PS4 vs PS4 Pro - porównanie grafiki w Rise of the Tomb Raider na bazie nowych scenek

Gry
2489V
PS4 vs PS4 Pro - porównanie grafiki w Rise of the Tomb Raider na bazie nowych scenek
Bartosz Dawidowski | 04.11.2016, 08:13

Wczoraj wydawca Rise of the Tomb Raider zaprezentował kolejne sceny gameplayowe, śmigające w wersji na PS4 Pro. dzięki temu możemy bezpośrednio porównać jakość graficzną tej produkcji na obu wersjach konsoli Sony.

Za wykonanie porównania zabrał się niezawodny użytkownik YouTube o pseudonimie Cycu1. Przypomnijmy, że w Rise of the Tomb Raider pojawią się 3 opcje graficzne, coś co wcześniej występowało głównie w grach pecetowych. Do wyboru mamy:

Dalsza część tekstu pod wideo

- tryb 4K (30 fps i rozdzielczość 4K)
- tryb Wysokiej wydajności (rozgrywka w 60 fps, przy 1080p
- tryb wzbogaconej oprawy (rozdzielczość 1080p i 30 fps, ale za to ulepszone detale)

Póki co Square Enix prezentuje głównie tryb 4K. Ciekawe zatem, jak produkcja naprawdę będzie wyglądać po odpaleniu jej na PS4 Pro w trybie wzbogaconym 1080p. Czy faktycznie możemy liczyć na zauważalnie ulepszone detale w otoczeniu czy zmiany ograniczą się np. do lepszych refleksów świetlnych? Wydawca twierdzi, że dopracował LoD, zwiększył ilość dynamicznej roślinności czy ulepszył filtrowanie tekstur. Co z tego będzie naprawdę zauważalne przekonamy się 10 listopada, w dniu premiery PS4 Pro.

 


Źródło: własne

Komentarze (61)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper