Destiny: Rise of Iron zarobiło w miesiącu premiery więcej niż podstawowa wersja gry

Gry
1621V
Destiny: Rise of Iron zarobiło w miesiącu premiery więcej niż podstawowa wersja gry
Igor Chrzanowski | 30.10.2016, 15:44

Destiny od początku zapowiadane było jako projekt wielki o dużych ambicjach. Jednakże premiera to wszystko zweryfikowała i z hucznych zapowiedzi pozostał wielki wstyd i niedosyt.

Wielu graczy zawiodło się przy premierze dzieła Bungie pustką i miałkością, jaką ta gra reprezentuje, dlatego też zapewne sprawiło to, że nie sprzedała się zbyt dobrze. Aczkolwiek kolejne łatki i dodatki sprawiły, że gracze odkryli tytuł na nowo i się w nim zakochali. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Destiny: The Taken King poprawiło wszystkie błędy podstawki, a Rise of Iron dodało do tego wszystkiego hardcore'owego sosu dla maniaków gry. Nic zatem dziwnego, że ciągle rosnąca baza użytkowników zapewniła najnowszemu rozszerzeniu przychody na poziomie 59,1 mln dolarów - nie wliczając w to przychodów pudełkowych.

W porównaniu z premierą Destiny w 2014 roku, która zarobiła cyfrowo i fizycznie łącznie 47,5 mln, skok jest znaczący. Dane podawane przez "Superdata" może i nie są do końca precyzyjne, ale pokazują obraz sytuacji.

Czas zatem przygotować się na spory sukces Destiny 2, które nadejdzie za parę lat.

Źródło: http://www.vg247.com/2016/10/28/destiny-rise-of-iron-made-money-hand-over-fist-last-month-out-performing-the-original-games-launch/

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper