W Unravel nie będziemy walczyć i nie trafimy na wielkich bossów. W grze najważniejsza jest eksploracja
W lutym na trzech platformach zadebiutuje intrygująca, logiczna platformówka przygotowywana przez Coldwood Interactive. Twórcy od początku zapowiadają, że najważniejszym aspektem gry będzie eksploracja i jak się okazuje w tytule zabraknie wymagających walk.
Elektronicy na E3 2015 zaskoczyli prezentując logiczną platformówkę, w której głównym bohaterem jest heros stworzony z włóczki. Deweloperzy postanowili rozwiać wątpliwości zainteresowanych i przedstawili kolejne szczegóły. Dyrektor kreatywny pozycji – Martin Sahlin – wspomniał, że w grze nie będziemy walczyć oraz nie trafimy na wielkich bossów:
„Nie, w grze nie ma bossów. Tak samo jak nie ma walki. To nie jest „bijatyka”.”
W pozycji trafimy na „niebezpieczne stworzenia”, ale nie możecie liczyć na ekscytujące zmagania. Naszą jedyną bronią w Unravel jest nasz umysł:
„Istnieją pewne niebezpieczne stworzenia, ponieważ Yarny jest mały i kruchy, więc prawie wszystko może być dla niego niebezpieczne. Jednak tutaj nie chodzi o to. W grze najważniejsze jest znalezienie odpowiedniej ścieżki. W taki sposób rozwiązuje się problemy.”
Jest to na pewno ciekawa koncepcja, która coraz to częściej pojawia się w platformówkach. Walka schodzi na drugi plan, a najważniejszymi aspektami pozycji staje się historia oraz przyjemność płynąca z rozgrywki. Co sądzicie o takiej koncepcji?