Oczywiście, że The Division znów się zepsuło. Ubisoft Massive zapewnia, że pracuje nad sytuacją
Ubisoft Massive ma chyba większe problemy z The Division, niż fakt, że na mapie nie ma co robić po zakończeniu głównej kampanii. Po raz kolejny padły dzienne wyzwanie, ale studio podobno już nad tym pracuje.
To nie pierwszy raz, gdy taka sytuacja ma miejsce. Jakiś czas temu wyzwania dzienne również przestały się pojawiać. Wydawało się jednak, że sytuacja uległa poprawie, jednak dzisiaj gracze ponownie zaczęli zgłaszać problemy z brakiem nowych tzw. "daily".
Ubisoft bardzo szybko zareagował i napisał na oficjalnym Twitterze gry, że twórcy są świadomi ponownego pojawienia się tego błędu i pracują nad permanentnym rozwiązaniem. Nie zmienia to jednak faktu, że gracze mają już kompletnie dość ciągłych błędów i glitchy występujących w grze, która miała być "rewolucją" i wielkim hitem, w związku z czym zalewają właśnie ich konto Twitterowe niepochlebnymi uwagami.
Sprawdzaliście, czy wam również nie działają daily?
We are aware that Daily Missions are missing once again today. A permanent solution to this recurring problem is being looked into.
— The Division (@TheDivisionGame) May 3, 2016
@TheDivisionGame this also happened Saturday.... So many bugs, hacks and exploits -_-
— Ash (@SpoookyLoL) May 3, 2016
@TheDivisionGame offer some more bloody phoenix credits!!
— Sean Cockayne (@seany2703) May 3, 2016
@TheDivisionGame the permanent solution is called Destiny!
— bogbhoy (@Bogbhoy) May 3, 2016
@TheDivisionGame The Overwatch beta is out, and you guys can't get your Daily Missions to function properly still? pic.twitter.com/NBQO4ruNZm
— iLLmEnTaLz (@iLLmEnTaLz) May 3, 2016
@TheDivisionGame There are some new games coming out over the next month that should provide the solution.
— Shad0wfire99 (@FlameAndShadow) May 3, 2016