Twórcy Gears of War 4 gotowi na Project Scorpio. Gra wyciśnie całą moc urządzenia

Gry
1359V
Twórcy Gears of War 4 gotowi na Project Scorpio. Gra wyciśnie całą moc urządzenia
Wojciech Gruszczyk | 25.07.2016, 20:12

Niemal mityczne 6 teraflopów nie przestraszyło deweloperów Gears of War 4. Twórcy są gotowi na nowe urządzenie Microsoftu i dzięki wykorzystanej technice, studio wyciśnie z konsoli pełną moc. 

Kilka godzin temu wspominaliśmy na PPE o rozgrywce w Gears of War 4 na komputerach osobistych, jednak dla naszej redakcji zdecydowanie ciekawsze są informacje dotyczące nadciągającego Project Scorpio.

Dalsza część tekstu pod wideo

W sprawie nowej konsoli Microsoftu wypowiedział się Mike Rayner – dyrektor techniczny z the Coalition – i jego zdaniem twórcy Gears of War 4 znajdują się w bardzo komfortowej pozycji w przypadku nadciągającego urządzenia. Studio wykorzystało do projektowania dynamiczne skalowanie obrazu w Unreal Engine 4 i dzięki temu autorzy mogą wspierać szeroką gamę procesorów graficznych oraz profili wydajnościowych na każdej maszynie. Niezależnie czy gra działa na Xboksie One, Xboksie One S, Project Scoprio czy też na komputerze osobistym – autorzy dzięki wykorzystanej technice oraz Uniwersalnej Platformie Windows mogą bez problemu optymalizować produkcję, a jednocześnie zaoferować graczom wspólną rozgrywkę.

Rayner zaznaczył, że wymienione elementy pozwalają przygotowywać tytuł i wyciskać z urządzeń pełną moc bez dzielenia społeczności. Szef studia Rod Fergusson wcześniej wspomniał, że Gearsy 4 pozwolą na skalowanie obrazu w 4K na Xbox One S, a teraz wtórował mu dyrektor techniczny, który zaznaczył, że konsola pozwala na zabawę w takiej rozdzielczości bez jakichkolwiek problemów technicznych. 

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-gears-of-war-4-tech-interview

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper