Ubisoft tłumaczy downgrade Watch Dogs. W przypadku Watch Dogs 2 nie będziemy świadkami takiej sytuacji

Gry
3002V
Ubisoft tłumaczy downgrade Watch Dogs. W przypadku Watch Dogs 2 nie będziemy świadkami takiej sytuacji
Wojciech Gruszczyk | 14.07.2016, 16:41

Pierwsza opowieść hakera nie spełniła oczekiwań wielu graczy, ponieważ tytuł zaliczył mocny downgrade. Twórcy nie ukrywają, że w przypadku tej pozycji musieli obniżyć standardy i nawet tłumaczą, dlaczego doszło do takiej sytuacji. 

Kilka miesięcy temu dyrektor generalny Ubisoftu zapowiedział, że na każdej kolejnej imprezie będą przedstawiane produkcje w faktycznej wersji. Bez zbędnego polerowania i upiększania krzaczków – już na tegorocznym E3 wszystkie gry prezentowały aktualny stan.

Dalsza część tekstu pod wideo

Sytuację pierwszego Watch Dogs postanowił wyjaśnić producent Dominic Guay, który wyjaśnił, że w dniu pierwszego pokazu Ubisoft tak naprawdę nie wiedział, czym będą konsole nowej generacji. Deweloperzy nie poznali jeszcze szczegółów mocy i po prostu się przeliczyli. Pierwsza prezentacja odbyła się na bardzo mocnym komputerze i trudno było autorom dostarczyć przedstawioną wizję.

Nie musimy się jednak obawiać o takie problemy w przypadku Watch Dogs 2 – firma dokładnie zna konsole, ponieważ przez ostatnie lata wewnętrzne zespoły Ubisoftu stworzyły dziesiątki pozycji.  Jednocześnie możemy mieć pewność, że zebrane doświadczenie pozwoli przygotować piękniejszą i bardziej rozbudowaną produkcję.  

Dla przypomnienia - zerknijcie na prezentację z 2012 roku:

Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/watch_dogs_2/news/watch_dogs_downgrade_was_due_to_lack_of_info_on_ps4_and_xbox_one_says_producer.html

Komentarze (63)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper