Mało widoczne różnice między PS4 Pro a PS4 - porównanie grafiki z Rise of the Tomb Raider

Gry
6811V
Mało widoczne różnice między PS4 Pro a PS4 - porównanie grafiki z Rise of the Tomb Raider
Bartosz Dawidowski | 10.10.2016, 13:05

Wielu graczy zastanawia się czy można liczyć na naprawdę zauważalny skok jakościowy przy przesiadce z PS4 na PS4 Pro. Sony opublikowało już jakiś czas temu trochę gameplayu z Rise of the Tomb Raider na PS4 Pro, dzięki czemu możemy przeprowadzić zgrabne porównanie.

Porównanie wykonał użytkownik Cycu1, który od dawna zajmuje się opracowywaniem podobnych materiałów wideo, dotyczących oprawy wizualnej w nowych pozycjach. Tym razem autor wyciągnął osobiście gameplay z niedawno wydanego Rise of the Tomb Raider na PS4 i zmontował go z nagraniami, które ujawniło Sony 23 września.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety wynik zestawienia - jak to się popularnie mówi w kręgach filozoficznych - dupy nie urywa. Wychodzi na to, że cała para PS4 Pro idzie w generowanie obrazu dla wyświetlaczy 4K, bo przynajmniej w tym konkretnym przypadku nie widać tego, by tekstury były wyraźnie ładniejsze lub żeby efekty w grze bardziej imponowały od tego co serwuje "gołe" PS4 w rozdzielczości 1080p.

PS4 Pro jest oczywiście zaprojektowane dla osób z telewizorami 4K. Kwestią otwartą pozostaje jednak pytanie o to, w jakim stopniu gry na PS4 Pro będą wzbogacane w trybie „1080p + 30 fps”. Rise of the Tomb Raider ma zostać wyposażony w taki tryb, który teoretycznie powinien pozwolić na wyświetlanie zauważalnie lepszej grafiki od tego co mamy na zwykłym modelu PS4. Oprócz tego modułu w opcjach gry będzie można również ustawić tryb „4K” oraz „1080p + 60 fps”.

 

Źródło: Youtube: Cycu1

Komentarze (143)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper