Microsoft poprawił framerate w grach ze wstecznej kompatybilności na XOne!
Opcja wstecznej kompatybilności dostępna na Xbox One to wspaniała atrakcja, w ramach której mamy już dostęp do ponad 200 tytułów z X360. Niestety gracze mieli jeszcze niedawno powody do narzekań w zakresie działania wielu starszych produkcji
Całe szczęście, że Microsoft w końcu pochylił się nad tematem bezproblemowego funkcjonowania gier we wstecznej kompatybilności. Gracze narzekali na wyraźne spadki framerate'u w Forza Horizon czy w Wiedźminie 2. Okazuje się, że w ostatniej aktualizacji systemowej gigant z Redmond wprowadził po cichu pewne zmiany w sposobie emulowania X360 na XOne, co zapewniło znaczne poprawienie działania większości gier dostępnych we wstecznej kompatybilności.
Xbox 360 i Xbox One – poprawa wstecznej kompatybilności
Informację potwierdził na swoim Twitterze Mike Ybarra, dyrektor działu Xbox Program Management, który napisał, że "Poprawiliśmy kilka bugów w ostatniej aktualizacji, które dotyczyły tych problemów". Wielu użytkowników Reddit zanotowało poprawę działania emulowanych gier.
Yes, we fixed a few bugs and the latest update addressed those. https://t.co/oGzi03Nu2v
— ♏️ike Ybarra (@XboxQwik) 20 września 2016
Przykład problemów występujących przed zainstalowaniem ostatniej aktualizacji systemowej znajdziecie poniżej.
Forza Horizon - problemy z framerate'em we wstecznej kompatybilności
Ostatnie gry, które dodano do wstecznej kompatybilności na XOne to:
- Bayonetta
- de Blob 2
- Arkanoid Live!
- QIX++
- Of Orcs and Men
- Bound by Flame
- The Maw
- Virtua Fighter 5: Final Showdown