Shuhei Yoshida - VR dobre do immersji, gorzej z jakością grafiki

Gry
1466V
Shuhei Yoshida - VR dobre do immersji, gorzej z jakością grafiki
Kryspin Kras | 26.03.2016, 14:50

Shuhei Yoshida, szef Sony ostatnio odpowiedział na parę pytań związanych z PlayStation VR na Twitterze. Dowiedzieliśmy się m.in. o kompatybilnych słuchawkach, o noszeniu okularów podczas używania gogli czy o Cinematic Mode.

Kontynuując cykl luźnych, weekendowo - świątecznych newsów, tym razem parę drobnostek od samego szefa Sony na temat ich gogli wirtualnej rzeczywistości.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przede wszystkim, dowiedzieliśmy się, że renomowane słuchawki "Goldy" są kompatybilne z PS VR i Yoshida używa ich bez problemu. Niestety, sympatycy słuchawek bezprzewodowych obejdą się ze smakiem, gdyż trzeba będzie podpiąć swój headset kablem, by uzyskać dźwięk 3D. Naturalnie inne popularne headsety czy zwykłe słuchawki również będą działać bez problemu.

Potwierdziło się, że dodatkowe pudełeczko podpinane pod PS4 jest odpowiedzialne za generowanie dźwięku 3D dla wszystkich słuchawek stereo oraz, że można VR używać bez telewizora oraz do kontroli wystarczą same kontrolery Move, bez dodatkowych Move Navigation.

Jeśli ktoś nosi okulary, a chce korzystać z gogli wirtualnej rzeczywistości, to nie ma żadnego problemu - może z nich korzystać do woli.

Na koniec Yoshida potwierdził, że granie na PlayStation VR w Cinematic Mode znacznie zwiększa immersję (grał w Dark Souls 3), ale niestety obraz traci na jakości ze względu na mniejszą rozdzielczość, zachowując jednak przy tym oryginalną płynność gry.

Czy gorsza rozdzielczość wpłynie bardzo negatywnie na odbiór gier uruchamianych na PlayStation VR? Jak sądzicie?

Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2016/03/25/yoshida-playstation-vr-cinematic-mode-great-immersion-not-great-want-see-graphical-details/

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper