Ubisoft uczy się na błędach? Zobaczcie porównanie grafiki w Tom Clancy's The Division
Francuska korporacja zapowiedziała, że po bardzo negatywnych opiniach dotyczących finalnej wersji Watch Dogs, firma zamierza prezentować na wszystkich wydarzeniach aktualny stan produkcji. Z tego powodu możemy przyjrzeć się najnowszym materiałom z Tom Clancy's The Division i porównać je z pierwszą prezentacją. W kilku miejscach gra została ogołocona, ale w ostatecznym rozrachunku nie jest źle.
Pierwsze pokaźne materiały z Tom Clancy's The Division zostały udostępnione w 2013 roku. Oczywiście w tym czasie Ubisoft jeszcze nie praktykował prezentacji istniejących wersji gier, więc ekipa Eurogamera postanowiła porównać pierwszą prezentację z aktualnym stanem rozgrywki. Możemy oczekiwać, że materiały opublikowane dzisiaj ukazują ostateczny kod, więc otrzymujemy tutaj kilka ciekawych informacji.
Na dobry początek warto rozejrzeć się po mieście – chociaż dziennikarzom nie udało się znaleźć tych samych ulic, to na pewno liczba elementów została znacząco ograniczona. Identyczną sytuację mieliśmy w przypadku Watch Dogs, więc akurat to nie powinno nikogo dziwić. Znaczne zmiany pojawiły się również w ekwipunku – deweloperzy zrezygnowali ze spojrzenia na zegarek, ale jest to raczej spowodowane wygodą oraz przejrzystością poszczególnych elementów. W grze pojawi się mini-mapa, na którą początkowo się nie zdecydowano.
Jednak warto zauważyć jedno – pomimo skromnych cięć w grafice, tytuł wygląda naprawdę dobrze. W wielu dostępnych tekstach pojawiają się informacje o bardzo dopracowanych lokacjach i podobno pod względem oprawy Ubisoft nie zawiódł.