Pamiętacie akcję promocyjną Dark Souls III z pikantnymi skrzydełkami z kurczaka? Obejrzyjcie jej wideoreklamę
Tak - to oficjalne. Sieć restauracji MEATliquor we współpracy z Bandai Namco rzuca wam wyzwanie. Dacie radę?
Do wygrania są cenne nagrody. Trafią one w ręce osób, którym uda się jak najszybciej pochłonąć zestaw 20 pikantnych skrzydełek z kurczaka. Jeżeli ktoś zapytałby mnie, czy jest to żart, czy prawdziwa akcja promocyjna hardcore'owej gry, to stawiałbym na żart. Rzeczywistość potrafi zaskakiwać.
Pisaliśmy już o tej akcji jakiś czas temu. Jak wspominał Wojtek - każdy śmiałek, który przetrwa tę próbę „ognia” otrzyma specjalną koszulkę, a zwycięzcy trafią na „ścianę sław” w restauracjach i zostaną nagrodzeni PlayStation 4 ze edycją kolekcjonerską Dark Souls III. Ponadto, najszybszy zjadacz kurczaków ze wszystkich lokali otrzyma Dark Souls III w Edycji Prestiż, które posiada w zestawie 2 figurki i została wyceniona na około 1800 zł.
Dlaczego wspominamy o niej ponownie? Bo akcja dostała epicko brzmiące wideo promocyjne, które niestety wizualnie prezentuje się dosyć amatorsko. Ale hej - przynajmniej się starają.
Możecie je obejrzeć poniżej.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.