Zabijanie zza osłony standardem? Ubisoft musi przyjrzeć się Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

Gry
1124V
Zabijanie zza osłony standardem? Ubisoft musi przyjrzeć się Tom Clancy's Rainbow Six: Siege
Wojciech Gruszczyk | 29.01.2016, 15:02

Jeśli grając w Tom Clancy's Rainbow Six: Siege zdarzyło się, że zostaliście zabicie tuż po schowaniu się za osłonę, to jest to tylko i wyłącznie wina gry. Kod sieciowy w produkcji ma problemy, którymi muszą zająć się deweloperzy. 

Ubisoft bardzo dobrze zajmuje się Tom Clancy's Rainbow Six: Siege. Twórcy eliminują błędy, często wrzucają aktualizacje, przygotowują nowe treści, ale ekipa musi przyjrzeć się grze pod względem kodu sieciowego.

Dalsza część tekstu pod wideo

W Sieci pojawił się materiał, na którym Battle(non)sense tłumaczy problem z netcode – zawodnik z niskim pingiem może zostać zastrzelony przez rywala z wysokim pingiem nawet sekundę po znalezieniu bezpiecznej lokacji.

Warto jednak zaznaczyć, że problem nie występuje często – gdy gracz ma problemy z Internetem i tak wyraźnie wysoki ping, to po 20 sekundach zostaje automatycznie wyrzucony z serwera. Mimo wszystko jest to element, nad którym należy popracować.

Na filmie pojawia się również zarzut dotyczący orientacji modeli antyterrorystów – postać nie zawsze jest skierowana w to miejsce, w które faktycznie patrzy.  W tej sytuacji lepiej nie czekać z ostrzałem, a nawet z dalekiej odległości poczęstować rywala całym magazynkiem… ;)

Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/rainbow_six_siege/news/heres_why_you_can_get_killed_in_rainbow_six_siege_even_when_you_think_youre_behind_cover.html

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper