Graficzne starcie platform w Dangerous Golf - gra twórców Burnout pod lupą Digital Foundry

Gry
2083V
Graficzne starcie platform w Dangerous Golf - gra twórców Burnout pod lupą Digital Foundry
Bartosz Dawidowski | 06.06.2016, 10:26

Twórcy Burnout stworzyli dosyć nietypową dla siebie produkcję, biorąc pod uwagę ich wcześniejsze przedsięwzięcia. Zamiast szalonych wyścigów ekipa Three Fields Entertainment (złożona głównie z byłych pracowników Criterion Games) wykreowała tytuł, w którym zadaniem gracza jest demolowanie otoczenia piłeczką golfową.

Dangerous Golf zbiera póki co raczej przeciętne noty od recenzentów. Wersja na PC ma na Metacritic średnią ocen 49/100, a w przypadku konsolowych edycji 60/100. Jeśli chodzi o komputery osobiste, to dziennikarze narzekają m.in. na wymóg posiadania kontrolera (nie ma możliwości zabawy tylko z pomocą myszki i klawiatury), a wadą która przewija się w we wszystkich recenzjach jest "nadmierna powtarzalność rozgrywki".

Dalsza część tekstu pod wideo

Zaletą Dangerous Golf jest mocna grafika. Ekipa Digital Foundry, działająca w ramach Eurogamera, wzięła dzisiaj pod lupę rzeczony tytuł. Tym razem spece od grafiki skupili się na porównaniu wykonania gry na różnych platformach.

Wersje konsolowe działają z satysfakcjonującym frameratem 30 fps. Na PS4 można cieszyć się rozdzielczością natywną 1080p, a na XOne 800p. Digital Foundry twierdzi, że tytuł wygląda odrobinę gorzej na platformie Microsoftu (ze względu na mniej szczegółowe tekstury i detale na dalszych planach).

Niestety różnice między platformami nie ograniczają się do rozdzielczości. Na PC można zdemolować największą ilość obiektów. Później mamy wersję na PS4, a najmniej obiektów w pomieszczeniach znajduje się w edycji na XOne. Wersja na XOne została również całkowicie pozbawiona cieniowania demolowanych obiektów, choć na PS4 i PC tytuł również nie jest zbyt hojny pod tym względem.

Werdykt Digital Foundry jest następujący: gra posiada wyjątkowo zaawansowany model fizyczny i porządną grafikę. Tytuł działa dobrze na wszystkich platformach, a na konsolach warto wybrać edycję na PS4 ze względu na trochę większą jakość wizualną.

W galerii poniżej możecie porównać, jak wygląda wersja na PS4 i XOne.

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-dangerous-golf-face-off

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper