Krwawa akcja marketingowa Hitmana obróciła się w niesmaczny żart

Gry
1355V
Krwawa akcja marketingowa Hitmana obróciła się w niesmaczny żart
Mateusz Gołąb | 14.03.2016, 12:00

Nowe przygody Agenta 47 wreszcie ujrzały światło dzienne. No, może nie całkiem, bo otrzymaliśmy dopiero pierwszy epizod. Ekipie marketingowej odpowiedzialnej za ten tytuł nie można odmówić pomysłowości, choć mogliby przemyśleć nieco pewne sprawy, zanim przejdą do działania.

Mord w toalecie jest jednym z klasycznych sposobów na pozbycie się celu przez Agenta 47 w grze Hitman (2016). Dosyć naturalnym pomysłem jest zatem przystrojenie kabin w taki sposób, aby wyglądały jak miejsce zbrodni. Jest to również dosyć proste do wykonania. Wystarczy przygotować wielką naklejkę w kształcie plamy krwi i reklama gotowa.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gorzej, jeżeli zrealizujemy nasz pomysł w damskiej toalecie. Taka plama niekoniecznie będzie się wtedy kojarzyła z chowaniem zwłok w toalecie. To "małe" faux pas Square Enix zauważyła menadżer społeczności serii Total War - Grace Blaise, która wykonała zdjęcia (znajdziecie je w naszej galerii) i wrzuciła na Twittera.

Jeśli jeszcze nie czytaliście, to rzućcie okiem na naszą recenzję gry.

Źródło: http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2016/03/12/hitman-advertising-campaign-takes-a-weird-turn-with-bloody-bathrooms.aspx

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper