Czy te zmiany przekonują was do Civilization VI? - Firaxis oprowadza po najnowszej strategii

Gry
1208V
Czy te zmiany przekonują was do Civilization VI? - Firaxis oprowadza po najnowszej strategii
Bartosz Dawidowski | 04.08.2016, 10:21

Firaxis nie próżnuje. Sid Meier's Civilization VI zmierza na nasze komputery, a premierę wyznaczono na 21 października. Dzisiaj otrzymaliśmy pokaźny fragment rozgrywki - ponad 80 minut materiału wideo z narracją twórców!

Dewleloperzy z Firaxis postanowili sami zasiąść przed komputerem i pokazać nam, na czym polegają nowości w gameplayu Civilization VI. Na pierwszy rzut oka tytuł pod względem wizualnym wygląda podobnie jak Civilization V, ale autorzy szykują dla nas sporo gameplayowych zmian.

Dalsza część tekstu pod wideo

Najważniejsze modyfikacje rozgrywki w Civilization VI:

- miasta mogą teraz zajmować więcej pól niż jedno
- wszystkie budynki są widoczne na mapie (dotyczy to także wszelkich usprawnień)
- Robotników zastępują Pracownicy, którzy znikają po zakończeniu przydzielonego zadania
- deweloperzy wprowadzili współczynnik naturalnego piękna danego regionu, który wpływa na zadowolenie mieszkańców (np. tereny górskie zwiększają piękno miasta)
- autorzy zmodyfikowali system Social Policies, zastępując go mechanizmem Civics, związanym z Kulturą
- rozwój technologii wymaga spełniania pewnych określonych zadań jeśli chcemy szybciej odkryć dany element (może tu chodzić np. o zbudowanie kamieniołomu, który pomoże odblokować związaną z nim technologię)
- w dyplomacji deweloperzy starają się zmniejszać nacisk na działania wojenne
- nowy system Plotek, który pozwala na dowiadywanie się, co knują oponenci
- wypowiadanie Niesprawiedliwej lub Zaskakującej wojny powoduje problemy z niezadowoleniem w miastach
- autorzy twierdzą, że znacznie usprawnili SI oponentów
- tury mają trwać znacznie krócej, dzięki optymalizacji użycia procesora przy ruchach SI

Źródło: własne

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper