Microsoft poprawił framerate w grach ze wstecznej kompatybilności na XOne!

Gry
2225V
Microsoft poprawił framerate w grach ze wstecznej kompatybilności na XOne!
Bartosz Dawidowski | 21.09.2016, 10:04

Opcja wstecznej kompatybilności dostępna na Xbox One to wspaniała atrakcja, w ramach której mamy już dostęp do ponad 200 tytułów z X360. Niestety gracze mieli jeszcze niedawno powody do narzekań w zakresie działania wielu starszych produkcji

Całe szczęście, że Microsoft w końcu pochylił się nad tematem bezproblemowego funkcjonowania gier we wstecznej kompatybilności. Gracze narzekali na wyraźne spadki framerate'u w Forza Horizon czy w Wiedźminie 2. Okazuje się, że w ostatniej aktualizacji systemowej gigant z Redmond wprowadził po cichu pewne zmiany w sposobie emulowania X360 na XOne, co zapewniło znaczne poprawienie działania większości gier dostępnych we wstecznej kompatybilności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Xbox 360 i Xbox One – poprawa wstecznej kompatybilności

 

Informację potwierdził na swoim Twitterze Mike Ybarra, dyrektor działu Xbox Program Management, który napisał, że "Poprawiliśmy kilka bugów w ostatniej aktualizacji, które dotyczyły tych problemów". Wielu użytkowników Reddit zanotowało poprawę działania emulowanych gier.

 

Przykład problemów występujących przed zainstalowaniem ostatniej aktualizacji systemowej znajdziecie poniżej.

Forza Horizon - problemy z framerate'em we wstecznej kompatybilności

Ostatnie gry, które dodano do wstecznej kompatybilności na XOne to:

  • Bayonetta
  • de Blob 2
  • Arkanoid Live!
  • QIX++
  • Of Orcs and Men
  • Bound by Flame
  • The Maw
  • Virtua Fighter 5: Final Showdown
Źródło: własne

Komentarze (86)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper