarka z funkcją przenośną.
Left his life to tame the seas.
Poziom: 64
REP.: 15592
Roland Ninja do Sendo1910 dodano: 11.01.2017, 05:26 #63
A ja próbuje wytłumaczyć że Switch to tylko WiiU Pro, bo nawet zgarnia porty po WiiU, to że posiada inną nazwę nie znaczy od razu skoku generacyjnego. To jak by PS4 Pro nazwano Playstation Pro bez 4 to też była by to IX generacja? A jak wyjdą gry możliwe do odpalenia tylko na Pro/Scorpio to też będzie to z automatu IX Gen? Poza tym ta hybrydyzacja i parametry Switcha! Wszystko trochę za pokrętne i zakręcone żeby tutaj od razu wyskakiwać z IX generacją sprzętową po 3 latach od startu 8-smej!? Ot nowy sprzęt/gadżet na rynku, ale żeby od razu przeskok generacyjny, już nie szalejcie, nie zachodźcie w głowe tylko na premierę razem do sklepów!;-)

Moim zdaniem poprzez te wszystkie nietypowe ruchy na rynku, coś takiego jak "generacje" się zatarło, głównie przez Nintendo właśnie. Edytowano 1 raz. Ostatnio: 11.01.2017, 05:29
Poziom: 22
REP.: 654
Naimad303 dodano: 10.01.2017, 15:19 #64
U mnie nie ma nawet pytania czy to kupię tylko ewentualnie kiedy. Marzy mi się zestaw z nowym Mario w 3D:)
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Naimad303 dodano: 10.01.2017, 15:21 #65
Twój avatar potwierdza :D
Dla wtajemniczonych Tapczan:)...
Poziom: 53
REP.: 6971
P-chan do Naimad303 dodano: 10.01.2017, 21:16 #66
Ja tam kupuje pod koniec roku, jedynie gry mogą mnie przekonać do wcześniejszego zakupu.
Już kiedyś to pisałem, nie kupuję konsol na premierę, bo nie mam zamiaru zabijać się o kawałek elektroniki jak zgraja wariatów (choć w Polsce mi to nie grozi)...
Poziom: 22
REP.: 84
robson9292 dodano: 10.01.2017, 15:20 #67
Cena jak najbardziej w porządku teraz tylko czekać na prezentację i gry:)
Poziom: 44
REP.: 512
deniro24 dodano: 10.01.2017, 15:22 #68
Newsy o cenie Switcha idą jak świeże bułeczki :) W Polsce i tak będzie 1200-1400 zł.
Ukryj odpowiedzi (8)
Poziom: 22
REP.: 84
robson9292 do deniro24 dodano: 10.01.2017, 15:26 #69
Możliwe ale póki co lepiej poczekać na prezentację wtedy poznamy cenę.
Poziom: 36
REP.: 560
Danny10 do deniro24 dodano: 10.01.2017, 15:32 #70
Dodatkowy kontroler, to mam nadzieję że "PRO", bo płacić 175 zł za Joy-cona? hmm...
Jeszcze najważniejsze to gry w jakiej cenie.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Danny10 dodano: 10.01.2017, 15:36 #71
no wiesz, w joy-con z gripem w takiej cenie to nie jest jakaś wygórowana kwota. Zwłaszcza, że joy-cony mogą służyć również jako kontrolery ruchowe, a lewy i prawy jako oddzielne kontrolery.
Pro pewnie zamknie się w okolicach 200 złotych, tak jak to było do tej pory.
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do Danny10 dodano: 10.01.2017, 16:17 #72
Taka cena jest dlatego,że produkcja ich pewnie jest droga sporo maja elektroniki.


pro pad też pewnie będzie w wersji premium :P Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 16:21
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Climber dodano: 10.01.2017, 16:23 #73
Drogie? Wii Remote kosztuje około 170 zeta. Tutaj dostajesz to samo, z możliwością wpięcia w grip, "tablet", używania jako dwóch oddzielnych kontrolerów. TO nie jest wygórowana cena.
Poziom: 13
REP.: 64
derpr do robson9292 dodano: 10.01.2017, 17:52 #74
Na prezentacji poznamy cenę, ale w euro. Ile sobie nasi janusze biznesu policzą dowiemy się dopiero przy preorderach.
Poziom: 22
REP.: 84
robson9292 do derpr dodano: 10.01.2017, 18:10 #75
Pewnie coś tam doliczą wkoncu interes musi się kręcić i cena zapewne będzie na poziomie ps4 slim ale ja się nie martwię, liczę maks 1100-1200zl;)
Poziom: 13
REP.: 64
derpr do robson9292 dodano: 12.01.2017, 20:22 #76
No też tak myślę, po aktualnym kursie euro wychodzi ciut poniżej 1100, ale sprzedawcy pewnie będą sobie kompensować ewentualne wahania kursu zawyżając cenę. Myślę, że 1200 to cena, na którą trzeba się nastawiać, do tego prawdziwy pad, ze dwie gry i już się robi 1600. Marzy mi się jakiś bundle z padem i grami, ale znając nintendo pewnie znowu coś odwalą i niektórych rzeczy nie będzie można dostać przez pół roku od premiery.
Poziom: 25
REP.: 353
krzyma dodano: 10.01.2017, 15:25 #77
Nie widzę 'taniości' rozwiązania , normalna wycena hybrydy.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. dodano: 10.01.2017, 15:34 #78
Tak jeszcze dodam, że cena konsoli to jedno, mógłbym dołożyć nawet te 100 euro, jeśli miałbym pewność, że gry na premierę nie będą kosztowały więcej niż 40 euro.
Poziom: 34
REP.: 707
matirishhh dodano: 10.01.2017, 15:42 #79
Jak na premierę dadzą mi nowego Mariana to biorę od strzała. O której jest konfa w piątek?
Ukryj odpowiedzi (4)
The Dork Knight
Poziom: 40
REP.: 13503
Kopah do matirishhh dodano: 10.01.2017, 15:43 #80
O 5 rano xD
Poziom: 34
REP.: 707
matirishhh do Kopah dodano: 10.01.2017, 15:51 #81
Dzięki za info ;)
Poziom: 49
REP.: 2961
pokizoo do Kopah dodano: 10.01.2017, 15:53 #82
Nintendo .... o 5 rano :)
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do pokizoo dodano: 10.01.2017, 16:20 #83
Nie narzekajcie to będzie live :P
Ch*j z wami
Poziom: 72
REP.: 28579
Dżony dodano: 10.01.2017, 15:57 #84
Pierwszy raz bije sie z myslami czy brać na premiere czy poczekać na inne wersje kolorystyczne bo ten szary mi sie nie widzi
Ukryj odpowiedzi (3)
Poziom: 34
REP.: 707
matirishhh do Dżony dodano: 10.01.2017, 16:02 #85
Zgadzam się całkowicie. Też wziąłbym coś białego albo marianowego. Znając Nintendo dadzą dwie wersji konsoli. Standard i Premium. Poczekamy do piątku.
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Dżony dodano: 10.01.2017, 16:11 #86
podobno doki i joy-cony będzie można kupować oddzielnie. Zawsze można zmienić kolorek, jeśli najdzie człowieka taka potrzeba.
Left his life to tame the seas.
Poziom: 64
REP.: 15592
Roland Ninja do Dżony dodano: 10.01.2017, 18:20 #87
Bierym na premierę, nie pyrdol!;-P Se lakierem bejniesz później;-D
Poziom: 33
REP.: 229
lirykald dodano: 10.01.2017, 16:07 #88
do prezentacji albo pierwszych ocen staram się nie jarać tym sprzętem, ale no... :D
A co tu się wyprawia?
Poziom: 32
REP.: 1982
Mortus dodano: 10.01.2017, 16:32 #89
Dawno na nic tak nie czekałem jak na tę piątkową prezentację. Nintendo - nie zawiedź mnie.
Dirty console gaming peasants !
Poziom: 50
REP.: 5101
XboxOne dodano: 10.01.2017, 16:42 #90
Ciekawe kto w Polsce bedzie zbierać zamowienie na preordery i w jakiej cenie.
Ukryj odpowiedzi (8)
Poziom: 43
REP.: 5858
Caladean do XboxOne dodano: 10.01.2017, 16:57 #91
cdp.pl całkiem nieźle współpracuje z Nintendo (a raczej z Conquest, dystrybutorem N w Polsce) więc u nich będzie na pewno. Pewnie też znajdzie się trochę konsol w electronicdreams.
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do Caladean dodano: 10.01.2017, 17:00 #92
własnie widze ceny z dupy maja. Zaabawni w innych sklepach tanie gry na premiere u nich za 200zł xD STANOWCZO ODRADZAM!

Na konsoleigry.pl The Legend of Zelda breath of the Wild wii u za 179zł...

Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 17:01
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do Climber dodano: 10.01.2017, 17:19 #93
O to to to. konsoleigry.pl to nadal najlepszy sklep oferujący gry i konsole Nintendo w Polsce. HD market też niczego sobie, ale cenowo wypada gorzej od KiG.
Poziom: 43
REP.: 5858
Caladean do Climber dodano: 10.01.2017, 17:28 #94
A to jakiś sprawdzony sklep? Bo ja się już przejechałem nawet na takich popularnych które miały niższe ceny niż konkurencja a później się okazywało że nie mają towarów na stanie i był problem zarówno z wysyłką jak i odzyskaniem kasy. Dlatego czasami wolę zapłacić te 10-20 zł. więcej a mieć pewną dostawę niż ryzykować :)
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do Caladean dodano: 10.01.2017, 17:42 #95
Tak. Kupuje tam gry odkąd posiadam konsole

Na dodatek masz tam gry z Amiibo :P taniej niż gry bez amiibo w cdp.pl :D Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 17:46
Poziom: 24
REP.: 329
Strang3r do m. dodano: 10.01.2017, 19:03 #96
uwielbiam KiG!! Wszystko u nich kupowałem do WiiU i 3DSa :)
Poziom: 44
REP.: 5198
Elanczewski do Caladean dodano: 10.01.2017, 19:14 #97
Kupiłem tam dziesiątki gier i było spoko, gry Nintendo zawsze docierały do mnie przed weekendem, na dzień premiery.

To nie jakaś ultima xD
Poziom: 43
REP.: 5858
Caladean do Elanczewski dodano: 10.01.2017, 21:12 #98
Dobrze wiedzieć bo z Ultimą miałem zawsze najwięcej problemów. Ale z tego co widzę to KIG konkurencyjnych ofert na PS4 raczej nie mają :)
Poziom: 37
REP.: 2406
Bastek1 dodano: 10.01.2017, 17:37 #99
Fajnie, że będzie nowa konsola Nintendo, coś nowego i świeżego.
PS4 i Xbox niczym nie różnią się od PC, praktycznie te same gry, z małymi wyjątkami.
Szary kolor taki nintendowy, podoba mi się. Choć ciut jaśniejszy, był w sam raz, jak SNES :)
Ukryj odpowiedzi (2)
Poziom: 35
REP.: 544
k0zik do Bastek1 dodano: 10.01.2017, 20:19 #100
Zgadzam się z Tobą :)
W tej generacji przesiadłem się z konsol na piecyk i nie odczuwam braku konsoli. Ten Switch mnie jednak zaintrygował i jeśli tylko pokażą się fajne gry to pewnie zakupię :) Coś mi się wydaje że konsolka odniesie spory sukces.
Poziom: 37
REP.: 2406
Bastek1 do k0zik dodano: 11.01.2017, 05:54 #101
Myślę, że ludzie są znudzeni całą wojenką na "teraflopy", bo gdzieś w tym wyścigu zbrojeń, zgubił się sens rozrywki.
Mam nadzieję, że to się uda.
Dirty console gaming peasants !
Poziom: 50
REP.: 5101
XboxOne dodano: 10.01.2017, 17:55 #102
https://www.insta(...)-9tggWq/ - ludzie już mają konsolkę :)
Ukryj odpowiedzi (8)
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do XboxOne dodano: 10.01.2017, 18:01 #103
Fake detected :D
Dirty console gaming peasants !
Poziom: 50
REP.: 5101
XboxOne do m. dodano: 10.01.2017, 18:07 #104
Zobaczymy jak sprawa się rozwinie :D Jeśli to fake to bardzo fajnie zrobiony.
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do XboxOne dodano: 10.01.2017, 18:17 #105
Odbicia bardzo trudno fałszować :D Kurcze czy fake czy nie hmm ciekawe ciekawe jak sprawa się rozwinie. Plus ta zelda nizłe textury jak na "słaby sprzet" xD

#edit to chyba jednak fake... xD Edytowano 1 raz. Ostatnio: 10.01.2017, 18:21
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do XboxOne dodano: 10.01.2017, 18:22 #106
Przy okazji potwierdzenie wsparcia streamu? Co to za strona, na której wyświetla się rozgrywka?
Poziom: 34
REP.: 420
Climber do XboxOne dodano: 10.01.2017, 18:22 #107
to ten sam koleś co zrobił tego NX smiesznego xD
Dirty console gaming peasants !
Poziom: 50
REP.: 5101
XboxOne do m. dodano: 10.01.2017, 18:39 #108
Nie mam pojęcia, tylko to znalazłem to się zaaferowałem :)

Edyta:


Edytowano 4 razy. Ostatnio: 10.01.2017, 18:51
Poziom: 31
REP.: 4679
m. do XboxOne dodano: 10.01.2017, 18:56 #109
Przecież ja się tej Zeldy nie doczekam :D
Dirty console gaming peasants !
Poziom: 50
REP.: 5101
XboxOne do m. dodano: 10.01.2017, 21:06 #110

Cytat:

Hello everyone! This morning we received some interesting news, and as such we took the time to verify the validity of it. After investigating we found the information to be true: This morning, a new SKU (5670100) has appeared in Best Buy's price system. This sku has the description "Nintendo N2", and is priced at $249.99. This is the only new SKU that we are presently aware of.
Keep in mind, that while the name is quite clearly a placeholder, the price may be as well, so do take this with a grain of salt.
REMINDER: If you have sensitive information to leak, please do not post it publicly, but instead message the mod team.


Źródło: https://www.reddi(...)ce_leak/
Poziom: 14
REP.: 163
Okizame dodano: 10.01.2017, 18:26 #111
Będzie BOMBA , bez PRO i PLUS i innego dziadostwa po prostu czysta piękna bezstresowa rozgrywka w iście konsolowym stylu bez FPS-ów innego PC GÓWN_. Trzymam mocno kciuki szczególnie z LineUP gier od N reszta mam na ps4 i X1
Poziom: 37
REP.: 2316
kazuyoshi dodano: 10.01.2017, 18:40 #112
Mam nadzieje, że ta taniość nie przełoży się na tandetne wykonanie, i że jak kupie Switcha na premierę, to nie okupie tego wybuchem baterii lub czarnym ekranem po kilku dniach grania. Kurna mam nadzieję, że nowy przenośny sprzęt Nintendo będzie na tym samym poziomie wykonania i niezawodności, na jakim była premierowa Vita.
Poziom: 54
REP.: 7283
danteusz2300 dodano: 10.01.2017, 21:33 #113
"Nintendo Switch. Cena potwierdzona przez kolejne źródło"- NIE, potwierdzić cenę to może tylko Nintendo.

To jest po prostu kolejna plotka której treść zgadza się z inną plotką i tyle.
kamil [83.17.***.***] dodano: 11.01.2017, 10:14 #114
Tylko pewnie gry po 289 PLN będą :)
Hehe
Someonesmartenough [109.197.***.***] dodano: 11.01.2017, 12:45 #115
Ciekawe czy kiedykolwiek skończy się era pseudo-konsolek z lekko ponad 1000 zł.

Chłam za chłamem goni chłam, a później płacz, że mało klatek na sekundę, że tekstury beznadziejne itd.
Poziom: 40
REP.: 1346
GamingUnchained dodano: 12.01.2017, 10:01 #116
Bierę.

Jak znajdę pracę do tej pory :v

Komentarze (116 opinii) Skomentuj