Twórcy Firewatch mogą świętować - w pierwszym miesiącu kupiliśmy 500 tysięcy kopii gry
Tak młody i niezależny zespół jakim jest Campo Santo musi włożyć w swój pierwszy projekt całe serce, fundusz i zapał, aby gra okazała się hitem i była w stanie sama na siebie zarobić.
Na szczęście w przypadku Firewatch wszystkie założenia zostały spełnione, dzięki czemu deweloperzy mogą cieszyć się z dużego sukcesu swojego dziecięcia.
Ta dość specyficzna produkcja w przeciągu pierwszego miesiąca od dnia premiery znalazła się na dyskach ponad 500 tysięcy osób na całym świecie - wliczając w to zarówno wersje na PS4 jak i PC. Dodatkowo, koszty produkcji i marketingu zwróciły się w zaledwie jeden dzień!
Dobrze wiedzieć, że takie ciekawe i intrygujące pomysły są w stanie przyciągnąć spore grono odbiorców, dzięki czemu takie zespoły jak Campo Santo mogą zabierać się do pracy nad następnymi projektami.