Fan odtwarza od ponad roku Tomb Raider 2 w Unreal Engine 4

Gry
1940V
Fan odtwarza od ponad roku Tomb Raider 2 w Unreal Engine 4
Bartosz Dawidowski | 27.04.2016, 10:37

Epic Games zachęca twórców niezależnych do używania Unreal Engine 4. Z rzeczonego silnika i narzędzi z nim związanych korzystają również w celach niekomercyjnych fani gier.

O jednym takim fanowskim projekcie pisaliśmy już kilka miesięcy temu (projekt odtwarzający Metal Gear Solid z PSOne). Dziś pora na kolejny przykład jak przyjaznym środowiskiem jest Unreal Engine 4. Gracz znany pod pseudnonimem Niccobass próbuje odtworzyć Tomb Raider II z 1997 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Efekty jego działań są całkiem obiecujące, co widać na pierwszych screenshotach oraz na udostępnionym krótkim nagraniu wideo. Jak to zwykle w przypadku takich projektów bywa twórcy pewnie zabraknie wkrótce zapału do tej roboty, albo wydawca upomni się o swoje prawa, więc traktujcie ten projekt raczej jako ciekawostkę, bez specjalnego napalania się. Niccobass twierdzi, że pracuje już nad swoim projektem, zatytułowanym "Tomb Raider: The Dagger of Xian" od 18 miesięcy.


Źródło: własne

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper