Ubisoft prezentuje darmowe DLC do Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Znamy pełną listę nowości i poprawek

Gry
1276V
Ubisoft prezentuje darmowe DLC do Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Znamy pełną listę nowości i poprawek
Wojciech Gruszczyk | 02.02.2016, 18:28

Od dzisiaj zainteresowani mogą bez najmniejszych przeszkód korzystać z nowych elementów w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Firma postanowiła zaprezentować pierwszy dodatek do gry na ciekawym zwiastunie. 

Ubisoft poinformował, że pierwsze rozszerzenie do Tom Clancy's Rainbow Six: Siege wylądowało na serwerach. Dzięki temu gracze mogą sprawdzić dwóch kanadyjskich operatorów – Frost (obrona) oraz Buck (atak). Początkowo z zawodowców mogą skorzystać wyłącznie posiadacze Przepustki Sezonowej – po siedmiu dniach każdy zainteresowany będzie mógł kupić ich za punkty Rozgłosu lub Kredyty R6.

Dalsza część tekstu pod wideo

Do gry trafiła również nowa mapa – luksusowy jacht zderzył się z górą  lodową i naszym zadaniem jest zbadanie tego miejsca. Nie będzie to łatwa przeprawa, ponieważ w tym miejscu znajduje się niezidentyfikowana łódź podwodna. Autorzy przygotowali również nowe malowania do broni oraz kamerę widza. Ten drugi element pozwala zainteresowanemu dołączyć do zmagań i oglądać perypetie zawodników jako obserwator. To bez wątpienia dobra opcja dla komentatorów wydarzeń e-sportowych.

Studio opublikowało również pełną listę zmian, które zostały wprowadzone wraz z najnowszą łatką:

Balans 

  • Okrzyki operatorów drużyny przeciwnej są teraz wyciszone
  • Rotacja celu obrońców (w grach rankingowych i użytkownika)
  • Zmniejszona widoczność smug po kulach, zwłaszcza w wypadku broni z tłumikami
  • Zwiększony zasięg granatów ogłuszających
  • Zmniejszone poziomy hałasu rozmaitych gadżetów obronnych
  • Wzmocnione ściany i barykady Castle’a blokują teraz kule podczas rozkładania
  • Thatcher może teraz wybrać strzelbę
  • Usunięto obrażenia od elektryczności, zadawane zakładnikowi przez unikatowy gadżet Bandita (CED-1)

Wygoda gracza

  • Dodano wyświetlanie nazwy mapy i trybu na ekranach ładowania i podczas fazy planowania
  • Zmniejszono intensywność efektu kurzu
  • Zmiana zegara wskazującego czas matchmakingu
  • Poprawiono wyświetlane w menu wartości obrażeń zadawanych przez broń

Zmiana w playlistach

  • Indywidualne wybieranie miejsca odrodzenia atakujących (w grach rankingowych i ustawieniach gier użytkownika)
  • Poprawka rozkładu populacji w trybie rankingowym
  • Poprawka parametrów fluktuacji w trybie rankingowym

Pozostałe ulepszenia

  • Element sieciowy: ulepszenia tablicy taktycznej
  • Alerty dot. przerw technicznych.
  • Automatyczny zapis.
  • Łatwiej teraz wybrać i edytować teksty.

Ponadto firma opublikowała szczegóły wyeliminowania najważniejszych błędów. Ubisoft zaznacza, że nie jest to kompletna lista, a poniżej możecie zapoznać się z najważniejszymi niedogodnościami, które były najczęściej zgłaszane przez graczy:

Poprawki w rozgrywce 

  • Martwe pole prawego drążka resetuje się do wartości domyślnej po wyjściu z gry – NAPRAWIONO
  • Thermite nie może podkładać ładunków termicznych na uszkodzonych lub wzmocnionych ścianach – NAPRAWIONO
  • Atakujący wygrywają w chwili, gdy jeden z członków drużyny zabije Fuze’a w momencie, gdy ten odpala swój ładunek kasetowy, zabijając zakładnika – NAPRAWIONO
  • Przełamanie bloku nie działa, jeśli operator z tarczą przemieszcza się w chwili otrzymania uderzenia wręcz – NAPRAWIONO
  • Podczas zjeżdżania po linie operator nie wchodzi w kolizje z konkretnymi obiektami i przenika przez tekstury podczas ruchu w górę – NAPRAWIONO
  • Kamera końca rundy przenika przez operatora – NAPRAWIONO
  • PVE: W rzadkich przypadkach jeden z SI nie odradza się na początku meczu – NAPRAWIONO
  • PVE: saperzy SI wpadają w pętlę pomiędzy animacją uniku i bezczynności każdorazowo w chwili otrzymywania obrażeń od gazu trującego – NAPRAWIONO

Poprawki w budowie poziomów

  • Obrońcy mogą przechodzić przez czerwone ściany blokujące podczas fazy przygotowań – NAPRAWIONO
  • Gracze w trybie wsparcia czasami nie otrzymują wiernego odtworzenia widoku z oczu obserwowanego gracza. Na przykład gracz niszczy ścianę i widzi, co za nią jest, a gracz oglądający go w trybie wsparcia wciąż widzi niezniszczoną ścianę – NAPRAWIONO
  • Na mapie Baza Hereford gracze mogą wydostać się z budynku przez czerwoną ścianę blokującą, jeśli podczas fazy przygotowań przeskakują przez worki z piaskiem – NAPRAWIONO
  • Na mapie Oregon gracze widzą przez sufit w chwili przeskakiwania przez piętrowe łóżko – NAPRAWIONO
  • Na mapie Kafe Dostojewski postać może zablokować się podczas przeskakiwania nad koszem na śmieci w zewnętrznej części alei od strony parku – NAPRAWIONO
  • Na mapie Konsulat postać może zablokować się pomiędzy krzesłami w biurze wizowym – NAPRAWIONO
  • Na mapie Kanał gracze mogą wyjrzeć poza świat przez sufit, jeśli umieszczą swojego drona nad odpowietrznikami w korytarzu – NAPRAWIONO
  • Występują niewielkie problemy z oświetleniem na naszych mapach – NAPRAWIONO

Poprawki sieciowe 

  • Gra czasami łączy się z centrum danych CENTRAL-US zamiast WEST-EUROPE – NAPRAWIONO
  • Niektórzy gracze nie otrzymują punktów Rozgłosu po meczu – NAPRAWIONO
  • Błąd 0-0x00000602 pojawia się niekiedy w chwili powrotu na ekran poszukiwania graczy z gry rozegranej dzięki systemowi matchmakingu– NAPRAWIONO
  • Błąd 2-0x00000067 pojawia się niekiedy w chwili próby dołączenia do oddziału, który uprzednio został rozłączony – NAPRAWIONO
  • Błąd 2-0x00000068 pojawia się niekiedy w chwili przyjmowania zaproszenia do grupy – NAPRAWIONO
  • Niektórzy gracze z oddziału pozostają w menu głównym w chwili poszukiwania meczu, jeśli nie wykonano konkretnych kroków – NAPRAWIONO
  • Na ekranie lobby nie ma zegara – NAPRAWIONO
  • Gracz nie może wyjść z ekranu ładowania lobby w chwili dołączania do toczącej się gry, jeśli gracz z tej samej gry został przedtem zabity i wyszedł z lobby – NAPRAWIONO
  • Niektórzy użytkownicy otrzymują błąd “Połączenie nieudane” za każdym razem, gdy toczą rozgrywkę w czasie, gdy resetują się wyzwania – NAPRAWIONO
  • PVE: W niektórych wypadkach gracze nie otrzymują PD i punktów Rozgłosu po zakończeniu sesji Terrohunt – NAPRAWIONO
  • Tryb rankingowy: Gracze opuszczający grę z dowolnego powodu innego niż rozłączenie sieci nie otrzymują żadnego ostrzeżenia i dostają automatycznego bana na 2 minuty – NAPRAWIONO
  • Tryb rankingowy, PC: Gracze opuszczający mecz za pomocą klawisza F10 nie dostają wiadomości o ponownym dołączeniu – NAPRAWIONO
  • Tryb rankingowy, PC: Gracze opuszczający mecz za pomocą klawiszy Alt+F4 nie dostają wiadomości o ponownym dołączeniu – NAPRAWIONO

Poprawki interfejsu

  • Po opuszczeniu gry rankingowej na powiadomieniu o opuszczeniu meczu pojawia się zawartość tymczasowa – NAPRAWIONO
  • Na mapie Dom w pralni brakuje wskaźnika lokacji - NAPRAWIONO

Dodatkowe poprawki 

  • PC: Jeśli gracz przełącza ustawienia celowania z Trzymania przycisku na Przełączanie, nie może spojrzeć przez urządzenia celownicze wieżyczki Tachanki – NAPRAWIONO
  • PC: Niektóre przyciski są przyporządkowane na stałe, w tym ruch i okienko czatu – NAPRAWIONO
  • PC: W menu brakuje funkcjonalności Push-to-talk – NAPRAWIONO
  • Uplay: Akcja Uplay Drużyna Alfa nie zostaje odblokowana po ukończeniu 50 meczów rankingowych – NAPRAWIONO

Źródło: Twitter.com

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper