Dziś premiera Skyrim, a już pojawiają się konsolowe mody; edycja XOne oferuje 3 razy więcej plików

Gry
2120V
Dziś premiera Skyrim, a już pojawiają się konsolowe mody; edycja XOne oferuje 3 razy więcej plików
Bartosz Dawidowski | 01.11.2016, 08:59

Bethesda nie rozesłała wcześniej kopii recenzenckich The Elder Scrolls V: Skyrim, co sprawia, że na pierwsze oceny odświeżonego hitu z 2011 roku będzie trzeba trochę poczekać (tak samo będzie z Dishonored 2). Jedno jest już natomiast pewne - już przy pierwszym odpaleniu gry skorzystamy z rozmaitych modów!

Potrzebujecie hardkorowego wyzwania w Skyrim, a uważacie, że "Legendary" jest nieuczciwe? Już teraz można instalować mod "Hardcore Difficulty", który wprowadza pożądane zmiany w balansie mechaniki starć, zmniejszając znacznie odporność wrogów. To tylko jeden z przykładów naprawdę mocnych modów, które już są dostępne na konsolach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety już widać dysproporcję w tworzonych modach w wersjach konsolowych. O ile Xbox One może pochwalić się już ponad 110 modami, to na PS4 dostępne jest tylko 36 takich pakietów. Z czego to wynika? Ano, z polityki Sony, które uznało z jednej strony, że rozmiar pojedynczego moda musi wynosić maksymalnie 1 GB i że nie można korzystać w tworzeniu modów z zewnętrznych źródeł. To oczywiście uniemożliwia tworzenie lokacji z teksturami i modelami, które nie występują w grze.

Xbox One już oferuje takie świetne mody, np. The Forgotten City, zapewniające przygodę trwającą 7 godzin w zupełnie nowym, podziemnym mieście. Mod oferuje nowe lokacje, kilka zakończeń, stworzoną na potrzeby moda ścieżkę dźwiękową oraz dubbing. Niestety w tak atrakcyjne "rozszerzenie" można zagrać tylko w przypadku XOne i PC.

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition.

Źródło: https://mods.bethesda.net/#en/workshop/skyrim/view-all?platform=PS4

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper