Ubisoft tłumaczy downgrade Watch Dogs. W przypadku Watch Dogs 2 nie będziemy świadkami takiej sytuacji
Pierwsza opowieść hakera nie spełniła oczekiwań wielu graczy, ponieważ tytuł zaliczył mocny downgrade. Twórcy nie ukrywają, że w przypadku tej pozycji musieli obniżyć standardy i nawet tłumaczą, dlaczego doszło do takiej sytuacji.
Kilka miesięcy temu dyrektor generalny Ubisoftu zapowiedział, że na każdej kolejnej imprezie będą przedstawiane produkcje w faktycznej wersji. Bez zbędnego polerowania i upiększania krzaczków – już na tegorocznym E3 wszystkie gry prezentowały aktualny stan.
Sytuację pierwszego Watch Dogs postanowił wyjaśnić producent Dominic Guay, który wyjaśnił, że w dniu pierwszego pokazu Ubisoft tak naprawdę nie wiedział, czym będą konsole nowej generacji. Deweloperzy nie poznali jeszcze szczegółów mocy i po prostu się przeliczyli. Pierwsza prezentacja odbyła się na bardzo mocnym komputerze i trudno było autorom dostarczyć przedstawioną wizję.
Nie musimy się jednak obawiać o takie problemy w przypadku Watch Dogs 2 – firma dokładnie zna konsole, ponieważ przez ostatnie lata wewnętrzne zespoły Ubisoftu stworzyły dziesiątki pozycji. Jednocześnie możemy mieć pewność, że zebrane doświadczenie pozwoli przygotować piękniejszą i bardziej rozbudowaną produkcję.
Dla przypomnienia - zerknijcie na prezentację z 2012 roku: