Sony nie żałowało pieniędzy na nową reklamę live-action PlayStation 4
Pogoda za oknem mroźna, ale sklepy szykują się na najgorętszy okres w roku. Sony ma zamiar odmienić bieżącą sytuację, czyli wyprzedzić w końcu Xbox One po 4 triumfalnych miesiącach konsoli Microsoftu. W tym dziele mają pomóc japońskiej firmie nowe telewizyjne reklamy.
Sony rozpoczęło nową kampanię reklamową skoncentrowaną na PlayStation 4. "Prawdziwa wspaniałość nigdy nie osiada na laurach. Przedstawiamy wam Króla" - tak Sony zapowiedziało poniższy klip promocyjny na swoim Twitterze.
Reklama live-action zawiera nawiązania do Horizon: Zero Dawn, God of War, Spider-Mana i kilku innych pozycji. To całkiem pomysłowy kawałek reklamy i przy tym ciekawe zrealizowany.
Za miesiąc przekonamy się czy Sony zdoła dzięki takiej promocji odwrócić bieżący trend (od 4 miesięcy to XOne sprzedaje się lepiej od PS4 w USA, a od 2 miesięcy w Wielkiej Brytanii i Australii).