W Unravel nie będziemy walczyć i nie trafimy na wielkich bossów. W grze najważniejsza jest eksploracja

Gry
579V
W Unravel nie będziemy walczyć i nie trafimy na wielkich bossów. W grze najważniejsza jest eksploracja
Wojciech Gruszczyk | 05.01.2016, 18:40

W lutym na trzech platformach zadebiutuje intrygująca, logiczna platformówka przygotowywana przez Coldwood Interactive. Twórcy od początku zapowiadają, że najważniejszym aspektem gry będzie eksploracja i jak się okazuje w tytule zabraknie wymagających walk.  

Elektronicy na E3 2015 zaskoczyli prezentując logiczną platformówkę, w której głównym bohaterem jest heros stworzony z włóczki. Deweloperzy postanowili rozwiać wątpliwości zainteresowanych i przedstawili kolejne szczegóły. Dyrektor kreatywny pozycji – Martin Sahlin – wspomniał, że w grze nie będziemy walczyć oraz nie trafimy na wielkich bossów:

Dalsza część tekstu pod wideo

„Nie, w grze nie ma bossów. Tak samo jak nie ma walki. To nie jest „bijatyka”.”

W pozycji trafimy na „niebezpieczne stworzenia”, ale nie możecie liczyć na ekscytujące zmagania. Naszą jedyną bronią w Unravel jest nasz umysł:

„Istnieją pewne niebezpieczne stworzenia, ponieważ Yarny jest mały i kruchy, więc prawie wszystko może być dla niego niebezpieczne. Jednak tutaj nie chodzi o to. W grze najważniejsze jest znalezienie odpowiedniej ścieżki. W taki sposób rozwiązuje się problemy.”

Jest to na pewno ciekawa koncepcja, która coraz to częściej pojawia się w platformówkach. Walka schodzi na drugi plan, a najważniejszymi aspektami pozycji staje się historia oraz przyjemność płynąca z rozgrywki. Co sądzicie o takiej koncepcji?  

Źródło: http://attackofthefanboy.com/news/unravel-no-bosses-fighting-finding-clever-peaceful-path-around/

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper