Funcom zdradza pierwsze szczegóły z Conan Exiles. W grze nie zabraknie nagości i wymagającej walki
Deweloperzy z Funcom pracują nad ambitnym projektem w uniwersum Conana Barbarzyńcy. Twórcy przygotowują rozbudowaną pozycję nastawioną na przetrwanie w wielkim, otwartym świecie, a dzisiaj otrzymaliśmy pierwsze konkrety dotyczące rozgrywki.
W Conan Exiles gracze wskoczą w buty wygnanego barbarzyńcy, który musi poradzić sobie na wielkiej pustyni. Naszym zadaniem będzie znalezienie pożywienia, zbudowanie chatki, stworzenie broni i rywalizowanie z napotkanymi przeciwnikami. Od pierwszych zapowiedzi wiemy, że świat gry będzie niezwykle wymagającym miejscem, a dzisiaj otrzymaliśmy pierwsze gorące konkrety.
Twórcy zorganizowali specjalną sesję Pytań i Odpowiedzi, w trakcie której przybliżyli zainteresowanym nadciągającą pozycję. Zapoznajcie się z konkretami:
- Gra początkowo zadebiutuje we Wczesnym Dostępie, w którym gracze otrzymają dostęp do pustyni oraz jednego miasta. W trakcie tworzenia kolejnych etapów pozycji, studio opublikuje kolejne fragmenty mapy.
- Podczas oblężenia (PVP) gracze będą mogli wykorzystać katapulty.
- Tytuł zaoferuje pierwszoosobową walkę, która przypomina zmagania z The Elder Scrolls czy też Dark Messiah of Might.
- W grze nie pojawią się klasy postaci oraz combosy. Rywalizacja będzie polegać na umiejętnościach oraz reakcji gracza.
- Twórcy pozwolą przepołowić przeciwników.
- Autorzy aktualnie nie precyzują liczby poszczególnych elementów personalizacyjnych postaci (oczy, fryzury, kolor włosów), ponieważ zestawienie będzie zależne od zapotrzebowania społeczności podczas Wczesnego Dostępu.
- Studio potwierdziło, że w grze istnieje możliwość rozgrywki topless, ale pozostałe elementy nagości pozostają do rozpatrzenia.
- W świecie nie trafimy na niewidzialne ściany, ale w trakcie Wczesnego Dostępu część mapy zostanie zablokowana.
- Funcom nie zapomni o komunikacji graczy i otrzymamy możliwość rozmów z towarzyszami broni.
- W produkcji pojawi się kamera z perspektywy trzeciej osoby z licznymi animacjami bohaterów.
Gra nadal zapowiada się na wielki i ciekawy projekt, ale chciałbym już zobaczyć tę produkcję w ruchu…