Blizzard wspomina powstanie Diablo. Gra była na początku turowym RPG-iem z plastelinowymi animacjami

Gry
1137V
Blizzard wspomina powstanie Diablo. Gra była na początku turowym RPG-iem z plastelinowymi animacjami
Wojciech Gruszczyk | 02.01.2017, 14:06

Blizzard świętuje 20-lecie marki Diablo i z tej okazji firma postanowiła przygotować bardzo interesujący materiał. Deweloperzy podsumowują prace nad uniwersum, wybierają najlepsze momenty, a nawet ujawniają ciekawostki. 

Mam spory problem z 20-leciem Diablo. Liczyłem na krwiste odgrzanie pierwszej odsłony lub przynajmniej wielki dodatek do Diablo III, a zamiast tego klienci będą świadkiem kilku mniejszych wydarzeń. Mimo wszystko poniższy film jest sporą ciekawostką, ponieważ deweloperzy wspominają prace nad grą, która na początku była turowym RPG-iem z plastelinowymi animacjami. Dopiero później ekipa postanowiła zaryzykować i przygotować RPG-a akcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Twórcy nie ukrywają, że istotnym elementem pozycji nie była fabuła, na którą musieliśmy poświęcić dziesiątki godzin, a czysty gameplay sprawiający mnóstwo frajdy.

Świetnym fragmentem są wspomnienia „jeszcze jednego poziomu”, klejnotu, krowiego poziomu – przeżyłem to dobre naście lat temu za czasów pierwszego i drugiego Diablo. Ta gra to naprawdę kultowy produkt i można jedynie wierzyć, że w niedalekiej przyszłości otrzymamy konkrety o czwórce. 

Pamiętajcie o włączeniu polskich napisów.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper