PS4 vs XOne - analiza grafiki w Deus Ex: Rozłam Ludzkości

Gry
2281V
PS4 vs XOne - analiza grafiki w Deus Ex: Rozłam Ludzkości
Bartosz Dawidowski | 23.08.2016, 11:41

Deus Ex: Rozłam Ludzkości zgarnia bardzo pozytywne recenzje (średnia ocen tej produkcji na Metacritic to obecnie 85/100 w wersji na PS4). Pytanie jak jednak deweloperzy poradzili sobie z wykonaniem technicznym tego tytułu na obu konsolach?

Digital Foundry ma dla nas już wstępną analizę grafiki z Deus Ex: Mankind Divided. Pierwsze spostrzeżenia są następujące: gra działa w wersji PS4 w natywnej rozdzielczości 1080p, natomiast na XOne w rozdzielczości natywnej 900p. Pomimo tej różnicy użyte rozwiązania anti-aliasingu w wersji na XOne sprawiają, że tytuł wygląda równie dobrze na obu platformach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poniżej możecie też sprawdzić jak zachowuje się framerate nowego Deus Ex. Gra utrzymuje przez większość czasu 30 klatek na sekundę. Wygląda na to, że trochę gorsze spadki występują na Xbox One.

DigitalFoundry wspomina też, że ponarzekać można trochę na długie loadingi.

 

Źródło: własne

Komentarze (95)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper